نکاتی که باید در مورد کلاه بیسبالی بدانید

کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی

همیشه و در همه فصول سال خرید کلاه کاری جذاب و پرچالش است. پوشیدن کلاه بیسبالی در هر ایونت و رخدادی یکی از پرطرفدارترین ترندها مخصوصا در آمریکا است.‌ اواسط قرن هجدهم میلادی به وجود آمدند و در اوایل قرن نوزدهم شهرت پیدا کردند. یک کلاه بیسبالی کلاسیک از جنس کتان ساخته شده و در قسمت جلو دارای یک بخش بزرگ است که جلوی نور خورشید و یا باران را می گیرد. امروزه این نوع کلاه در بین آقایان و خانم ها دارای محبوبیت زیادی است. آن ها به عنوان کلاه کپ هایی هستند که کاملا بر روی سر فیکس می شوند، یا اندازه سر هستند یا بند تنظیم کننده مثل مدل اسنپ بک در پشت خود دارند.

فیکس شدن کلاه بیسبالی

یک کلاه بیسبالی خوب باید روی گوش ها راحت باشد و قسمت جلوی آن بر روی پیشانی قرار می گیرد. قسمت تاج آن به صورتی باشد که بین کف سر شما و کلاه مقدار خیلی کمی فاصله باشد. وقتی باد شدید وزیده شود از روی سر شما نیفتد. وقتی از روی سر خود آن را بر می دارید رد آن روی پیشانی شما  نماند. باید به راحتی روی سر شما بچرخد، یعنی قسمت سایبان آن را بتوانید به سمت جلو یا عقب بگذارید. نکته ای که لازم است در این قسمت به آن اشاره کنیم این است که اگر نوجوان نیستید و سنتان بالاتر است کلاه را به عقب نگذارید، چون ظاهر چندان مناسبی ندارد. اگر کلاه شما کمی تنگ است، می توانید قسمت تاج آن را با آب داغ مرطوب کنید و در قسمت بیرونی یک کاسه قرار دهید تا خشک شود. بعد از خشک شدن باندهای کلاه کشیده می شود و کلاه گشادتر می گردد. اگر کلاه شما کمی گشاد شده است کافی است مقداری آب از سمت بیرونی کلاه بر روی باندهای آن اسپری کنید، حواستان باشد بر روی بریم ( brim ) نپاشد، آن را بر روی یک سطح صاف مثل پیشخوان کابینت قرار دهید و از قسمت بیرونی با استفاده از سشوار کلاه را خشک کنید. در حالی که هنوز کمی نمناک است روی سرتان بگذارید تا اندازه سر شما را بگیرد و کامل خشک شود.


کلاه بیسبالی


کلاه بیسبالی ترند هر سال

با آمدن فصل گرما یکی از پوشاکی که مورد استفاده قرار می گیرد، کلاه بیسبالی است. همین موضوع باعث شده هرسال با آمدن گرما مدل های مختلف آن در طرح و رنگ های مختلف به عنوان ترند روانه بازار گردد. به همین دلیل در استایل بسیار تاثیر گذار هستند. در این بخش می خواهیم در مورد انواع آن که رنگ جامد مثل مشکی، خاکستری و سفید دارند و همچنین کمی در مورد آرم هایی که در قسمت جلو آن قرار می گیرند، بپردازیم. کلاه مشکی با لباس سایز بزرگ تر از معمول خود بپوشید و ظاهر عالی داشته باشید. مدل های تک رنگ این قابلیت را دارند که بتوانید آن ها را با انواع لباس ها ست کنید. آرم هایی که در قسمت جلوی کلاه هستند را می توانید بر اساس نماد یا آرم تیم مورد علاقه خود برگزینید. اگر کلاه باز هستید و کلکسیون کلاه دارید قطعا مدل ها و طرح های مختلفی در کمد لباس شما است اما اگر می خواهید یک کلاه برای خود تهیه کنید ما به شما کلاه بیسبالی تک رنگ را پیشنهاد می کنیم که در محدوده رنگ های گفته شده در بالا باشد.

کلاه بیسبالی لنیاردی سفید

خرید کلاه بیسبالی لنیاردی

نکته ی مهم

کلاه بیسبالی اگر جنس خوبی داشته باشد می تواند سال ها برای شما کار کند. پس در هنگام خرید سعی کنید جنس خوب را تهیه کنید تا سال ها برای شما دوام داشته باشد.‌ مخصوصا اگر اهل کلاه بازی هستید همیشه کلاه های جنس خوب و اصل تهیه کنید تا برای مدت ها در کلکسیون شما ماندگار باشد. اما اینطور نیست که حتما برای خرید این نوع کلاه مجبور به پرداخت هزینه بالا باشید، شما می توانید با کمترین هزینه هم صاحب یک کلاه بیسبالی شوید. این نوع کلاه در رنج های قیمتی گسترده ای یافت می شوند. این نوع کلاه به همراه کلاه های دیگر مثل کلاه لئونی، کلاه بافت و … را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه