خرید ماسک و سلامتی شما

ماسک

خرید ماسک

بازار خرید ماسک با آمدن ویروس کرونا داغ شد. شاید قبل از آن استفاده از ماسک چندان مهم جلوه نمی کرد و افراد اندکی بنا به دلایل خاصی به این پوشش پناه می بردند. اما امروزه در مورد ماسک اطلاعات بیشتری را پیدا کردیم. ماسک ها انواع مختلفی دارند. یک سری از آن ها ماسک هایی هستند که در داروخانه ها به فروش می رسند اما در کنار آن ها ماسک های پارچه ای وجود دارند که دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشند. اول از همه بدانید ماسک نیز یک نوع پوشاک به حساب می آید تا در بخش بعد به شما بگوییم این پوشاک چه فایده ای برای ما دارد.

فایده ی خرید ماسک چیست؟

خرید ماسک فواید بسیار زیاد و مهمی را به همراه دارد. دستگاه تنفسی یکی از مهمترین ارگان های بدن انسان می باشد. با این مثال آغاز می کنیم چون آنقدر بحث آن این روزها پررنگ است که به فهم بیشتر کمک می کند. یک ویروس که با چشم دیده نمی شود جان میلیون ها نفر را در سراسر جهان می گیرد. تنها راهی که برای مبارزه با آن وجود دارد زدن ماسک می باشد. ماسکی که شاید قبل از این کمتر به آن توجه می شد. ملاحظه می کنید که این ویروس کوچک اگر از راه دهان و بینی وارد بدن شما شود ریه شما را از بین می برد اما زمانی که ماسک می زنید از ورود آن به دهان جلوگیری می کنید و امن می مانید. حتی اگر ناقل هستید این ماسک اجازه نمی دهد دیگران را آلوده نمایید. حال از بحث این ویروس دور شویم و هوای آلوده شهرهای بزرگ را در نظر بگیریم. به نظر شما با هر بار بیرون رفتن چقدر ترکیبات شیمیایی آلوده وارد ریه شما می شود؟ باید بدانید این ترکیبات در نهایت منجر به انواع سرطان ها می شوند. با پوشاندن بینی و دهان خود با ماسک می توانید سلامتی را به خود هدیه دهید.


ماسک شبرنگ 3

خرید ماسک


خرید ماسک طرح دار

منظور از خرید ماسک طرح دار ماسک هایی هستند که از جنس پارچه می باشند و روی آن ها طرح های چاپی وجود دارد. این ماسک ها برای کسانی که از ماسک های معمولی خسته می شوند، تنوع ایجاد می کند و باعث می شود که ضرورت استفاده از ماسک را به خاطر خستگی از ماسک های ساده دست کم نگیرند. این ماسک ها را می توانید در طرح های مختلف خریداری کنید و با استفاده کردن از آن ها هم سلامت خود را تضمین کنید هم نگذارید دیگران اگر شما ناقل ویروسی هستید از طریق شما بیمار شوند. از همه مهم تر می توانید این ماسک ها را بشویید و بارها از آنها استفاده کنید. تنها نکته ای که وجود دارد برای اینکه زود حالت شل و ول نگیرند و شکل خود را از دست ندهند آن ها را با دست بشویید.


خرید ماسک زیپ دار


اهمیت خرید ماسک

خرید ماسک مخصوصا در یک سال اخیر جز دغدغه های روزانه افراد دنیا شده است. ماسک باعث می شود در مقابل انواع بیماری یک سدی را برای خود بسازید. وقتی از خانه خارج می شوید نمی دانید با چه افرادی روبرو خواهید شد، کافی است این افراد ناقل بیماری باشند، در نتیجه ی یک هم کلام شدن امکان ابتلای شما هم وجود دارد اما زمانی که بر روی صورت شما ماسک باشد و دهان و بینی شما با آن پوشیده گردد دیگر نیاز به نگرانی نیست. علاوه بر این وجود ذرات معلق در هوا و ورود آن به درون ریه های شما می تواند در مدت زمان طولانی باعث آسیب دیدگی ریه ها گردد. این موضوع که این ذرات معلق و انواع ویروس ها خیلی ریز هستند و با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند، باعث شده است که احساس نگرانی افراد کمتر باشد اما می خواهیم چنین بگوییم مخصوصا در شهرهای بزرگ که آلودگی هوا بیشتر است اگر چنین بود که این آلودگی ها با چشم دیده می شدند بدون شک افراد هیچگاه بدون ماسک بیرون نمی رفتند.

ماسک و کرونا

خرید ماسک راهی برای مبارزه با کرونا است و این را همه ی ما به خوبی می دانیم. فرقی نمی کند چه نوع ماسکی بر روی صورت خود می گذارید، مهم این است که ماسک بخشی از صورت شما را می پوشاند و این باعث می شود هنگامی که در بیرون از خانه هستید دست آلوده خود را به بینی و دهان خود نزنید. به هر حال امکان دارد به صورت ناخودآگاه دست شما به طرف بینی و دهانتان برود پس با گذاشتن آن از برخورد احتمالی ویروس با دهان و بینی جلوگیری کرده اید.


ماسک چاپی pm12

خرید ماسک سیبیل


خرید ماسک پارچه ای طرح دار

اما همه ما می دانیم استفاده از ماسک آن هم به صورت ضروری و هر روز امکان دارد روحیه ما را تحت تاثیر قرار دهد و اذیت شویم. مخصوصا کودکان که تحمل آن ها از بزرگترها کمتر است. یکی از بهترین انتخاب ها خرید ماسک طرح دار و به اصطلاح فانتزی می باشد. ماسک هایی که از طرح های ساده و رنگی رنگی گرفته تا ماسک هایی که عکس خیلی از شخصیت های کارتونی روی آن ها است. از این رو راحت تر می شود مخصوصا فرزندان خود را به استفاده از آن ها تشویق کرد و روحیه آن ها را بالا نگه داشت.

نکات بعد از خرید ماسک

شاید فکر کنید بعد از خرید ماسک دیگر چه نکاتی می ماند؟ اما همه ما به خوبی می دانیم که در حال حاضر تنها گذاشتن ماسک کافی نیست. گذاشتن ماسک اهمیت دارد اما باید یک سری قوانین را همراه آن رعایت کنید. ماسک ها از هر نوعی که می خواهند باشند نباید بیشتر از سه ساعت بر روی صورت قرار گیرند. باید بعد از سه ساعت تعویض گردند. زمانی که از ماسک های پارچه ای استفاده می کنید این ویژگی مثبت را برای شما دارد که می توانید آن را بشویید و دوباره از آن استفاده نمایید. این می تواند از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه تر هم باشد. پس ماسک های پارچه ای گزینه مناسب تری هستند.

خرید ماسک از سایت کلاه بازی

نه تنها خرید ماسک بلکه بسیاری از مایحتاج خود را آنلاین بخرید. سایت کلاه بازی این امکان را به شما می دهد که از بین ده ها ماسک مختلف ساده و طرح دار آنچه را که مورد علاقه خود است را انتخاب کنید و خریداری نمایید. پس از خرید بعد از مدت کوتاهی کار به دست شما خواهد رسید. به همین راحتی می توانید ماسک که به شدت این روزها کمیاب شده است را تهیه نمایید. تنوع طرح ها بسیار بالاست و از این بابت که با طرح هایی زیبا و خاص مواجه می شوید، خیالتان راحت باشد. همچنین برای افرادی که ماسک های تک رنگ برای مثال مشکی می پسندند هم ماسک های ساده داریم. همانطور که از اسم سایت پیداست ما یک مغازه کلاه فروشی نیز هستیم. علاوه بر ماسک می توانید نیازهای دیگر خود در زمینه کلاه کپ، کلاه بیسبالی، کلاه لئونی، عینک آفتابی، چشم بند، دستمال سر و ساک ورزشی را توسط سایت کلاه بازی برطرف کنید و خرید عالی و مطمئن را با ما تجربه نمایید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه