کلاه بافت چگونه استایل شما را شیک تر میکند؟

کلاه بافت و استایل

کلاه بافت

کلاه بافت یکی از دلایل افراد است که با آمدن فصل سرد ذوق میکنند. بسیاری از افراد عاشق استایل های زمستانی هستند و در کمد لباس های خود انواع مختلف کلاه را دارند. اگر شما هم دوست دارید با این پوشاک به ظاهر خود تغییری دهید و از یکنواختی دربیایید بهتر است با ما همراه باشید چون قرار است کلی مطالب جالب در مورد استفاده از این نوع کلاه بگوییم. هر چقدر هم پالتو و لباس گرم بپوشید در فصل سرد زمستان بدون اینکه کلاه داشته باشید بیرون بروید، قطعا سردتان میشود. وقتی زمستان از راه میرسد کلاه عضو ضروری از پوشاک ما میشود که بدون آن بیرون رفتن دشوار است. اینکه برای فصل زمستان خود چه نوع کلاهی را انتخاب میکنید کاملا سلیقه ای است. رنگ و مدلی که انتخاب میکنید استایل شما را تعیین میکند. در ادامه در مورد اینکه با کلاه بافت چه استایل هایی میتوانید داشته باشید، صحبت میکنیم.

کلاه تک بافت سرمه ای زرد

خرید کلاه بافت

شیک بودن با کلاه بافتنی

پالتو و پوتین هر چقدر شما را شیک کنند، این شیک بودن با گذاشتن یک کلاه بافت بر سر افزایش پیدا میکند و کامل تر میشود. درست است که کلاه سر را گرم میکند و به عنوان پوشاک به کار میرود اما امروزه خیلی از افراد هستند که علاوه بر پوشاک به آن به چشم تکمیل کننده شیک بودن خود نگاه میکنند. واقعا هم همینطور هست، وقتی آن را استفاده میکنید خیلی بر روی ظاهر شما تاثیر میگذارد و تکمیل کننده زیبایی شما میشود. استفاده از آن هم به سن و سال و جنسیت ربطی ندارد. امروزه هم زنان و هم مردان هر دو از انواع کلاه ها در فصل زمستان استفاده میکنند. پس اگر جزو آن دسته از افراد هستید که از کلاه پوشیدن خجالت میکشید بهتر است هر چه زودتر این خجالت را کنار بگذارید و برای زیباتر شدن و شیک تر به نظر رسیدن از کلاه استفاده کنید.

چه کلاهی انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم اینکه چه مدل کلاه بافت میخواهید انتخاب کنید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما یک سری اصول کلی وجود دارد که دانستن آنها ضروری است. برای مثال اگر بار اول است میخواهید کلاه استفاده کنید و نمیخواهید خیلی هم رسمی به نظر برسید بهترین انتخاب برای شما کلاه بافت شل هست. این کلاه ها در عین اینکه ظاهری شیک به شما میدهند خیلی حالت رسمی هم به شما نمیبخشند. پس همین الان اگر به فکر خرید یک کلاه برای زمستان هستید ما به شما کلاه نوع شل را پیشنهاد میکنیم که از پشت آویزان هست و یک ظاهر اسپرت به شما میدهد.

کلاه تک بافت فسفری

کلاه بافت زمستانه

کلاه بافت رسمی

 در مورد اینکه برای خیلی رسمی به  نظر نرسیدن چه نوع کلاهی به سر بگذاریم صحبت کردیم اما برعکس آن هم وجود دارد. منظور ما از رسمی این نیست که کت و شلوار بپوشید و با آن کلاه بافت بر سر بگذارید. اگرچه در دنیای مد این چنین هم ظاهر شوید خیلی عجیب نیست اما به هر حال کمتر کسی این کار را میکنید. منظور از رسمی بودن این است که مثلا برای ظاهر شدن بر سر یک قرار در فصل زمستان که یک پالتو بلند یا کوتاه دارید بهتر است از چه نوع کلاهی استفاده کنید که رسمی تر به نظر آید. یکی از بهترین نوع کلاه ها کلاه کشبافت است. این نوع کلاه باعث میشود خیلی رسمی دیده بشوید و شیک بودن خود را نیز دو برابر کنید.

خرید کلاه بافت

کلاه بافت علاوه بر اینکه با پالتو و کفش میتواند ست شود به همراه یک شال گردن نیز به شدت به جذاب تر شدن شما کمک میکند. به همین دلیل بسیاری از افراد هستند که همراه کلاه، شال ست همراه آن را نیز خریداری میکنند که دنیای شال ها نیز بسیار متنوع است. در این حالت هم سر و گردن خود را حسابی گرم کردید و هم با هارمونی ایجاد شده بیشتر شیک به نظر میرسید. حتی لازم نیست شال و کلاه را با سایر پوشاک خود ست کنید. وقتی آن دو با هم همخوانی داشته باشند، کافی است. در کنار اینها دستکش نیز جزء دیگر است که در فصل زمستان در کنار کلاه و شال گردن میتواند نقش خود را هم به عنوان یک پوشاک و هم به عنوان یک اکسسوری ایفا کند. با توجه به آنچه گفته شد با خرید این پوشاک میتوانید زمستان را برای خود جذاب کنید و استایل متفاوتی را برای خود ایجاد کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه