کلاه کپ را با چی بپوشیم؟

کلاه کپ

کلاه کپ

اگر کلاه باز هستید این مقاله برای شما هیجان انگیز خواهد بود. مخصوصا اگر اهل خرید کلاه کپ هستید قرار است اطلاعات مفیدی را در مورد ست کردن این نوع کلاه با سایر لباس ها و استایل هایی که با آن میتوانید داشته باشید، بگوییم. کلاه از سال های بسیار دور همراه انسان بوده و قسمتی از ظاهر او را تشکیل میداده است. اگرچه در ابتدا تنها نقش کلاه حفاظت از سر و صورت بوده است اما به مرور زمان نقش آن از دسته پوشاک به دسته اکسسوری بیشتر تمایل پیدا کرد. به همین دلیل هم است که امروزه به عده ای از افراد که عاشق خرید کلاه های مختلف هستند، کلاه باز میگویند. این دسته معمولا با آمدن فصول مختلف سال به دنبال این هستند که بدانند چه مدل کلاهی باب روز است تا آن را در کمد لباس خود داشته باشند و در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند.


خرید کلاه کپ


استایل با کلاه کپ

به صورت کلی استفاده از کلاه کپ بر روی ظاهر خیلی تاثیر میگذارد. از این رو زمانی که افراد از آن استفاده میکنند یک استایل خاص برای خود ایجاد کرده اند. امروزه از این مدل کلاه علاوه بر زمانی که ورزش میکنند در فعالیت های روزمره دیگر نیز بسیار استفاده میکنند. استفاده از آن باعث میشود افراد استایل ورزشکاری داشته باشند. توجه به این نکته مهم است که این کلاه به شما استایل غیر رسمی میدهد به عبارتی قرار نیست آن را در قرارهای مهم بر سر بگذارید. اگرچه امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از هنرپیشه های مشهور هالیوودی در مراسم های رسمی مختلف حتی برای دریافت جایزه های مهم استایلی که همراه کلاه کپ است را انتخاب میکنند. حتی در مواردی آن را همراه با کت و شلوار نیز میپوشند. این موضوع نشان دهنده ی آن است که بدانیم این مدل کلاه تا چه حد در بین مردم جا باز کرده و در استایل ها نفوذ کرده است. با این حال بیشتر توصیه میشود در محیط های دوستانه و غیر رسمی از این مدل کلاه استفاده شود.

نکاتی برای پوشیدن کلاه کپ

در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که کلاه کپ یک استایل غیر رسمی به شما میدهد. در این بخش شما را راهنمایی خواهیم کرد که همراه با آن از چه لباس هایی استفاده کنید. کلاه حالت غیر رسمی و اسپرت دارد به همین دلیل اولین اصل هماهنگی این است که سایر لباس های شما نیز اسپرت باشد. اگر بخواهیم در بین جنس های مختلف لباس که با این مدل کلاه هماهنگی دارند چرخی بزنیم اینگونه است که شما میتوانید آن را با انواع لباس های چرم، جیر، جین، پشمی و … استفاده کنید. کافی است مدلی که انتخاب میکنید اسپرت باشد. مخصوصا یکی از لباس هایی که با آن به شدت هماهنگ است و بسیار در این روزها از آن با کلاه کپ استفاده میشود هودی است. اگر در فصل سرد سال هستید برای اینکه یک استایل خیابانی تمام عیار با این مدل کلاه داشته باشید کافی است آن و هودی را با هم ترکیب کنید. ترکیب این دو به شدت جذاب است و قطعا آن را دوست خواهید داشت.


خرید کلاه کپ سفید


خرید کلاه کپ از کلاه بازی

کلاه را از جای درست آن بخرید. فروشگاه کلاه بازی یک فروشگاه حرفه ای در زمینه فروش کلاه است. تمامی اجناس در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت قرار دارند. زمانی که از ما خرید میکنید چند مزیت برای شما دارد. اول اینکه علاوه بر کلاه کپ مدل های دیگر کلاه نیز در فروشگاه موجود میباشد که شما میتوانید هر آنچه دوست دارید را به صورت یکجا بخرید. همچنین به دلیل اینکه جنس ها مستقیم از تولیدی تهیه میشوند به همین دلیل واسطه ها حذف شده اند و در نتیجه قیمت در حالت مناسب تری قرار دارد. از طرفی به دلیل اینکه مدت های طولانی است در این زمینه فعالیت داریم میدانیم بهترین نوع پارچه ها برای اینکه سر شما احساس راحتی کند چه نوع پارچه هایی هستند به همین دلیل از این بابت که جنس درست به دست شما میرسد خیالتان راحت باشد. شما میتوانید به راحتی کلاه را به صورت اینترنتی از فروشگاه کلاه بازی برای خود تهیه کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه