برند 47 را چه مقدار می شناسید؟

برند 47

47 چیست؟

47 یک برند لباس آمریکایی است که توسط برادران دوقلوی مهاجر ایتالیایی به نام های هنری و آرتور در سال 1947 تاسیس شد. این برند مجوز تولید پوشش برای سر که همان کلاه میباشد مخصوصا برای تیم های بیسبال، هاکی و … را دارد. با گذشت سال ها مخصوصا در سال های 2014 به بعد این برند برای بسیاری از تیم های لیگ برتر کلاه تولید کرد و درآمد آن بسیار بالا است. در حال حاضر این برند با چهار لیگ اصلی ورزشی آمریکایی شامل NHL، NBA، NFL، MLB شریک میباشد. در بسیاری از کالج های آمریکا نیز از این برند کلاه استفاده میشود. همین نشان دهنده ی موفقیت این برند است.


کلاه بیسبالی


سبک برند 47

همانطور که در بخش قبل خواندید دو برادر دوقلو برند 47 را تاسیس کردند. این دو برادر در ابتدا در کنار ورزشگاه ها لوازم جانبی ورزشی میفروختند. در نهایت با سخت کوشی و اشتیاق تجارت خود را از یک گالری خیابانی آغاز کردند تا روزی که برند مختص خود را وارد بازار نمودند. در سبک آنها ورزش و شور زندگی نهفته است. این تلاش ادامه پیدا کرد تا در نهایت مارک آنها در سراسر جهان معروف شد.

کلاه های برند 47

47 کلاه کپ های مختلفی را وارد بازار میکند. به دلیل اینکه این برند با تعداد زیادی از لیگ های ورزشی شریک است و کلاه با آرم آنها را تولید میکند کسانی که طرفدار این مارک هستند به راحتی میتوانند کلاه مورد علاقه تیم خود را پیدا کنند و بخرند. انواع کپ ها از بیسبالی گرفته تا اسنپ بک توسط این برند تولید میشود. اگر تا به حال از این برند خریدی نداشتید میتوانید با سر زدن به سایت مدل های مختلف در طرح های متنوع پیدا کنید. فرقی نمیکند طرفدار ویزور تخت در کلاه کپ هستید یا ویزور هلال این برند تمام این طرح ها را در کلکسیون خود دارد. از لحاظ کیفیت این برند به دلیل کار تخصصی که در زمینه ورزشی انجام میدهد میتوان گفت دقیق ترین نکات کیفیتی را رعایت میکند. پس از اینکه یک کلاه بسیار استاندارد خریداری میکنید خیالتان راحت باشد.

استایل با 47

همانطور که مشخص است کلاه های 47 یک استایل اسپرت را به شما میدهد. این مارک یک برند به شدت ورزشی است. پس اگر طرفدار تیپ های اسپرت هستید این برند را حتما امتحان کنید. میتوانید آن را همراه با انواع شلوارهای جین بپوشید. همچنین برای یک گردش دسته جمعی این برند یک انتخاب بسیار مناسب است که شما میتوانید با تیشرت و شلوار گرمکن آن را بپوشید.


کلاه بیسبالی مشکی 47

کلاه بیسبالی مشکی 47


فروشگاه کلاه بازی و برند 47

اینکه لباس مورد علاقه خود با مارکی که مد نظرتان است را بتوانید به راحتی بخرید برای بسیاری از افراد بسیار مهم است. فروشگاه کلاه بازی یک فروشگاه اینترنتی کلاه میباشد. امروزه خرید اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است. دلیل آن هم این است که شما به راحتی میتوانید از این طریق خرید خود را انجام دهید. در مورد برند 47 آشنایی پیدا کردید که تا چه حد میتواند کلاه با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. این برند جز برندهای برتر در زمینه کلاه میباشد پس در انتخاب آن شکی نداشته باشید. شما به راحتی میتوانید از سایت فروشگاه کلاه بازی این برند از کلاه را تهیه کنید. فرقی نمیکند هم اکنون در چه شهری زندگی میکنید کافی است وارد سایت شده با انتخاب هر آنچه میخواهید آدرس خود را وارد نمایید و منتظر خرید خود در خانه بمانید به همین راحتی میتوانید برند مورد علاقه خود که شاید در شهر شما نباشد یا برای پیدا کردن آن مجبور باشید در سطح شهر وقت خود را تلف کنید به راحتی بخرید. علاوه بر برند 47 برندهای معتبر دیگر در زمینه کلاه نیز در فروشگاه کلاه بازی موجود میباشد. اگر یک کلاه باز حرفه ای باشید با گشتی در سایت متوجه خواهید شد فروشگاه کلاه بازی کلکسیونی از بهترین برندهای روز دنیا را برای شما به عرضه گذاشته است. همین نشان دهنده ی حرفه ای بودن ما در زمینه ی فروش کلاه میباشد تا شما بتوانید به راحتی به ما اعتماد کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه