کلاه لئونی را چقدر می شناسید؟

کلاه

کلاه لئونی چیست؟

همواره خرید کلاه در تمام ادوار زندگی انسان ها کاری جذاب به حساب می آید. کلاه لئونی یکی از انواع کلاه بافت است. هر ساله می توانید از آن در فصل زمستان استفاده کنید. علاوه بر گرم کردن سر به عنوان اکسسوری در دنیای مد و فشن نیز شناخته شده است. این کلاه به عنوان کلاه کلاسیک مدرن نیز می باشد. برای اولین بار توسط شخصی به نام bogner طراحی شد. طرح او به این شکل وارد بازار شد که نرم و با خز تزیین شده بود. این کلاه معمولا با پشم ساخته می شود اما امروزه معمولا از الیاف مصنوعی در آن بیشتر استفاده می گردد. گاهی اوقات هم برخی از آن ها ترکیب پشم و پلی اکریلیک هستند. از این کلاه می توان در روزهای برفی، سرد و بادی استفاده کرد. در ادامه می خواهیم در مورد این نوع کلاه اطلاعات بیشتری به شما بدهیم، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

شکل کلاه لئونی

مدل کلاه لئونی به گونه ای است که در قسمت لبه به صورت برگردان است و بالای آن معمولا به سر می چسبد. در مدل خانمانه آن بالای کلاه بلندتر است و منگوله در بالای آن قرار می گیرد. بافت آن می تواند هم درشت و هم به صورت ریز باشد. در رنگ های مختلف وجود دارد. معمولا فرم قرار گرفتن آن به گونه ای است که بالای گوش قرار می گیرد. یعنی می توان گفت گوش ها را چندان پوشش نمی دهد. اگر مد نظرتان این است که در زمستان گوش های خود را خیلی گرم نگه دارید، چندان مناسب نیست و بهتر است کلاه های بافتنی دیگر را انتخاب کنید.


کلاه لئونی مشکی

خرید کلاه لئونی مشکی ساده


کلاه لئونی تابستانه

کلاه لئونی فقط برای فصل زمستان نیست. شاید برای بار اول شخص طراح آن برای زمستان آن را در نظر گرفت و از نخ هایی برای ساخت آن استفاده کرد که سر را در زمستان گرم می کرد. اما به مرور زمان از مدل آن برای تابستان هم استفاده شد. جنس آن از نخ است و سر شما را گرم نمی کند که در فصل تابستان اذیت شوید. شما می توانید انواع رنگ های آن را تهیه کنید و در تابستان با لباس ها و رنگ های تابستانی ست کنید. به خاطر مدل کلاسیکی آن می توانید در مکان هایی که خیلی رسمی نیستند هم از آن ها استفاده کنید. به طور کلی امروزه این نوع کلاه در بین افراد بسیار مد شده است. مخصوصا قشر جوان از این مدل بیشتر استفاده می کنند. این نوع کلاه لئونی که در تابستان هم استفاده می شود معمولا یک آرم در قسمت جلوی آن دقیقا در قسمتی از کلاه که لبه به سمت بالا تا می خورد هک شده است. این آرم می تواند نام شرکت تولید کننده باشد یا حتی نام یک تیم یا هر چیز دیگری، شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در قسمت پشت نوع تابستانه آن همانند کلاه اسنپ بک بند وجود دارد و آن را قابل تنظیم بر روی سر شما می کند. پس در صورت خرید اینترنتی نیاز نیست نگران اندازه نبودن یا گشاد بودن آن باشید، به راحتی می توانید به کمک بند تنظیم پشت، آن را تنظیم کنید. مدل زمستانه آن هم که به دلیل حالت بافتی که دارد به راحتی بر روی سر شما فیکس می گردد.

کلاه لئونی مشکی حلقه دار

کلاه لئونی مشکی پرسینگ دار

کلام آخر

در مورد کلاه لئونی با توجه به آنچه گفته شد امیدواریم توانسته باشیم شما را با این مدل کلاه بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید راحت تر عمل کنید. شما می توانید خرید کلاه لئونی خود را به کلاه بازی بسپارید و از خریدتان لذت ببرید. ما همچنین انواع کلاه کپ، کلاه بیسبالی و دیگر کلاه هایی که مد نظر شما هست را نیز برای فروش داریم و سعی می کنیم بهترین خدمات را در زمینه کلاه به شما عرضه کنیم تا خاطره ی خوش از کلاه بازی داشته باشید.‌

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه