برند Christys of London، تاریخی 248 ساله!

Christys of London

تاریخچه‌ی خرید و فروش کلاه

در طول تاریخ، برندهای پوشاک و اکسسوری مختلفی، بازار مد و فشن را متحول کرده‌اند. برندهایی که هر یک معرف سبک‌ها و فرهنگ‌های متعددی هستند. بسیاری از این برندها، با گذر زمان، رنگ باخته و به تدریج محو می‌شوند. اما بدون شک، برند Christys of London را نمی‌توان در این دسته جا داد. برند کریستی، اکنون به نوعی، تبدیل به سازنده‌ی اصلی و صاحب نام انواع کلاه،‌ در جهان شده است. که حتی گذر قرن‌ها نیز، نمی‌تواند اثر عمیق کالکشن‌های این برند را، کم کند. خرید کلاه از این برند بسیار توصیه می شود.

برند Christys of London، در دل تاریخ

برند Christys of London؛ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی کلاه و اکسسوری در طول تاریخ است. در بر گرفتن سبک‌های کلاسیک و مدرن، در کنار هم دیگر، سبب افزایش شهرت باورنکردنی این برند، گشته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کلاه را می‌توان، قابلیت هماهنگی با هر سبک پوششی نامید. به این صورت، شما با هر سبک پوشاک محبوب خود، می‌توانید از تنوع رنگ و طرح این برند استفاده نمایید. معروف‌ترین کلاه‌های این برند را می‌توان، انواع کالکشن کلاه‌های فلت، فدورا، پاناما و… دانست.


جوراب سفید

خرید جوراب فانتزی


Christys of London، معرف فرهنگ‌های مختلف

از ملکه ویکتوریا گرفته تا وینستون چرچیل، همه‌ی اشخاص بزرگ و تاریخ‌ساز بریتانیایی، کلاه کریستیز را بر سر گذاشته‌اند. برند Christy’s & Co Ltd، سابقه‌ی 248 ساله دارد و نخستین بار، توسط میلر کریستی بنیان گردید. در سال‌های ابتدایی، این برند تنها کلاه‌های سبک روزِ آن زمان را تولید می‌کرد. از کلاه‌های سه گوشه‌ی تریکورن مخصوص افسرهای دریایی و نجیب‌زادگان گرفته، تا کلاه‌های بیکورن. اواخر قرن هجدهم، کریستی، بنیان‌گذار این برند، شروع به ساخت و تکامل کلاه‌های سفت و سخت با ارتفاع تاج‌های مختلف، کرد. کیفیت ساخت کلاه‌های کریستی، توانست علاقمندان بسیاری را به خود جلب نماید؛ و تقاضای محصولات آن را به طرز قابل توجهی بالا برد. در طول قرن نوزدهم، کریستی، علاوه بر دفتر مرکزی و فروشگاهی، که در خیابان گریس‌چرچ لندن داشت. تولیدات خود را در دو شعبه‌ی دیگر نیز گسترش داد. در پایان این قرن، Christys of London تا حدودی، تبدیل به بزرگترین تولیدکننده‌ی کلاه در جهان شده بود.

همه چیز از یک اتاق کار کوچک، شروع شد!

میلر کریستی، کوچک‌ترین پسر از یک خانواده‌ی پنج پسره بود. که در سال 1763، نزد عموی خود، ویلیام میلر، که خود یکی از سازندگان برجسته‌ی کلاه نمدی بود؛ به عنوان شاگرد شروع به کار کرد. هدف او از این‌کار، یادگیری هنر و رمز و رازهای ساخت کلاه‌های نمدی مرغوب بود؛ و ده سال بعد، در سال 1773، به جنوب سفر کرد تا بخت خود را با عنوان یک کلاه‌ساز مستقل، بیازماید. به این گونه بود که کریستی لندن، از یک اتاق کار کوچک در گوشه‌ای از خیابان گریس‌چرچ لندن، پا به عرصه‌ی وجود گذاشت. استفاده‌ی گسترده از این برند و گذر قرن‌ها، توانست این کلاه را تبدیل به نوعی نماد، برای شهر لندن و جامعه‌ی انگلیسی نماید. به همین دلیل است که Christys of London، احترام بسیاری در جامعه‌ی انگلیسی‌، برای خود خریداری نموده است.


خرید کلاه شاپو


Christys of London، تنها به کلاه محدود نیست!

علاوه بر این‌که برند کریستی، به عنوان نمادی مترادف با کلاه‌های زیبا و کلاسیک، شناخته می‌شود. با عبور از مرزهای فرهنگی و اجتماعی، این برند توانست کالکشن‌های چشم‌گیر و بی‌نظیری، از انواع اکسسوری مانند ساعت مچی، کاف‌لینک و… را نیز به بازار مد و فشن عرضه دارد. زیبایی در طرح و ساختاری با کیفیتِ مطلوب، راز فروش فوق‌العاده‌ی اکسسوری‌های این برند است.

راز ماندگاری برند Christys of London

استیو کلارک، مدیر برنامه‌ریزی این شرکت، راز ماندگاری برند کریستی را حتی با وجود کاهش استفاده مردم از کلاه، در قابلیت بالای این برند، برای سازگاری با مد روز می‌داند. به مدت 175 سال، استفاده از کلاه یک سنت و تعهد، برای مردم جامعه بود. طیف وسیعی از محصولات این شرکت، به خریداران بی‌شمار آن ارائه می‌شد. اما امروزه، استفاده از کلاه، به جای تعهد، تبدیل به یک انتخاب شده است. وفق پیدا کردنِ این برند با موقعیت‌های مناسب، Christys of London را اولین انتخاب هر خریداری، در موقعیت‌های مختلف کرده است. به عنوان مثال، در دهه‌های 1990-1960 که تمرکز جوامع بر اسب سواری بود، تولید کلاه‌های اسب سواری و لباس‌های محافظ، تبدیل به منبع درآمدزای اصلی این شرکت شده بود. امروزه که استفاده از کلاه، کمتر شده است؛ شگرد کار این برند، بر روی سلیقه‌ی جامعه مدرن متمرکز شده؛ و هم‌چنان در بازار خرید و فروش کلاه، یکه‌تاز است.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه