کلاه بیسبالی را بیشتر بشناسیم!

کلاه بیسبالی

قدمت کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی یکی از انواع کلاه کپ است. همه ما برای یک بار هم که شده کلاه بر سر خود گذاشتیم و از خانه بیرون زدیم. با آن خرید، اردو، ماهیگیری و … رفتیم و یا حتی برای قدم زدن در خیابان از آن استفاده کردیم. این نوع کلاه را که استفاده های زیادی برای ما دارد را کلاه بیسبالی می نامیم. این نوع کلاه آنقدر استفاده از آن زیاد شده، بخشی از فرهنگ شده است. آن نه تنها به عنوان استایل بلکه به دلیل خاصیت عملکردی مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها از چشم ها در برابر آفتاب محافظت می کنند. جالب است بدانید تا سال ۱۹۵۴ بازیکنان بیسبال می توانستند هر نوع کلاهی را در حین بازی برای محافظت چشم های خود در برابر نور خورشید بر سر بگذارند و آن تقریبا جایی است که همه چیز در رابطه با این نوع از کلاه آغاز شد. اولین نسل این کلاه در سال ۱۸۴۹ از جنس پوشال ساخته شد. تاج و ویزور داشت و سریع در ورزش طرفدار پیدا کرد و امروزه هم که در زمینه های مختلف طرفداران بسیاری دارد.

کلاه بیسبالی و استایل

کلاه بیسبالی تک رنگ برای مثال از مارک آدیداس و نایک یک گزینه ی بسیار مناسب برای آخر هفته ها و زمان هایی است که لباس رسمی و یونیفرم خاصی نیاز به پوشیدن ندارید، است. برای روزهایی که موهای بدی دارید و حوصله ی مرتب کردن آن را ندارید این کلاه گزینه ی بسیار مناسبی است. حتی می توانید در چنین شرایطی اگر در یک محیط دوستانه کار می کنید هم از آن استفاده کنید. اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، ستارگان هالیوود هم از آن استفاده می کنند، اغلب آن را همراه با یک عینک آفتابی استفاده می کنند. در ادامه می خواهیم برخی از مارک های معروف را برای شما کلاه بازها بیاوریم. با ما همراه باشید.

نایک Nike

وقتی حرف از خرید کلاه بیسبالی می شود یکی از گزینه های رایج برند نایک و مدل کلاسیک شش پنل آن است. ما به شما پیشنهاد می کنیم رنگ مشکی آن را حتما در کلکسیون خود داشته باشید.

کلاه بیسبالی نایک

والنتینو valentino

اصل این برند از کلاه بیسبالی متعلق به ایتالیا است. در آن از توری مش دار ساخته شده که باعث می شود تهویه به خوبی صورت گیرد. با توجه به تصویر زیر بند قابل تنظیم هم دارد.

لاگوست Lacoste

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در قسمت جلوی این برند معمولا عکس تمساح قرار دارد و در رنگ های مختلف در بازار عرضه می شود.

 

کلاه بیسبالی لاگوست

گوچی Gucci

این برند از کلاه بیسبالی در سراسر جهان محبوب همه است. به گونه ای در فرهنگ های مختلف استفاده می شود که گویی پیامی برای اتحاد در بین کشورهای مختلف می باشد. در یک جامعه هم شخصیت های مختلف را گرد هم می آورد.

کلاه بیسبالی و جنسیت

شاید کلاه های دیگر مثل کلاه لئونی و کلاه بافت برای استفاده خانم ها رایج باشد اما کلاه بیسبالی را بیشتر به عنوان اکسسوری برای آقایان می دانند. در واقع چنین تفکیکی وجود ندارد. کلاه بیسبالی به عنوان یک یک اکسسوری برای تیپ های غیررسمی خانم ها هم استفاده می شود. اگر خانم هستید و علاقه به استفاده از آن را دارید به شما ویشنهاد می کنیم حتما از آن مخصوصا در شب به عنوان اکسسوری تیپ غیر رسمی خود بهره ببرید. نکته ی دیگر قابل توجه این است که شما جنس چرمی این نوع کلاه را اگر تهیه کنید، می توانید با اکثر لباس های خود آن را ست کنید. در آخر باید بگوییم بدون اینکه محدودیت جنسی و سنی خود را در نظر بگیرید می‌ توانید با خیال راحت برای خرید این نوع کلاه اقدام کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه