کلاه بیسبالی چرم و استایل لوکس

کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی تقریبا قدمتی 150 ساله دارد. همانطور که از اسم کلاه پیدا است آن برای بازی بیسبال برای اولین بار استفاده شده است. به مرور و با گذشت زمان این مدل کلاه برای مصارف مختلف و در مکان های متفاوت به کار میرود. حتی افراد مشهور در روزهایی که حوصله و وقت ندارند تا موهای خود را مرتب کنند از این کلاه برای پنهان کردن موهای خود استفاده میکنند و آن را جزئی از استایل خود میکنند. کلاه علاوه بر اینکه به عنوان یک پوشاک به کار میرود به عنوان اکسسوری نیز شناخته میشود. قطعا اولین بار که این کلاه طراحی شد هدف آن بوده است که چشم های بازیکنان از اشعه آفتاب محافظت شود اما در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که کلاه را فقط به عنوان اکسسوری بودن آن میخرند و هیچ توجهی به فایده آن ندارند. حتی این امکان وجود دارد که فرد اصلا در فکر خرید کلاه نباشد اما با دیدن یک کلاه که رنگ خاصی دارد یا نمادی از تیم و شخصیت کارتونی محبوب او است آن را خریداری نماید. به هر حال هر چه که هست باعث شده این مدل کلاه در طرح، رنگ و جنس های مختلف در بازار وجود داشته باشد.


کلاه بیسبالی مشکی

خرید کلاه بیسبالی


کلاه چرم

یکی از جنس های مورد استفاده در ساخت کلاه بیسبالی چرم است. چرم مخصوصا اگر طبیعی باشد همیشه جز خاص ترین و منحصر به فرد ترین انتخاب ها برای افراد است. برای مثال اگر بخواهید سر یک قرار مهم بروید قطعا از بین کیف پول های خود آن را که از جنس چرم است، انتخاب میکنید. در مورد کلاه هم به همین صورت است. اگر جنس چرم آن را انتخاب کنید قطعا در ذهن خود برای یک استایل لوکس برنامه ریزی کردید. شاید اینطور فکر کنید که چرم برای فصل گرم سال مناسب است؟ باید بگوییم اگر تا به حال فکر میکردید جنس چرم اینگونه است که احساس گرما ایجاد میکند کاملا اشتباه فکر میکردید. چرم به دلیل اینکه مانع از عبور گرما میشود به شدت برای فصل تابستان مناسب است. باعث میشود گرمای خورشید به کف سر شما نرسد. اگرچه در زیر باران نیز میتوانید از آن استفاده کنید. یک مورد مهم در مورد آن این است که نگهداری از چرم کمی با سایر جنس ها متفاوت است. شاید شما کلاهی که از جنس پنبه است و خیس شده را بر روی شوفاژ یا بخاری بگذارید تا خشک شود، اما در مورد چرم هرگز نباید این کار را انجام دهید. یادتان باشد اگر کلاه چرم شما خیس شد حتما اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود. همچنین از روغن های مخصوص برای اینکه چرم ترک نخورد به طور کلی استفاده کنید. اگر به این نکات توجه کنید میتوانید با خیال راحت یک استایل لوکس با کلاه بیسبالی چرم برای خود ایجاد کنید.


کلاه بیسبالی طوسی

خرید کلاه بیسبالی آدیداس


کلاه بیسبالی را درست بپوشید

شاید کسانی که خواننده موسیقی رپ هستند کلاه بیسبالی را به صورت کج بر سر خود بگذارند. همچنین کسانی هستند که آن را برعکس میپوشند. در مورد نحوه صحیح پوشیدن کلاه اگر میخواهید بدانید به این صورت است که کلاه را باید طوری بر سر خود بگذارید که قسمت ویزور یا همان سایبان آن در قسمت جلو قرار گیرد. این فقط به دلیل اینکه نقش کلاه برای این است که از برخورد اشعه آفتاب به چشم شما جلوگیری کند، نیست. به صورت کلی این مدل پوشیدن صحیح است. پس سعی کنید از حالت هایی که اهالی رپ استفاده میکنند کمتر استفاده کنید و کلاه را به صورت درست بر سر بگذارید تا هم وظیفه خود را به درستی انجام دهد هم استایل بهتری داشته باشید.

خرید کلاه بیسبالی از فروشگاه کلاه بازی

فروشگاه کلاه بازی یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع کلاه است که کلاه بیسبالی یکی از آنها میباشد. این مدل کلاه را میتوانید در طرح ها و رنگ های مختلف از فروشگاه ما خریداری نمایید. اگر قصد این را دارید که به صورت یکجا مدل های مختلفی از انواع کلاه را تهیه نمایید به شما پیشنهاد میکنیم به سایت کلاه بازی سر بزنید تا هر آنچه را در زمینه کلاه و همچنین سایر وسایل که در سایت به صورت مرتب دسته بندی شده اند، نیاز دارید، همزمان بتوانید بخرید. از لحاظ قیمت نیز به دلیل اینکه کالا مستقیم از تولیدی برای شما در نظر گرفته شده است در بهترین حالت قیمت و همچنین کیفیت قرار دارد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه