انواع دستکش را بشناسید

دستکش زمستانه

دستکش

استفاده از دستکش قدمتی تاریخی دارد. مصرف آن از ابتدا به عنوان بخشی از پوشاک نبوده بلکه با گذشت زمان مصرفی این چنین پیدا کرده است. بار اول که از آن به عنوان پوشاک استفاده شد خانواده های سلطنتی آن را به دست می کردند. برای همین در فیلم های تاریخی استفاده از آن توسط ملکه ها نشان دهنده یک نماد از جایگاه اجتماعی آن ها می باشد. در گذر زمان استفاده از آن در بین افراد دیگر نیز رواج پیدا کرد. آن ها کاربردهای زیادی دارند. این کاربرد بسته به اینکه جنس دستکش چیست، متفاوت است اما وظیفه ی مشترک بین انواع مختلف آن این است که از دست در برابر عوامل خارجی محافظت کنند. بعضی از آن ها از لحاظ پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند یا در آزمایشگاه ها برای جلوگیری از برخورد مواد شیمیایی با دست استفاده می شوند. نوعی که ما در مورد آن می خواهیم صحبت کنیم نوعی است که از دست در مقابل سرما محافظت می کند.

انواع دستکش زمستانی

دستکش هایی که برای فصل زمستان کاربرد دارند به طبع باید از پارچه های ضخیم ساخته شده باشند. انواع پارچه آن می تواند شامل فتر، کاموا، چرم و هر پارچه ی ضخیم دیگر باشد. نوع بافت آن مخصوصا زمانی که آن را با کلاهی که بر سر میگذاریم ست کنیم بسیار رواج دارد. قطعا همه ی ما زمانیکه در کودکی مدرسه می رفتیم از این نوع برای یک بار هم که شده استفاده کردیم. امروزه علاوه بر نوع بافت آن چرم ها نیز بسیار طرفدار پیدا کرده اند. چرم جلوه ی بسیار زیبایی به پوشش شما می دهد. اگر می خواهید برای قرارهای رسمی تر لباس زمستانی بپوشید انواع چرم بهتر از بافتنی است. با توجه داشته باشید در فصل سرد حتما از آن استفاده کنید اگر بخواهید آن را نادیده بگیرید پوست دست شما آسیب می بیند و در اثر سرما زبر و زمخت می شود. از طرفی با استفاده از آن استخوان های شما در اثر سرما دیگر درد نمی گیرند و سرما نمی خورید. انواع مختلف آن در طرح و رنگ متفاوت وجود دارد و می توانید برای هر رنگ لباسی ست آن را به راحتی پیدا کنید.


دستکش بافت

دستکش بافت


دستکش های بدون انگشت

شکل اصلی دستکش ها به این صورت است که هر انگشت درون آن در غلاف مجزا قرار می گیرد و کاملا از هم جدا می مانند. اما به مرور زمان انواعی از آن وارد دنیای مد شد که چهار انگشت در یک غلاف و دیگری در یک غلاف تنها جای می گرفت. در این مدل ها فرد هنگام چسبیدن چیزی دچار مشکل می شد و عملکرد او کند می شد. به همین دلیل مدل جدیدی از آن به وجود آمد که سر انگشت نداشت یا قابلیت این را داشت که در صورت نیاز بدون اینکه دستکش را از دست بیاوریم بخش سر انگشت باز شود. امروزه اکثر گوشی هایی که داریم لمسی هستند اگر بخواهیم با دستکش از آن استفاده کنیم اصلا شدنی نیست. ما را کلافه می کند و در نهایت در هوای سرد مجبور می شویم آن را از دست خود خارج کنیم. اما این مدل های بدون انگشت این مشکل را برای ما حل می کنند. اکثر جوانان این مدل را بیشتر می پسندند و استفاده می کنند.

خرید آنلاین دستکش از کلاه بازی

در سایت خود بخشی را برای دستکش اختصاص داده ایم. زمانی که وارد سایت می شوید بخش مربوط به آن را انتخاب کنید و در انواع مختلف آن ها را مشاهده نمایید. یادتان باشد هرگز از سلامت دست های خود در سرما غافل نشوید، دست ها بخشی از زیبایی شما هستند. همچنین می توانید برای خرید ماسک، کوله پشتی، اسکارف، شال و کلاه بافت، فندک و بسیاری موارد دیگر به ما مراجعه نمایید. علاوه بر این ها ما یک کلاه فروشی تخصصی هستیم می توانید انواع کلاه، از کلاه کپ ها گرفته تا کلاه بافت را از سایت ما تهیه کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه