شیوه صحیح خرید انواع عینک

خرید انواع عینک

خرید انواع عینک، قابی به روی جهان گسترده و جدید!

اگر عینک‌ها را دروازه‌ای به جهان جدید بنامیم، اغراق نکرده‌ایم. برای افراد عینکی، خرید انواع عینک نه تنها وسیله‌ای برای دید بهتر است، بلکه به مرور زمان تبدیل به جزئی از بدن‌شان می‌شود. جزئی جدایی‌ناپذیر که نمی‌توان به سادگی بدون آن زندگی کرد. حال که این ابزار، تا این حد در زندگی روزمره‌ی ما تاثیر دارد؛ بهتر است حقایقی را راجع به آن بدانیم. حقایقی که موجب می‌شود در انتخاب عینک خود، دقت بیشتری بفرمایید. انتخاب عینک طبی و آفتابی مناسب، کاری خسته‌کننده و وقت‌گیر است. کاری که ساعت‌ها شما را از این مغازه به مغازه‌ای دیگر می‌کشاند. اما کلاه‌بازی در کنار شماست تا در روند خرید این محصولات، شما را یاری فرماید. پس در ادامه‌ی این مقاله نیز ما را همراهی نمایید.


خرید عینک هشت ضلعی


راهنمای خرید انواع عینک ایده‌آل شما!

  • اولین گام: اگر از نسخه‌ی پزشک برای خریداری عینک‌ها استفاده می‌کنید، حتما نسخه را بروز نمایید!

نمره‌ی چشم شما به مرور زمان تغییر می‌کند و بایستی مجددا مورد معاینه و بررسی قرار بگیرد، بنابراین اگر قصد خرید عینک‌های طبی را دارید، حتما دقت کنید که نسخه‌ی شما بروز باشد. چرا که لنزهای اشتباه، در دراز مدت می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به چشم‌های شما وارد نماید. برای این‌که از لنز درست استفاده کنید، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و سپس اقدام به خرید یک نوع از از انواع عینک مورد نیاز تان بپردازید.

  • دومین گام: شکل فریم عینک!

 یکی از مواردی که تمرکز عده‌ی زیادی را در هنگام خرید انواع عینک به خود معطوف می‌کند؛ شکل فریم یا قاب عینک است. فریم عینک، می‌تواند جنس و شکل متفاوتی داشته باشد؛ که در قیمت آن تاثیر بسزایی می‌گذارد. هر فریم، مزایا و معایب خاص خود را دارد. انواع بی‌نهایتی از جنس و شکل‌ عینک‌ها، در جهان وجود دارد؛ که با یک جستجوی ساده، در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به آن دسترسی پیدا نمود. معمولا معروف‌ترین فریم‌های عینک در جهان شامل عینک مستطیلی، عینک چشم گربه‌ای، Wayfarer، عینک خلبانی، و گرد می‌گردد. اگر قصد خرید انواع عینک خوب و با کیفیتی را علاوه بر قیمت مناسب دارید، کلاه‌بازی همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست. در ضمن، اگر در منطقه‌ی گرم و مرطوبی زندگی می‌کنید، ممکن است پدهای روی بینیِ عینک، پوست شما را دچار حساسیت کند. بنابراین حتما در حین خرید عینک‌، با فردی متخصص مشورت نمایید. از دیگر مواردی که در رابطه با فریم عینک باید دقت نمایید، وزن آن است. وزن عینک باید قابل تحمل و سبک باشد. بخصوص اگر برای کودکان خرید می‌کنید؛ فریم‌های سنگین ممکن است بشدت برایشان آزاردهنده واقع شود.


عینک آفتابی تا به تا

خرید عینک تابه تا


  • گام سوم: تطابق عینک با فرم صورت شما!

فرم صورت شما ممکن است قلبی، مثلثی، مستطیلی، لوزی، گرد یا حتی مربعی باشد. شکل عینکی که انتخاب می‌کنید، می‌بایست با فرم صورت شما هم‌خوانی داشته باشد، از روی گوش شما نلغزد و در حین حرکت به راحتی از روی صورتتان پایین نیفتد. بنابراین حتما یک عینک مناسب فرم صورت خود را خریداری نمایید. اگر به صورت اینترنتی عینک می‌خرید، حتما تمامی اطلاعات محصول را زیر و رو نمایید؛ تا تفاوتی در ابعاد آن با اندازه‌ی صورت شما رخ ندهد.

  • گام چهارم: جنس لنز عینک!

ما معمولا عینک‌های آفتابی خود را بدون نسخه و طبق ذائقه و سلیقه‌ی خود می‌خریم. توجه کنید که عینک آفتابی علاوه بر ظاهر و زیبایی آن، برای محافظت از چشم انتخاب می‌شوند. بنابراین علاوه بر شکل فریم که باید به گونه‌ای انتخاب شود تا چشم‌های شما را به خوبی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، بپوشاند؛ لنز عینک نیز می‌بایست از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت نماید. این امر برای عینک‌های طبی که طبق تشخیص پزشک تجویز می‌شوند تا چندین برابر اهمیت پیدا می‌کند. چرا که نمره‌ی لنز می‌بایست موجب پیشرفت دید شما شود، نه این‌که به عدسی چشم آسیب بیشتری وارد کند. معمولا لنز‌های رنگی یا با جنس‌های مختلفی در بازار موجود است. در حین خرید این محصولات، حتما با فروشنده‌ی متخصص آن مشورت نمایید. در صورت خرید اینترنتی عینک نیز، مشخصات لنز آن را با دقت مطالعه نمایید.


عینک مشکی

عینک اسنوپ داگ


  • گام پنجم و آخر: لایه‌های پوششی لنز!

بهتر است لنزی را انتخاب کنید که علاوه بر جنس مناسب و دوام، عملکرد خوبی در برابر عوامل بیرونی از خود نشان دهد! لنزها معمولا از لایه‌های پوششی متعددی تشکیل شده‌اند که شامل لایه‌ی ضدخش، ضد انعکاس یا کاهنده‌ی قدرت بازتابی لنز در برابر نور خورشید، لایه‌ی پیشرفته‌ی محافظ در برابر نور آبی، محافظ اشعه فرابنفش و … می‌شوند. حتی گونه‌ای از عینک‌ها، شامل لایه‌های پوششی مقاوم در برابر غبار، آب، لک و بسیاری عوامل دیگر می‌گردند. این لایه‌های پوششی در قیمت عینک تاثیر مستقیمی دارند، بنابراین با خرید از فروشگاه‌های معتبر، مطمئن شوید که عینک خریداری شده، واقعا این خصوصیات را داشته باشد. نه این‌که صرفا حقه‌ی تبلیغاتی باشد! پیشنهاد ما این است که خرید عینک مورد نیازتان را به ما بسپارید. اینگونه با خیالی آسوده خریدی ایمن و تضمین شده را تجربه خواهید کرد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه