عینک پلیس با کیفیت و مرغوب

خرید و فروش عینک پلیس

بدون شک تمامی مشاغل، دارای سبک پوشاک خاصی هستند. ولی برای بعضی از مشاغل، عینک، یکی از ملزومات اصلی است که حس خاص بودن و منحصر به فرد بودن را، برای افرادی که در آن زمینه فعالیت دارند، فراهم می­کند. از این رو خرید عینک مناسب بسیار مهم است. عینک پلیس، سال­هاست که بخشی از تیپ کاری و استایل روزانه­ی افسران پلیس­ جامعه، به شمار می­رود. برندهای مختلف در دنیا، در طول سالیان متوالی، مدل­های متعددی از عینک‌های پلیس را به بازار وارد کرده­اند. در این مقاله، به تعدادی از برندهای تولید کننده‌ی عینک‌های پلیس می‌پردازیم و تحلیل‌هایی از مدل، نوع و سبک کاری هر یک می‌خوانیم.


 


چرا ماموران پلیس و سربازان، نیاز به خرید عینک پلیس دارند؟

در اکثر مواقع، مردم بر این باورند که ماموران پلیس، به دلیل پرستیژ کاری و جذابیت بیشتر، از عینک‌های دودی و آفتابی استفاده می‌کنند. درحالی‌که این‌طور نیست. عینک‌ پلیس با ساختار خاصی تولید می‌شود. تا در جدال‌ها و درگیری‌ها، از قوه‌ی بینایی و چشم‌های سربازان، محافظت کند. برای مناطق جنگی یا سربازانی که زیر نور آفتاب، در صحراها، مناطق بادخیز و… فعالیت می‌کنند. عناصر طبیعی،  مانند عوامل برهم زننده‌ی عملیات، هستند. به همین دلیل، از آن‌جایی‌که قوه‌ی بینایی، یکی از ملزومات سربازان است، می‌بایست از آن محافظت گردد. سربازان در روز، از مدل‌های دودی و در شب، از مدل‌های شفاف این عینک‌های محافظتی، استفاده می‌کنند. تا با وضوح، بتوانند همه چیز را ببینند. شاید امروزه، عینک‌های دودی، به عنوان جزئی از استایل و تیپ پوششی روزانه، تبدیل شده باشند. اما هنوز هم، دلیل اصلی ساخت آن‌ها، محافظت از چشم است. مقاوم و ضد ضربه بودن عینک‌های‌ پلیس، راز سالم ماندن چشمان ارزشمند ماموران ماست.

عینک پلیس Outlaw Fugitive TAC

بدون شک، شما هم این مدل را در سریال‌ها یا فیلم‌های متعدد جنایی، دیده‌اید. این دست از عینک‌ها در طراحی‌های جذاب و رنگ‌بندی‌های چشم‌گیر، تولید شده؛ و خاستگاه آن را اغلب ایالات متحده‌ی آمریکا می‌دانند. برخی از انواع Fugitive TAC، از  فریم آلومینیومی و لنزهای پلی کربناتی تشکیل شده‌اند. این عینک پلیس آفتابی و تاکتیکی، به شدت از چشم محافظت می‌کند. عدم دست و پاگیر بودن و مقاوم بودن این عینک آفتابی، آن را برای مانورهای نظامی و ارتشی، که نیاز به تحرک و فعالیت‌های بسیار دارند، کاملا مناسب کرده است. این عینک، کاملا مناسب میدان تیر، موتور سواری، چتربازی و… است و لنزهای پلاریزه‌ شده‌ی آن، راهی کاملا مناسب، برای محافظت از چشمان شما در برابر تابش اشعه‌ی ماورا بنفش، تابش‌های خیره‌کننده‌ی آب، یخ، آینه‌ها و سایر موارد این‌چنینی‌ست. ضمن این‌که این عینک، از محافظ گوش هم بهره‌مند شده، باعث ایجاد درد و آسیب، در هنگام فعالیت‌های سنگین نمی‌گردد.


عینک پلیس


عینک پلیس STNGR Alpine/Ridge Ballistic

این عینک پلیس، فوق‌العاده با دوام است و با کیفیتی بسیار بالا تولید می‌شود. لنزهای پلی‌کربناتی این عینک ارتشی، در برابر خراش مقاوم است و پلاریزه شده است. به این معنا که در برابر نورهای خیره‌کننده و اشعه‌های مضر آفتاب، از چشمان شما محافظت می‌کند. لنزهای ضد شکن و ضد ضربه‌ی آن، نور را کاملا شفاف به چشم شما می‌رسانند؛ و وضوح دنیای اطرافتان را افزایش می‌دهند. فریم آن انعطاف‌پذیر بوده، از پلاستیکی ضد لغزش و قابل تنظیم بر روی بینی و استفاده به همراه انواع کلاه ایمنی، ساخته شده است. این عینک، یکی از سخت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است.

عینک پلیس Gatorz Magnum

عینک پلیس آفتابی Gatorz Magnum، دارای فریم‌هایی با باریک‌ترین قاب‌هاست. این امر، این دسته از عینک‌ها را برای استفاده با کلاه ایمنی، ایده‌‌آل ساخته است. ضمن این‌که این دسته از عینک‌های پلیس هم، از محافظ‌های شنوایی برخوردار هستند و عایق صوتی خوبی به شمار می‌روند.


عینک پلیس


عینک پلیس Smith Elite Aegis Arc

این عینک، محافظت بالایی را برای چشم، در برابر ضربات و پرتوهای مضر آفتاب مهیا می‌سازد. ضمن این‌که از بینی محافظت کرده و فشار زیادی بر روی آن سوار نمی‌کند. استانداردهای این محصول، آن را در جمع یکی از پرفروش‌ترین و بهترین عینک‌های جهان قرار داده است و طرح خاص و مخروطی‌شکل آن، محافظ کاملی برای در بر گرفتن نواحی اطراف چشم، و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به بینایی و چشم است.

خرید آنلاین عینک پلیس

این روزها که تب خریدهای آنلاین، در سراسر جهان پیچیده است؛ خرید اینترنتی عینک پلیس نیز، در طرح‌ها و قابلیت‌های متعدد، امکان‌پذیر است. هنگام خرید این عینک‌ها، حتما به ویژ‌گی‌های هریک دقت نمایید تا از هماهنگیِ آن با انتظارات خود، اطمینان حاصل کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه