عینک ریبن را می‌شناسید؟

عینک ریبن

خرید و فروش آنلاین عینک ریبن

بازار خرید آنلاین انواع عینک‌ها، بخصوص عینک‌ آفتابی در فصول گرم سال، یکی از بازارهای داغ و پرطرفدار جهان است. عینک‌هایی از برندهای مختلف، که هر یک به شیوه‌ای دلبری می‌کنند. و نگاه خریداران را به خود جلب می‌نمایند. اگرچه، بسیاری از عینک‌های استاندارد، قیمت‌های بالایی دارند. ولی کیفیت بالا و زیبایی ساختار این محصولات، غیرقابل انکار است. عینک ریبن (Ray ban Glasses)، یکی از محصولات مشهور در بازار خرید و فروش عینک است. و این برند، با ارائه‌ی طراحی مطابق با مد روز، رنگ‌های متنوع و استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب در ساخت کالکشن‌های عینک خود، بی‌شک یکی از پیشگامان عرصه‌ی عینک‌های جهانی‌ست.

برند عینک ریبن، در طول تاریخ

برند معروف و نام‌آشنای ریبن، یک شرکت لوکس ایتالیایی/آمریکایی‌ست. که از سال 1936 تاکنون، در زمینه‌ی ساخت، فروش و عرضه‌ی عینک‌های شیک و چشم‌نواز آفتابی و طبی، فعالیت می‌کند. این شرکت توسط کمپانی مشهور آمریکایی Bausch & Lomb دایر شد و با ارائه‌ی کالکشن‌های محبوب Wayfarer و Aviator، توانست شهرت جهانی خود را، دو چندان نماید. هرچند Bausch & Lomb، در سال 1999، این برند را با قیمت 640 میلیون دلار، به شرکت بزرگ و نامدار عینک ایتالیایی، Luxottica Group، فروخت.


عینک مدل شیشه گرد قرمز

عینک آفتابی ریبن


همه چیز از یک عینک آفتابی مخصوص خلبانان شروع شد!

سال 1929 بود که سرهنگ ارتش هوایی ایالات متحده آمریکا، جان مک‌ردی،  با شرکت Bausch & Lomb، یک شرکت سازنده‌ی تجهیزات پزشکی در نیویورک، برای ساخت عینکی مخصوص خلبانان همکاری کرد. طبق سفارش این کلنل آمریکایی، این عینک‌ها می‌بایست از حواس‌پرتی خلبانان، به دلیل رنگ آبی/سفیدِ شدید آسمان، جلوگیری می‌کردند. ضمن این‌که مه آلود شدن عینک خلبانان، باعث کاهش دید آن‌ها در ارتفاعات بالا می‌شد. Anti-Glare اولین نمونه‌ای بود که سال 1936، در قاب‌های پلاستیکی و لنز‌های سبز رنگ، تولید شد؛ به علاوه می‌توانست تاری دید خلبانان را از بین ببرد. ضمن این‌که این لنزها، در برابر شکستن مقاوم بود؛ که آن را می‌شد گامی بزرگ، در جهت تولید محصولات با کیفیت این برند، در سال‌های آینده‌ی فعالیت نامید. سال 1939، اولین عینک ریبن آفتابی، موسوم به Ray ban Aviator با لنزهای کالیکروم، به بازار عرضه شد. عینکی نوآورانه که طبق گفته‌ی بی‌بی‌سی، باعث شفاف‌تر به نظر رسیدن جزئیات، به حداقل رساندن مه و فیلتر نور آبی می‌شد. چنین عینکی، علی الخصوص برای شرایط مه آلود، شدیدا ایده‌آل بود.

تحول در عرصه‌ی ساخت عینک، یک قرن تجربه

خرید عینک ریبن در طول سال‌های طولانی، جزئی از ترندها و مد جهانی بوده است. در دهه‌ی 50 میلادی، کالکشن Echelon این برند، توانست به محبوبیتی جهانی، دست پیدا کند. دهه‌ی 60 میلادی، عینک ریبن در مدل‌های Olympian I  و II جهان را با طراحی شیک و درخشش خاصی که بر روی چهره پیدا می‌کرد، درنوردید! شهرت این کالکشن، زمانی‌که پیتر فوندا، در فیلم تاریخ‌ساز 1969 Easy Rider، آن را به چشم زد، چندین برابر شد. از دیگر کالکشن‌های جهانی این برند، می‌توان به The General اشاره کرد، که با اقتباس از نسخه‌ی Aviator عینک ریبن، که توسط ژنرال مک‌آرتور، در جنگ جهانی دوم استفاده شد؛ به بازار ارائه گشت و توانست نگاه مد دوستان را، به خود جلب کند. علاوه بر این، دهه‌ی 80 میلادی نیز، نسخه‌ی Clubmaster عینک ریبن، با خط ابروی خاص خود، سومین سبک پرفروش عینک‌های آفتابی، در سراسر جهان شد. هرچند، مقام اول و دومِ پرفروش‌های جهانی، هم‌چنان در دست Wayfarer و Aviator بود.


عینک دودی رنگی

عینک آفتابی اورجینال


عینک ریبن، فراتر از یک سبک

استفاده از طراحی‌های متنوع، لنزهای حرفه‌ای و متخصصان مجرب، جنس عالی و عمر طولانی محصولات ریبن، در کنار ضد ضربه بودن اکثر کالکشن‌های این برند، رمز فروش بالای این عینک می‌باشد. در طول سالیان دراز، مارک ریبن با عرضه‌ی محصولاتی بی رقیب، یکی از اولویت‌های دنبال کننده‌های مد و فشنِ روز بوده است. دلیل آن‌که بعد از نزدیک به یک قرن، هنوز هم عینک ریبن، در جمع گران‌ترین و لوکس‌ترین عینک‌های بازار است؛ پشت سر گذاشتن محدودیت‌های فرهنگی و اجتماعی؛  و ریسک بالا در ارائه‌ی محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی‌ست. ترکیب مد کلاسیک با دنیای مدرن، برای بسیاری از برندها، کاری ریسکی و پرخطر است که کمتر به قلب آن می‌زنند؛ ولی برند ریبن، هر سال با مدل‌های جدیدتر و بروزتر، طرفداران خود را شگفت‌زده‌ می‌کند.

عینک ریبن، مناسب شیک پوشان

متفاوت بودن سلیقه‌ی افراد، یکی از بدیهیات انسان است و برند ریبن، ضمن ملاحظه به این امر، با ارائه‌ی کالکشن‌هایی متناسب با ذوق و سلیقه‌ی همه‌ی افراد، رنگ‌بندی‌های چشم‌گیر و طرح‌های بی‌نظیر؛ بدون شک یکی از موفق‌ترین مارک‌های بازار، در زمینه‌ی فروش عینک‌های دودی می‌باشد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه