دنیای کلاه لبه دار را بهتر بشناسید

کلاه لبه دار

 کلاه لبه دار

کلاه لبه دار که به آن کلاه نقاب دار هم میگویند یک انتخاب عالی برای فصول گرم سال است. پوست و چشم خیلی حساس هستند به همین دلیل باید به آنها مخصوصا زمانی که در مقابل نور آفتاب قرار میگیرند، بسیار توجه کرد. این مدل کلاه ها که لبه دارند بسیار محافظ خوبی برای پوست و چشم ها هستند. پس اگر میخواهید پوست و چشم شما سلامت بماند بهتر است روزهای آفتابی حتما کلاهی که لبه دار است بر روی سر خود بگذارید. اگر تا به حال از این مدل کلاه نخریدید و برای اولین بار است که میخواهید آن را امتحان کنید قصد داریم شما را با انواع آن آشنا کنیم.


کلاه پشت تور قرمز مشکی

کلاه پشت تور


انواع کلاه لبه دار

شما میتوانید این نوع از کلاه ها را در شکل های مختلف داشته باشید که تمامی آنها در مقابل نور خورشید همچون سایبان برای شما عمل کنند. در زیر چند نمونه از این کلاه ها را برای شما آوردیم.

کلاه شاپو

کلاه شاپو جز کلاه لبه دار به شمار می آید. لبه ی این مدل کلاه کمی به سمت بالا خمیدگی دارد. معمولا از این مدل کلاه در محافل رسمی استفاده میشود. قسمت تاج آن هم به گونه ای است که یک فرورفتگی در آن وجود دارد و معمولا شما در قسمت دور تاج آن یک ربان میبینید که همرنگ خود کلاه است. اوایل که این مدل کلاه ها وارد دنیای مد شده بودند اینگونه بود که افراد حتما آنها را باید در محافل عمومی سر خود میگذاشتند. همانطور که در فیلم ها بارها مشاهده کردید. با گذشت زمان و بوجود آمدن مدل های دیگر افراد کمتر از کلاه شاپو استفاده کردند و امروزه تعداد افراد محدودی هستند که از آن استفاده میکنند.


کلاه بیسبالی سفید

کلاه بیسبالی


کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی یکی از انواع کلاه لبه دار است که امروزه از آن بسیار استفاده میشود. این مدل از آن دسته کلاه ها است که از محافل دوستانه تا رسمی همراه افراد میتواند باشد. ابتدا همانطور که از نام آن پیدا است در هنگام بازی بسکتبال از آن استفاده میشد اما امروزه موارد استفاده آن بسیار بیشتر از آن شده است. حتی مشاهده میکنیم بازیگران مشهور هالیوود نیز در هنگام دریافت جوایز مهم نیز با کلاه بیسبالی بر صحنه حاضر میشوند. این نشان دهنده ی آن است که کلاه بیسبالی از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار است. یکی از مواردی که در این کلاه برای افراد بسیار جالب است این میباشد که روی آن مارک تیم های محبوب حک میشود و آنها میتوانند با گذاشتن کلاه بر سر خود از تیم محبوبشان نیز حمایت کنند. آن معمولا با تیپ های اسپرت به کار میرود اما اگر دیدید کسی با تیپ رسمی نیز این کلاه را استفاده میکند چندان تعجب نکنید.

کلاه کپ

کلاه لبه دار فقط به کلاه های تابستانه ختم نمیشود. کلاه کپ کلاه لبه داری است که برای فصل سرد سال به کار میرود. این کلاه یک لبه کوتاه دارد که بیشتر به زیبایی آن کمک میکند. این مدل برای فصل سرد سال میتواند یک انتخاب عالی باشد. اگر تا به حال آن را امتحان نکردید به شما پیشنهاد خرید آن را میدهیم. مخصوصا برای کسانی که سن های بالا دارند بسیار گزینه مناسبی است.

کلاه لبه دار بوتر

کلاه بوتر

این نوع کلاه لبه دار یکی از جذاب ترین کلاه ها مخصوصا در زمان قدیم بوده است. این کلاه ها اوایل از جنس حصیر بودند و دور تا دور آنها لبه داشت. اغلب کشاورزان در ابتدا آنها را بر سر میگذاشتند و به مرور زمان افراد بیشتری از آن استفاده میکردند. این کلاه در گذشته نمادی از تابستان بوده و با بیرون آمدن آن به استقبال تابستان میرفتند.

مزیت استفاده از کلاه لبه دار

کلاه لبه دار به دلیل لبه ای که دارد پوست شما را از اشعه آفتاب حفظ میکند. اگر میخواهید پوست شما دچار لک نشود و همینطور پوست شما تیره نشود این مدل کلاه را در فصل گرم فراموش نکنید. برخورد اشعه خورشید به پوست شما بسیار ضرر دارد که با استفاده از کلاه های لبه دار و همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب میتوانید کاملا آن را حفظ کنید. از طرفی یکی دیگر از خاصیت هایی که داشتن کلاه دارد این است که به شما کمک میکند اگر حوصله مرتب کردن موهایتان را نداشته باشید به راحتی آنها را زیر کلاه پنهان کنید. شما میتوانید مدل های مختلف این نوع کلاه را از فروشگاه کلاه بازی خریداری کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه