کلاه تابستانه محافظی عالی برای پوست و چشم

کلاه تابستانه

کلاه تابستانه

کلاه تابستانه را افراد صرفا برای اینکه از اشعه آفتاب در امان بمانند بر روی سر میگذارند. مدل های مختلفی از این مدل کلاه وجود دارد که هر کس بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب میکند. علاوه بر جنبه محافظتی بسیاری از افراد از آنها صرفا به دلیل اکسسوری بودن استفاده میکنند. به همین دلیل هر ساله با آمدن فصل گرما برندهای مختلف در دنیای مد انواع مختلف آن را در طرح و رنگ های خاص وارد بازار میکنند. به این ترتیب افراد هرساله منتظر هستند تا ترند سال معرفی گردد و برای خرید آن اقدام کنند. با این حال کسانی هم هستند که نمیدانند در هنگام خرید کلاه باید به چه صورت عمل کنند و چه مدل کلاهی برای خود خریداری کنند. حتی ترس این را دارند که کلاه به آنها نیاید به همین دلیل حاضر هستند گرمای آفتاب را تحمل کنند اما کلاه بر سر نگذارند. ابتدا میخواهیم به شما بگوییم آنقدر مدل های متنوع از کلاه وجود دارد که قطعا در بین آن کلاهی را پیدا میکنید که چهره شما را بد نکند و از طرفی استفاده از آن آنقدر زیاد شده است که شما هم از آن استفاده کنید کاملا برای دیگران طبیعی باشد. پس اگر چنین تفکراتی دارید آنها را دور بریزید و با کلاه بازی همراه باشید تا در انتخاب بهتر کلاه برای تابستان شما را راهنمایی کند.


کلاه کپ قرمز بارسلونا

کلاه کپ بارسلونا


مدل تولید کلاه

در انواع کلاه تابستانه آنچه مشترک است این میباشد که باید همه آنها سایبان داشته باشند. این سایبان هست که نقش محافظتی در برابر نور آفتاب را ایفا میکند. حال این بخش کلاه در مدل های مختلف میتواند متفاوت باشد. برای مثال در کلاه های بیسبالی به صورت انحنا دار میباشد و در برخی دیگر به صورت کاملا صاف است. همچنین در برخی اندازه ی آن بلند است و در برخی دیگر کوتاه. همین تفاوت ها انواع مختلف آن را ایجاد میکند که هر کس با توجه به سلیقه خود آنها را خریداری میکند.

مناسب ترین لبه برای کلاه تابستانه

همانطور که به آن اشاره شد این مدل کلاه برای آن است که چشم و پوست شما را از اشعه آفتاب دور نگه دارد. به همین دلیل شما باید در هنگام خرید به لبه کلاه یا همان ویزور توجه زیاد داشته باشید. پهنای آن باید به اندازه ای باشد که بتواند روی صورت و همینطور گوش های شما را پوشش دهد. اگر شما بتوانید یک کلاه مناسب برای تابستان انتخاب کنید و همچنین از یک ضد آفتاب خوب استفاده نمایید از بابت اینکه پوست شما صدمه نبیند خیالتان راحت باشد.


کلاه کپ طوسی

کلاه کپ اعلا


خصوصیات فیزیکی کلاه تابستانه

اگر قرار باشد شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا در هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید بهتر است ابتدا از رنگ شروع کنیم. رنگ هایی که برای فصل تابستان باید استفاده شود رنگ های روشن است. حال شما بنا بر اینکه خانم هستید یا آقا میتوانید رنگ های مختلف را انتخاب کنید. برای مثال خانم ها میتوانند از رنگ هایی مثل سفید، صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ و … استفاده کنند و آقایان هم رنگ هایی مثل طوسی روشن، کرم و … را انتخاب کنند. مورد بعدی در مورد جنس آن است. جنسی که باید داشته باشد معمولا حالت نخ پنبه یا کتان دارد. در مورد کلاه کپ ها نیز در قسمت تاج کلاه معمولا سوراخ هایی تعبیه شده است که هوا بتواند از آنها عبور و مرور کند تا موهای شما عرق نکند و بوی بد نگیرد. یک نوع معروف و قدیمی از این کلاه ها نیز کلاه های حصیری هستند که دور تا دور آنها سایبان دارد و امروزه معمولا کمتر مورد استفاده قرار میگیرند. اما آنها جزو اولین کلاه های تابستانی بودند. این مدل کلاه ها زمانی که میخواهید به ساحل بروید بهترین انتخاب هستند چون سایه ی خوبی را روی گوش و صورت و گردن شما ایجاد میکنند. مخصوصا برای کودکان خود حتما از این کلاه زمانی که عازم دریا هستید با خود به همراه ببرید.


کلاه بیسبالی طوسی

کلاه بیسبالی آدیداس


خرید کلاه از فروشگاه کلاه بازی

شما برای خرید کلاه تابستانه میتوانید وارد سایت کلاه بازی شوید. البته این را باید بگوییم که علاوه بر مدل های تابستانه که معروفترین آنها کلاه کپ است مدل های زمستانه نیز داریم. اینطور بگوییم که هر مدل کلاهی را که بخواهید به راحتی میتوانید در کلاه بازی برای خود در بهترین کیفیت و با بهترین قیمت پیدا کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه