معیارهایی برای انتخاب دستکش زمستانی

دستکش

معیار شما برای خرید یک دستکش خوب چیست؟ آیا فقط آن را برای زیبایی میخواهید یا کاربرد آن نیز برای شما مهم است. ما در این مقاله بر روی دستکش هایی تمرکز میکنیم که مناسب فصل زمستان هستند و صرفا برای گرم کردن دست به کار میروند. چون انواع دیگری از آن وجود دارد که در فصل های گرم و برای زیبایی نیز به کار میروند اما آنچه برای ما مهم است و ملاک میباشد گرم شدن انگشتان است.

ویژگی های مهم این اکسسوری

زمانی که میخواهید برای خرید این پوشاک اقدام کنید به یک سری از نکات توجه کردن باعث میشود شما در نهایت یک خرید خوب را تجربه کنید. اگر خرید شما به صورت حضوری انجام میگیرد که تمام موارد را میتوانید از نزدیک ببینید اما اگر خرید به صورت اینترنتی هست باز هم جای نگرانی نیست. زمانی که برای خرید اینترنتی اقدام میکنید تمام اطلاعات کار در کنار آن قرار گرفته است که میتوانید با توجه به آنها در مورد کالا به طور کامل آشنایی پیدا کنید. پس در ادامه به بیان یک سری از ویژگیها میپردازیم که با توجه به آنها حتی میتوانید یک خرید اینترنتی خوب در این زمینه داشته باشید. موارد زیر اطلاعاتی در مورد ساختار یک دستکش میباشد.


خرید دستکش بافت

خرید دستکش بافت


بلندی

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستکش باید به آن توجه داشته باشید این است که بلندی آن به گونه ای باشد که تا مچ را بگیرد. حتی میتوانید از اندازه های بلندتر نیز استفاده کنید. نکته ی دیگر این است که در آن قسمت دارای کش باشد بهتر است به دلیل اینکه کش کاملا دور مچ را میگیرد و نمیگذارد سرما وارد شود. به این صورت احساس گرمای بیشتری خواهید کرد. اما اگر صرفا از آن فقط میخواهید به عنوان زیبایی استفاده کنید کوتاهی میتواند یک انتخاب برای شما باشد که در گرم نگه داشتن دست شما تاثیر چندانی نداشته باشد.

آستر

امروزه انواعی از دستکش ها وجود دارند که برای گرمای بیشتر از آستر در آنها استفاده شده است. این مدل ها بیشتر برای کسانی که به شدت سرمایی هستند و در مناطق سرد زندگی میکنند، مفید است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید حتما موقع خرید به آستر دار بودن یا آستر دار نبودن آن دقت کنید.

ضخامت

هرچه ضخامت پارچه استفاده شده بیشتر، گرمای ایجاد کننده نیز بیشتر است. پس اگر میخواهید حسابی دستان شما احساس گرما کند از جنس های پشمی استفاده کنید. همچنین گاهی اوقات از دو لایه پارچه استفاده میشود که گرما را دو برابر میکند. تا حدی که میتوانید برف را در دستان خود بگیرید با خیال راحت برف بازی کنید. البته باید به درزها نیز توجه شود. یک دوخت تمیز و مرتب میتواند در گرما نیز تاثیر گذار باشد چون اگر درزها باز شوند و هوا و آب به درون نفوذ کند خاصیت خود را کامل از دست میدهد.


d7

دستکش بافت


رنگ

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید دستکش در مورد آن توجه داشته باشید، رنگ است. شما باید آن را هماهنگ با یک سری از لوازم دیگر خود انتخاب کنید. در هنگام انتخاب رنگ چند گزینه میتوانید داشته باشید. اول اینکه آن را با شال و کلاه خود هماهنگ انتخاب کنید. همچنین با کفش و کیف خود نیز میتوانید آن را ست کنید. برای مثال میتوانید همراه تیپ کاملا مشکی خود یک دستکش قرمز استفاده کنید و با کنتراستی که ایجاد میگردد توجه اطرافیان را به خود جلب نمایید. رنگ هایی که بیشتر از همه خریداری میشوند اول از همه مشکی است که به دلیل اینکه با رنگ های زیادی می آید هماهنگ کردنش راحت است. علاوه بر این رنگ هایی مثل کرم، قهوه ای، زرشکی و … نیز بسیار پرطرفدار است. به هر حال آنچه انتخاب میکنید باید یک هارمونی را با سایر پوشاک شما داشته باشد. اینطور نیست که آن برای خود یک معقوله جدا باشد.

مدل

همانطور که میدانید امروزه این پوشاک در انواع مختلفی تولید میشود. به صورت تک انگشتی و معمولی. نکته ای که میخواهیم در این قسمت به شما بگوییم این است که در حالت معمولی اگرچه راحت تر هستید و انگشتان شما جدا از هم قرار دارد اما در مدل تک انگشتی گرمای بیشتری را خواهید داشت. دلیل آن هم این است که انگشتان در حالت تک انگشتی در کنار هم قرار میگیرند و باعث میشوند که حرارت تولید شده بیشتر باشد و در نتیجه اساس گرمای بیشتری کنید. به هر حال علاوه بر این نکته مهمترین چیز سلیقه شما در هنگام خرید و راحتی شما در استفاده است.


کلاه تک بافت گوش دار سفید

خرید کلاه بافت بوقی


منطقه و انتخاب دستکش

موقعیت جغرافیایی شما بسیار در خرید شما میتواند تاثیر گذار باشد. مثلا یکی از پرطرفدارترین ها در حال حاضر دستکش چرم است. این مدل هم سبک تر است و هم نسبت به حالت پشمی گرمای کمتری تولید میکند. با این حساب افرادی که در مناطق معتدل زندگی میکنند بهتر میتوانند چرم را برای خود انتخاب کنند. چون گرمایی که ایجاد میکند برای منطقه زندگی آنها مناسب است. همچنین هر چه منطقه سردتر باشد از نوع پشمی استفاده شود بهتر است چون گرمایش بیشتری دارد. همچنین فروشگاه کلاه بازی عرضه کننده انواع کلاه بافت زنانه و مردانه می باشد. شما می توانید از همه محصولات درون وب سایت کلاه بازی دیدن کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه