شال بافت یکی از محصولات پرفروش در فصل زمستان

شال بافت

شال بافت به شما کمک میکند که در فصل زمستان گرم بمانید. سرما باعث ایجاد سرماخوردگی در شما میشود. زمانی که هوای سرد وارد بینی میشود دما در آن کاهش پیدا میکند این کاهش دما باعث میشود که ویروس سرماخوردگی بهتر در آن مکان تکثیر شود. مخصوصا در حال حاضر که با ویروس کووید دست و پنجه نرم میکنیم این موضوع بسیار مهم است. پس اگر میخواهید از کار خود در فصل زمستان به دلیل سرماخوردگی عقب نمانید بهتر است خودتان را گرم نگه دارید. این نوع پوشش به شما کمک میکند که حتی بینی خود را نیز از سرما حفظ کنید. قدمت استفاده از آن به سال های بسیار دور برمیگردد که زنان و مردان برای اینکه بینی خود را گرم نگه دارند از یک روسری ضخیم استفاده میکردند. امروزه مدل های مختلفی از شال در بازار وجود دارد که هم نقش گرمایشی را ایفا میکنند و هم نقش اکسسوری دارند. در ادامه میخواهیم شما را با جدیدترین مدل های آن آشنا کنیم.

شال بلند بافت

یکی از به روز ترین مدل ها شال های بافتی هستند که به صورت بلند میباشند. آنها به قدری بلند هستند که دور گردن پیچیده میشوند اما باز دو طرف آنها تا پایین بدن شما می آید. این مدل مخصوصا اگر میخواهید بینی خود را گرم نگه دارید خیلی عالی است. چون به راحتی میتوانید آن را حتی چند دور به دور گردن و بینی خود بپیچید. آنها در عرض های مختلف میتوانند باشند هم به صورت پهن هستند و هم به صورت باریک. البته باریک ها بیشتر جنبه ی زیبایی و همان اکسسوری را دارند. مخصوصا اگر به دنبال این هستید که یک تیپ هنری داشته باشید این شال های بلند و باریک بسیار میتوانند به شما کمک کنند.


شال بافت مشکی رینگی

خرید شال رینگی مشکی


شال بافت رینگی

این مدل از شال بافت بسیار طرفدار دارد. چند سال است که این مدل وارد دنیای مد شده است و افراد توجه خاصی به آن نشان میدهند و معمولا رنگ آن را هماهنگ با کلاه انتخاب میکنند. آنها به صورت رینگ حلقه ای هستند و دور تا دور گلوی شما را میگیرند. بعضی از آنها حتی به صورت حالت یقه اسکی کاملا به گلوی شما اتصال پیدا میکنند که طرفداران زیادی هم دارند.

شال بافت اسپرت

این مدل شال برای اینکه یک استیل اسپرت داشته باشید مناسب میباشد. فرقی نمیکند دختر هستید یا پسر این مدل هم به صورت دخترانه و هم پسرانه در بازار به فروش میرسد. آنها در طرح ها و رنگ های متنوع هستند به همین دلیل در هنگام خرید طیف وسیعی از انتخاب برای شما وجود دارد.


کلاه تک بافت سفیدد آفوایت

خرید کلاه بافت سفید


تاثیر شال بافت در ظاهر

شما میتوانید ظاهر متفاوتی را با خرید انواع شال برای خود ایجاد کنید. شاید ابتدا فکر کنید مگر یک شال چقدر میتواند در ظاهر تاثیر گذار باشد؟ باید در جواب بگوییم حتی رنگ و مدل آن میتواند بر روی یک ظاهر تاثیر متفاوت بگذارد. برای مثال مدل اسپرت میتواند زمانی که سر قرار با کسی میروید شما را صمیمی تر و دوستانه تر نشان دهد اما مدل های دیگر میتواند شما را رسمی تر و جدی تر نشان دهد. به همین دلیل شما حتی میتوانید برای موقعیت های مختلف مدل های مختلفی از شال بافت را در رنگ های مختلف تهیه کنید. پس هرگز تاثیر آن را بر روی استایل خود دست کم نگیرید و اگر تا به حال آن را برای خود خریداری نکردید حتما یک مدل از آن را امتحان کنید. اگر هم جز افرادی هستید که چون بار اولتان است خجالت میکشید از شال استفاده کنید باید بگوییم افراد از آن نه تنها به عنوان پوشاک بلکه به عنوان اکسسوری استفاده میکنند. پس قرار نیست کسی به شما با تعجب به خاطر شالی که دور گردنتان است و نقش مخصوصا نقش محافظت کنندگی در برابر سرما را دارد، نگاه کند.


شال و کلاه بافت مشکی

خرید شال و کلاه روسی


خرید اینترنتی شال بافت از کلاه بازی

تا به اینجای مقاله اطلاعاتی را در زمینه شال بافت در اختیار شما قرار دادیم. اگر همین الان میخواهید یکی از آنها را داشته باشید و در فصل سردی که در آن هستیم از آن بهره ببرید به شما توصیه میکنیم به سایت کلاه بازی سر بزنید تا انواع مختلف شال را که برای شما فراهم کردید را ببینید. ما به عنوان فروشگاهی که به طور تخصصی شال و کلاه میفروشیم بهترین کیفیت را برای شما در نظر گرفتیم. از لحاظ قیمت نیز به دلیل اینکه مستقیم از تولیدی تهیه میکنیم هزینه ای که باید پرداخت کنید بسیار مناسب است. وارد سایت شوید و انواع آن را مشاهده کنید. جدیدترین مدل های روز را به صورت یکجا برای شما جمع کردیم تا در هنگام خرید راحت باشید. همینطور میتوانید انواع ست های آن با کلاه را نیز از سایت تهیه کنید. یکی از پرطرفدارترین نوع مدل شال و کلاه ست میباشد. وقتی که آن را به صورت ست خریداری میکنید دیگر لازم نیست نگران هماهنگ کردن رنگ ها باشید چون خود آنها به تنهایی میتوانند مکمل خوبی برای ظاهر شما باشند. پس حتما به بخش ست ها نیز سری بزنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه