عینک آفتابی فراتر از یک اکسسوری

عینک آفتابی

مگر می شود کسی عینک آفتابی را دوست نداشته باشد؟ محبوبیت آن آنقدر بالا رفته است که امروزه نه تنها برای مراقبت از چشم بلکه برای زیبایی از آن استفاده می کنند. تا جایی که عینک هایی وجود دارند که اصل نیستند و افراد صرفا برای زیبایی آن را خریداری می کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید برای اولین بار چه کسی عینک آفتابی را وارد ایران کرد. اولین شخصی که برای اولین بار در ایران از این عینک استفاده کرد، ناصرالدین شاه بود. به لطف او مردم با آن آشنا شدند و امروزه انواع عینک ها با برندهای مختلف و معروف در بازار ایران به فروش می رسد. اینکه عینک مناسب خریداری کنید، بسیار مهم می باشد. ما برای شما بهترین ها را در این زمینه داریم. فعلا برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد عینک آفتابی چیست؟

از بحث زیبایی گذر کنیم. عینک آفتابی از چشمان شما در برابر نور آفتاب محافظت می کند. اگر در معرض نور خورشید قرار دارید، همانطور که ضد آفتاب را فراموش نمی کنید این را هم نباید فراموش کنید. اساس کار آن به این صورت می باشد که از چند لایه تشکیل شده است. لایه ای از آن رنگی است که بخشی از نور خورشید به آن جذب می شود و بخشی از آن نیز عبور می کند. فیلتر پلاریزه کننده دارد که وظیفه آن این است، اجازه نمی دهد نوری که از سطحی منعکس می شود به چشم شما آسیب برساند. لایه ای آینه ای دارد که شدت نور ورودی به چشم شما را کاهش می دهد. برای اینکه عدسی آن خش برندارد یک لایه کربنی دارد. همچنین لایه ضد انعکاس نور نیز دارد. بخش مهم دیگر لایه جذب کننده اشعه فرابنفش است که تا حدی از ورود آن به چشم جلوگیری می کند. در مجموع ساز و کار این لایه ها شرایطی برای چشم شما ایجاد می کند که ایمن است.


عینک دودی زرد

خرید عینک آفتابی


کدام رنگ را برای عینک آفتابی انتخاب کنم؟

رنگ پوستتان چه رنگی است؟ درست متوجه شدید یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب عینک آفتابی رنگ پوست شما می باشد. به عبارتی باید به پوست شما بیاید. پوست شما را به دو دسته تقسیم می کنیم. اگر در دسته ی پوست روشن قرار دارید باید از عینک های دارای رنگ تند و جیغ استفاده کنید. برای مثال یک عینک قرمز شما را خیلی خاص می کند. در مقابل اگر پوست روشنی ندارید بهتر است از رنگ هایی مثل سفید، مشکی بیشتر استفاده کنید.

خطر، بیشتر توجه کنید!

درست است که عینک آفتابی بخشی از مد را تشکیل می دهد اما به چه قیمتی؟ شاهد هستیم اکثر افراد عینک ها را با لباس های خود ست می کنند. تا حدی این امر مشکل ساز نیست. اما اگر بدانید بعضی از رنگ ها به چشم شما آسیب می زنند، باز هم حاضر هستید هر رنگ عینکی را خریداری کنید؟ نباید چنین باشد. دو مورد از رنگ هایی که به دلیل کنتراستی که ایجاد می کنند نباید زیاد استفاده شوند، آبی و بنفش است. سعی کنید در هنگام خرید عینک از این دو رنگ دوری کنید.

چه فریمی مناسب است؟

اگر بخواهیم از جنبه مد به آن نگاه کنیم امروز عینک آفتابی بزرگ بسیار پرطرفدار است. در نگاه اول به دلیل اینکه پوشش کاملی به چشم شما می دهند، گزینه خوبی به نظر می آیند. تا حدی هم درست می باشد. اما بزرگی هم حدی دارد. باید بین اندازه عدسی و فریم و دسته یک رابطه ی منطقی وجود داشته باشد و مهمتر از آن به صورت شما بیاید. به هر حال تمام این ها بیشتر به سلیقه شما بر می گردد. همچنین فریم های کائوچویی نسبت به فلزی راحت تر هستند.

خرید عینک آفتابی زنانه

خرید آنلاین عینک آفتابی

ما انواع عینک آفتابی را در برندها و طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم. کافی است وارد سایت ما شوید و به دنیای آن ها ورود کنید. خبر جذاب دیگر این است که می توانید خرید ماسک چاپی، کلاه کپ، کلاه بیسبالی، دستمال سر، کلاه لئونی، ساک ورزشی و چشم بند را نیز از سایت ما داشته باشید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه