انواع کلاه را با کلاه بازی تجربه کنید

انواع کلاه

زمانی که قصد خرید کلاه دارید پیش روی شما انواع کلاه قرار میگیرد که میتوانید بر اساس ویژگیهای هر کدام برای خرید اقدام کنید. کلاه از سالیان دراز با بشر بوده و همچنان نیز در هر خانه ای حداقل یک مدل کلاه پیدا میشود. در طول تاریخ کلاه نقش های مختلفی داشته و بر اساس آن نقش شکل و شمایل خاصی پیدا کرده است. قصد داریم شما را با انواع کلاه و اینکه هر کدام برای چه موقعیتی مناسب است، آشنا کنیم تا در هنگام خرید راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید. مدل هایی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد تنها تعدادی از انواع آنها میباشد و چنین بگوییم که دنیای کلاه خیلی گسترده تر از آنچه در ادامه میخوانید است.

معرفی انواع کلاه ( کلاه کپ )

این کلاه یکی از انواع کلاه میباشد. معمولا افراد زمانی که میخواهند آن را خریداری کنند نگران هستند شاید قیافه ای عجیب بگیرند. اما امروزه بسیار از آن استفاده میکنند و برعکس چنین تصوری ظاهری بسیار خاص به شما میدهد. یکی از کلاه هایی که دیوید بکهام از آن استفاده میکند همین کلاه کپ است که تصویر آن را در زیر میبینید.


کلاه کپ طوسی

خرید کلاه کپ طوسی


کلاه وسترن

این مدل کلاه تاج بلند دارد و لبه های آن پهن میباشد. این مدل از انواع کلاه معمولا در محافل عمومی استفاده نمیشود و همانطور که در گذشته به عنوان کلاه گاوچرانان بود امروزه نیز معمولا برای اسب سواری و برای فیلم های گاوچرانی به کار میرود. اگر ذهنیتی در مورد این مدل کلاه ندارید تصویر زیر را مشاهده کنید.

کلاه بانی

این مدل از انواع کلاه برای روزهای زمستانی یک انتخاب بسیار عالی است. بافت این نوع حتی توسط مادربزرگ ها نیز صورت میگرفته است. مدل آن هم به این صورت است که آن را تا زیر گوش میکشند و به این ترتیب محافظ خوبی برای گوش ها در برابر سرما است.

کلاه بالاکلاوا

این مدل از انواع کلاه به این شکل است که دهان و بینی شما را نیز میپوشاند. مخصوصا از این مدل برای مناطق سردسیر بسیار استفاده میشود چون علاوه بر سر و گوش، گردن و بینی و دهان را نیز گرم نگه میدارد و یک عایق بسیار خوب است. مادرهای برای کودکان خود سعی میکنند از این مدل استفاده کنند تا در هوای سرد زمستان کمتر دچار سرما خوردگی شوند. شما نیز اگر جزو افرادی هستید که به شدت سرمایی هستند میتوانید این مدل کلاه را که در زیر عکس آن را نیز مشاهده میکنید تهیه نمایید تا کل سر و صورت شما از سرما حفظ گردد.


کلاه تک بافت سفید بتمن

کلاه بافت


کلاه بیسبالی

این نوع کلاه یکی از انواع کلاه رایج در بین مردم است که بسیار پرطرفدار و در عین حال کاربردی میباشد. اولین بار توسط بازیکنان بیسبال مورد استفاده قرار گرفت اما امروزه جزئی از استایل دختران و پسران در خیابان شده است. شما میتوانید آن را در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کنید و در هر موقعیتی از آن استفاده نمایید. این مدل کلاه به دلیل ویزور از چشمان و پوست شما در برابر اشعه آفتاب محافظت میکند. همچنین آن برای روزهایی که حوصله ندارید موهایتان را مرتب کنید یک انتخاب به شدت مناسب است. پس یکی از آنها را در کمد خود حتما داشته باشید.

کلاه بولر

یکی از انواع کلاه، کلاه بولر است. این کلاه لبه ای بر آمده و تاج گردی دارد و بد نیست با آن نیز کمی آشنا شوید. این کلاه توسط هنرمندانی همچون چارلی چاپلین و لورل هاردی استفاده میشده به همین دلیل بسیار کلاه مشهوری است. اگر شخصی هستید که به کلاه باز معروف است و کلکسیون کلاه دارید این مدل را نیز فراموش نکنید.

خرید انواع کلاه از فروشگاه کلاه بازی

امروزه خرید کلاه بسیار آسان شده است. شما با سرچ در اینترنت هم میتوانید با نوع های مختلف کلاه آشنایی پیدا کنید هم میتوانید هر کدام را که بخواهید خریداری نمایید. کلاه بازی نیز یک فروشگاه اینترنتی کلاه است که انواع کلاه را برای فروش دارد. کافی است برای مشاهده آن وارد بخش کلاه های سایت کلاه بازی شوید. اگرچه علاوه بر کلاه محصولات دیگری نیز در سایت وجود دارد اما فروش به صورت تخصصی در مورد کلاه های مختلف است. به همین دلیل میتوانید انواع آن را در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی کلاه بازی برای شما بهترین ها را در یکجا جمع کرده است تا خریدی راحت و مطمئن با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه