معرفی کلاه کپ برای خریدی بهتر

کلاه کپ

کلاه لباس سر است. در گذشته مردم استفاده از آن را نشانی از فرهنگ خود می دانستند. آن ها از انواع آن در فصل سرد و گرم برای محافظت در برابر دما، در موقعیت های متفاوت، مراسمات مختلف و حتی به عنوان لوازم مد استفاده می کردند. کلاه کپ یکی از انواع کلاه است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

آشنایی با کلاه کپ

خرید کلاه کار بسیار حساسی می باشد و کلاه کپ انواع مختلفی دارد. بعضی از افراد عاشق داشتن کلکسیون کلاه هستند. آن ها به خوبی می دانند که از آن ها می توان هم در فصل گرما و هم در فصل سرما استفاده کرد. تخت نوعی از آن است که مناسب فصل سرد است و پوشش گرمی برای سر به شمار می رود. معمولا کلاه کپ برای فصل گرما متدوال تر است. لبه ی این دسته به صورت پهن و آفتابگیر طراحی شده است تا جلوی نور خورشید را بگیرد و از چشم های شما محافظت کند. اگر شما می خواهید زیر نور شدید آفتاب کار کنید و آرزوی شما این است که اشعه به صورت مستقیم با پوست شما در تماس نباشد، کلاه کپ بهترین گزینه است. علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه  UV به دلیل حالت فیکس شونده ای که روی سر دارند، این امکان را به شما می دهند که حین انجام کار تمرکز خود را از دست ندهید. کلاه های معمولی دارای آستر هستند. کلاه کپ فاقد آستر است و به همین دلیل نرم تر از کلاه های معمولی می باشد. همین خاصیت باعث می شود که وقتی از آن ها استفاده می کنید فرم سر شما را می گیرند. به جای آستر یک آفتابگیر در قسمت جلو دارد و این طراحی سنتی آن است.

تاریخچه کلاه کپ

کلاه کپ از قرن ۱۴ میلادی رواج پیدا کرد. اولین نوع آن  تخت است. معمولا از پارچه ای یک تکه ساخته می شود و برای اینکه به فرم مطلوب درآید از قسمت کناره ها دوخت می خورد. در ورزش، کپ یک اصطلاح استعاری بود و به بازیکنانی که در سطح بین المللی بازی می کردند داده می شد و تاریخ آن به انگلستان برمی گردد. در ابتدا فقط مورد استفاده بازیکنان بیسبال و هنرمندان هیپ هاپ قرار می گرفت. تخت در ابتدا بیشتر مورد استفاده طبقات پایین بود اما کم کم طبقات اشراف زاده نیز از آنها استفاده کردند با این تفاوت که از پارچه هایی با جنس بهتر درست می شد. در تیراندازی و ورزش هایی از این قبیل  آن را بر سر خود می گذاشتند. اینگونه بود که همچنان فاصله ی طبقاتی در استفاده آن حفظ می شد. به مرور زمان برای مکان های بیشتری مورد استفاده قرار گرفتند. در نهایت امروزه بسیاری از دختران و پسران در حالت های غیررسمی از کلاه کپ استفاده می کنند.

خرید بهتر کلاه کپ

خرید کلاه کپ

کلاه کپ و اکسسوری

کلاه کپ برای استایل خیابانی شما یک اکسسوری فوق العاده به حساب می آید. زمانیکه که به اکسسوری فکر می کنیم اولین چیزهایی که به ذهن ما می آیند دستبند، گردنبند و چیزهایی از این قبیل هستند. اما فراموش نکنیم امروزه کلاه کپ هم یکی از اکسسوری ها به حساب می آید. علاوه بر اینکه به عنوان محافظ در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرند، در بهار و تابستان به عنوان ترند بیرون می آیند. سالانه در ایونت های بزرگ که در سراسر دنیا برگزار می شود شاهد این هستیم که بسیاری از ورزشکاران و شخصیت های معروف از آن استفاده می کنند. همچنین شاهد آن هستیم کسانی که از این کلاه ها استفاده می کنند اکثرا طرفدار موسیقی رپ هم هستند.


کلاه بیسبالی

خرید کلاه بیسبالی


انواع کلاه کپ

کلاه کپ انواع مختلفی دارد که در موقعیت های مختلف و بسته به سلیقه ی فرد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اصل قضیه این است که انسان ها هر چقدر در مسیر زندگی به سمت جلو رفتند، کلاه های بیشتری را وارد دنیای مد کردند که بر حسب احتیاجات، علاقه، فرهنگ و خیلی جنبه های دیگر در زندگی آن ها شکل گرفت. حتی گاهی اوقات نام آن ها را از نام کسی که برای بار اول بر سر خود گذاشت برداشتند.در این بخش به معرفی انواع کلاه کپ می پردازیم تا شما را در انتخاب انواع آن راهنمایی کرده باشیم:

1-فیدورا

کلاه کپ فیدورا

بیشتر از اینکه برای محافظت در برابر دما استفاده شود برای زیبایی استفاده می شود. جنبه اکسسوری دارد. جانی دپ اکثر اوقات با این نوع بر روی فرش قرمز ظاهر می شود.

2-برت

این نوع تاریخش به کشور فرانسه بر می گردد. اکثرا در بین هنرمندان استفاده از آن رواج دارد. معمولا از پارچه هایی از قبیل پشم، نمد و الیاف اکریلیک بافته شده است. گرد و تاج صاف است.

3-فلت

به آن کبی هم گفته می شود. این نوع در قسمت جلو با یک لبه ی کوچک سفت گرد می شود. الگوی شگفت انگیز آن به گونه ای است که برای همه افرادی که علاقه به استفاده از کلاه دارند مناسب است.

4-آفتابی

این نوع به گونه ای طراحی شده که از صورت و پیشانی شما در برابر آفتاب به خوبی محافظت می کند.

5-بیسبالی

خرید کلاه بیسبالی

خرید کلاه بیسبالی

اگر می خواهید در برابر ضربه های ناگهانی از صورت خود محافظت کنید این نوع مناسب است. قسمت جلویی بزرگ تر است که صورت را می پوشاند. به راحتی قابل دسترسی هستند و معمولا توسط همگان مورد استفاده قرار می گیرند.

6-کابویی

این نوع کلاه کپ توسط آمریکایی ها برای محافظت از چشم ها در هنگام کار در مزرعه طراحی شد. معمولا لبه ی آن ها با اختلاف نسبت به بقیه بزرگتر است و در دو طرف به حالت تاشو است.

7-بولر

برای شناختن شکل آن کافی است کلاه چارلی چاپلین را به یاد آورید. از پارچه نمدی ساخته شده و در قسمت تاج گرد است و در سال ۱۸۴۹ طراحی گردید. قسمت بالا کمی حالت برآمدگی دارد که همان باعث شده این نوع کلاه کپ حالت رسمی پیدا کند.

هر گروه سنی، می تواند با مراجعه به سایت های معتبر و آنلاین جهت خرید کلاه شیک و مورد نظر خود اقدام کند، با استفاده از خرید اینترنتی می توانید، بدون واسطه و به طور مستقیم از شرکت مدنظر خود، خرید کنید و خرید اینترنتی هزینه ها را برای شما بسیار کاهش خواهد داد و شما از این طریق به طور مستقیم کالا مناسب و مرغوب مد نظر خود را خریداری کنید.

از طریق خرید اینترنتی می توانید، نظر افراد دیگر را در ارتباط با کالای مد نظر مطالعه کنید، و از میزان رضایت مشتری مطلع شوید و با آگاهی بیشتری خرید کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه