دستمال سر مناسب خود را از کلاه بازی بخرید

بنر باندانا

دستمال سر

دستمال سر یکی از انواع پوشاک به شمار می رود که استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. آن را با اسم های دیگر مثل باندانا، اسکارف، دستمال گردن و … نیز می شناسند. آن ها را می توان به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار داد، در مدل های مختلف به سر بست و با لباس های خود ست کرد. برای اینکه یک تیپ اسپرت بامزه داشته باشید دستمال‌سر ها می توانند یک گزینه عالی برای شما باشند.

کاربردهای دستمال سر

وقتی یک دستمال سر در خانه داشته باشید می توانید به شیوه های مختلف از آن بهره ببرید. این جا است که می گویند یک تیر و چند نشان. برای مثال می توانید آن ها را به عنوان یک پوشش دهنده به صورت کامل بر روی سر خود بگذارید. در حالت دیگر می توانید موهای دم اسبی خود را با آن جذاب تر نشان دهید. همچنین می توانید آن را به دور گردن خود ببندید. آن را به صورت هد بند به پیشانی خود گره بزنید یا اینکه بینی و دهان خود را اگر در حال موتور سواری هستید، ببندید. برخی از جوانان آن ها را به دور مچ خود نیز می بندند و یک استایل متفاوت برای خود ایجاد می کنند. همانطور که می بینید آن می تواند در حالت های مختلف کاربرد داشته باشد و بسته به سلیقه خود می توانید به شکل های مختلف آن را استفاده کنید. در ادامه می خواهیم به بیان یک سری از نکات مهم بپردازیم که اگر در هنگام خرید به آن ها توجه کنید می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.


دستمال سر آبی طرح دار

خرید دستمال سر


نکات مهم در هنگام خرید دستمال سر

نکاتی که در هنگام خرید دستمال سر باید به آن ها توجه کنید، چندان سخت نمی باشد. اول اینکه باید بدانید برای کدام فصل می خواهید تهیه کنید. چون بعضی از آن ها از پارچه هایی ساخته شده اند که ضخیم تر هستند و در فصل زمستان کاربرد دارند. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید حالت کشسانی آن ها می باشد. بهتر است کمی حالت کشسانی داشته باشند تا در هنگام بستن بر روی سر احساس راحتی کنید. همچنین به دور دوزی شدن لبه ها دقت کنید تا اینکه از آن قسمت دچار آسیب دیدگی نشوند. رنگ های متنوعی دارند و برای خرید باید بدانید قرار است با چه لباس هایی آن را هماهنگ کنید تا راحت تر بتوانید انتخاب نمایید.

مزیت داشتن دستمال سر

دستمال سر ها دارای وزن سبک و قیمت مناسب هستند. شما می توانید انواع آن را در طرح ها و رنگ های مختلف بخرید. این امر از دو جهت دارای اهمیت است. اول اینکه به دلیل قیمت مناسب بودن می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف آن ها را داشته باشید و در شرایط متفاوت با لباس های گوناگون آن ها را ست کنید. دوم اینکه چون سبک هستند در سفرها، کوهنوردی ها و … به راحتی می توانید آن  ها را با خود ببرید.

دستمال سر مشکی سرخ پوستی

خرید دستمال سر

خرید اینترنتی دستمال سر از سایت کلاه بازی

سایت کلاه بازی انواع دستمال‌سر ها را در طرح ها و رنگ های مختلف در بهترین کیفیت دارد. به دلیل استفاده ی بالای افراد از این پوشش و افزایش روز افزون آن در طرح و رنگ متنوع به بازار عرضه می شود که کلاه بازی تمام آن ها را ساپورت می کند. همچنین می توانید علاوه بر خرید دستمال سر به خرید ماسک، انواع کلاه مثل کلاه کپ، کلاه بیسبالی، کلاه لئونی، چشم بند، ساک ورزشی و عینک آفتابی نیز در سایت کلاه بازی بپردازید. در تمامی این محصولات هدف اول ما رضایت شما است که با ارائه ی کیفیت عالی به آن دست پیدا می کنیم. برای خرید کلاه بازی در خدمت شماست.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه