دستکش و تاثیر آن در خوشتیپ تر شدن

دستکش

دستکش نه تنها به عنوان یک پوشاک بلکه به عنوان یک اکسسوری با آمدن فصل زمستان سر از مغازه ها در می آورد. این پوشاک جزء آن دسته از اکسسوری ها است که به شدت محبوب همگان بوده و افراد بر روی آن حساب زیادی باز میکنند. آن را هم برای اینکه گرم شوند و هم برای اینکه شیک تر به نظر برسند، انتخاب میکنند. شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای زمستان خود این پوشاک را جزء ضروریات میدانید؟ البته اگر از جنبه گرم کردن به آن نگاه کنیم واقعا هم ضروری است، چون باعث میشود کمتر سرما بخورید. اما به هر حال یک اکسسوری خاص نیز به حساب می آید که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه میشود. باید بدانید در هنگام خرید آن بهتر است به یک سری نکات توجه کنید تا هم مکمل بهتری برای تیپ شما باشد و هم از لحاظ کاربردی برای شما بهتر عمل کند. با ما همراه باشید تا شما را برای یک خرید بهتر در مورد دستکش آماده کنید.

دستکش بافتنی

خرید دستکش بافت

جنس دستکش

اولین چیزی که در خرید آن مهم است، جنس میباشد. کیفیت کارایی آن به جنسش برمیگردد. اگر جنس آن مناسب نباشد از چند جهت شما را اذیت خواهد کرد. اینکه جنس آن کلفت باشد یا نازک چیزی است که باید به آن موقع خرید توجه کنید. اگر فرد به شدت سرمایی هستید جنس کلفت تر را خریداری کنید تا دستان شما را گرمتر کند اما اگر سرد شدن برای شما معمولی است انواع نازک تر آن برای شما کافی است. از طرفی بعضی از آنها پارچه ی کشسانی دارند و بعضی دیگر حالت خشک تر، اگر میخواهید در حین کار کردن دستکش داشته باشید و به راحتی کار کنید بهتر است از جنس کشسانی تهیه کنید، اگر هم میخواهید یک دستکش خیلی کلفت داشته باشید که فقط شما را گرم کند نوع کلفت که معمولا به دلیل کلفتی گرم تر میکنند را انتخاب کنید. همچنین یکی دیگر از مواردی که وجود دارد این است که در هنگام خرید از لحاظ جنس میتوانید به ضد آب بودن آن نیز توجه کنید. آنهایی که از جنس پلی استر هستند در برابر آب مقاوم اند. این مسئله هم بسیار مهم است. چون ممکن است برف و باران بیاید و به درون آن نفوذ کنند. به همین دلیل تعدادی از آنها هم که از جنس پلی استر نیستند، آستر دارند تا از نفوذ آب و رسیدن به دست جلوگیری کنند.

ست کردن

آن را میتوانید با وسایل مختلف خود ست کنید. یکی از معمول ترین و رایج ترین ست ها در این زمینه این است که آن را با شال و کلاه خود ست کنید. در این حالت یک تیپ و ظاهر بسیار زیبا را میتوانید برای خود داشته باشید. علاوه بر این میتوان آن را با کیف نیز ست کرد. میتوانید از کیف هایی استفاده کنید که رنگ دستکش شما در زمینه رنگی آن وجود داشته باشد. علاوه بر اینها میتوانید آن را با کمربند و کفش نیز ست کنید. مخصوصا اگر از نوع بدون انگشت آن استفاده میکنید میتوانید کفش و کیف خود را هماهنگ با آن بپوشید و باعث شوید استایل شما بسیار شیک به نظر برسد. همچنین میتوانید یک تیپ تیره برای خود ایجاد کنید و آنگاه یک دستکش روشن دست کنید و با ایجاد یک تضاد نگاه دیگران را بیشتر به خود جلب کنید. همچنین یک سری از آنها دارای تزئیناتی مثل پاپیون و خز هستند که میتوانید رنگ آنها را نیز با کیف و سایر لوازم خود ست کنید. اگر میخواهید بدانید یکی از پرطرفدارترین نوع آن که خیلی خریدار دارد، نوع چرم مخصوصا در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و شتری است.

دستکش بافت

خرید دستکش

خرید دستکش به صورت اینترنتی

لازم نیست برای خرید آن از این مغازه به آن مغازه بروید. امروزه خرید کردن بسیار راحت شده است و خرید این اکسسوری نیز هم جزء همین دسته میباشد. شما به راحتی میتوانید انواع آن را از سایت و به صورت اینترنتی خریداری کنید. آنها از لحاظ اندازه استاندارد هستند و در هنگام خرید اینترنتی لازم نیست نگران این باشید. سایت کلاه بازی که در این زمینه مدت طولانی است فعالیت میکند انواع دستکش ها را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای فروش دارد. میتوانید به قسمت مربوط به آنها بروید و انواع آن را مشاهده کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه