برند بریکستون ، تلفیق هنر کلاسیک و مدرن

بریکستون

برند بریکستون، در راستای تاریخ!

همه چیز از یک کلاه شروع شد! این چیزی‌ست که برند محبوب بریکستون (Brixton)، به عنوان شعاری که هرگز از یاد نخواهد برد، همیشه تکرار می‌کند. هر از گاهی برندی طلوع می‌کند و تا مدت‌ها روحیه زندگی و آرمان‌های مردم را به شیوه‌ای منحصر به فرد، به تصویر می‌کشد. بریکستون، یکی از این برندهاست. برخی از برندها، بلافاصله پس از طلوع، به پاییزِ عمر خود می‌رسند، به دلایل مختلف فروششان افت می‌کند و کم کم به فراموشی سپرده می‌شوند؛ منتهی برند بریکستون، حتی پس از 17 سال فعالیت موفقیت‌آمیز، هم‌چنان با قدرت سابق در بازار پوشاک و البسه، می‌درخشد.

برند بریکستون

برند بریکستون در گذر زمان

گاراژی در کناره‌های اقیانوس کالیفرنیای جنوبی، سرآغاز این برند در سال 2004 بود. این برند نام‌آشنا، با هدف پشت سر گذاشتن مرزهای زمان و مکان، گام به جلو نهاد. کالکشن‌های بریکستون را که ورق بزنید، آمیزه‌های مختلفی از فرهنگ‌های ضد، ولی درخشان، چشم شما را خواهد گرفت که نظیر خلاقیت آن را کمتر جایی می‌توان یافت. جیسون یانگ، دیوید استادرد و مایک چَپین، سه دوست بودند که با یاری یکدیگر توانستند این برند را، راه اندازی نمایند و آن را به چنین موفقیتی برسانند. این گروه از دوستان، الهام خود را از تنوع فرهنگ‌هایی که اطراف آن‌ها را احاطه کرده بود، گرفتند. Hooligan اولین کلاه پسرانه و سبک قدیمی این برند بود، که توانست آغازگر سفر بی‌انتهای این برند، تا این لحظه باشد.

چرا نام بریکستون؟

این گروه تجاری، از بند راک-پانک بریتانیایی دهه 70 میلادی، The Clash،  برای نام خود الهام گرفت. همین نام نیز در آغاز کار، توانست طرفداران این شرکت نوپا را ده‌ها برابر کند.

برند بریکستون و موفقیت‌هایی چشم‌گیر

این برند، از ابتدای کار، الهام خود را از موسیقی، فرهنگ و افرادی که نمادی از رفتارهای خاص بودند؛ گرفته است. ایده‌های این مارک، توسط شخص دیوید استادرد، روز به روز گستره‌ی فرهنگی وسیع‌تری را به خود جذب می‌نماید. ضمن این‌که تیم این برند تجاری، با گسترش دامنه الهام خود به شرکای تجاری، خلاقیت‌های منحصر به فرد خود تیم و…، توانسته تحسین بسیاری از اهالی مد و فشن را به خود جلب کند.


خرید کلاه بیسبالی مشکی


لباس‌های بیرونی راحت و شیک، نمادی از این برند

در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین مارک‌های لباس‌ مناسب گشت و گذارهای خیابانی، کالکشن‌های مربوط به این برند است. دلیل آن را می‌توان در قیمتی مقرون به صرفه، پارچه‌های با کیفیت و مرغوب، سبک خاص و منحصر به فرد محصولات، رنگ‌بندی‌های متنوع و طرح‌های شیک و مدرن آن دانست، که مناسب تمامی سلیقه‌هاست. مهم‌ترین مشخصه‌ی کالکشن‌های این برند، این است که نسخه برداری از آن دشوار است و به همین دلیل، اکثر خریدارانی که از فروشگاه‌های معتبر خرید می‌کنند؛ می‌توانند مطمئن باشند که جنسی اصل را خریداری نموده‌اند. تنوع و سبک‌های مختلفی که در هر کالکشن این برند، ارائه می‌شود؛ به روشی خارق‌العاده سبک مدرن و کلاسیک را در بر می‌گیرد تا باب هر سلیقه‌ای باشد.

دلیل محبوبیت بالای بریکستون، بعد این همه سال چیست؟

تک تک محصولات این برند ضمن تعهد به مشتری ساخته می‌شود. به این صورت، محصولی با کیفیت بالا و محدود در اختیارشان قرار خواهد گرفت، که می‌توانند تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کنند. محدود بودن نسخه‌های اصیل این برند، اشتیاق خریداران را برای بدست آوردن پوشاک کاملا خاص بریکستون، دو چندان می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت برند بریکستون را می‌توان کاردانی و حرفه‌ای عمل کردن تیم این برند، در پاسخگویی به مشتری دانست. این تیم، همواره آماده‌ی مشاوره دادن و راهنمایی کردن مشتریان خود، از سرتاسر دنیاست و همین پلی از اعتماد، میان خریدار و فروشنده برقرار می‌کند.


کلاه بیسبالی پوم دار کرم

خرید کلاه بیسبالی پوم دار


هدف ما: اتحاد انسان‌ها!

این یکی از معروف‌ترین شعارهای این برند است. بریکستون، اکتشافات و ماجراجویی، موسیقی و هنر را به حیطه‌ی پوشاک و البسه می‌کشاند. هدف از این تیم، یکی کردن مردم از اقصی نقاط جهان و با فرهنگ‌های گوناگون است؛ و برای رسیدن به این هدف، در کالکشن‌های خود، همواره از تلفیق فرهنگ‌ها بهره می‌گیرد. کاشفان و مخترعان، آهنگسازان و نوازندگان، هنرمندان، صنعتگران و یا حتی مسافران، الهام بخش بریکستون هستند.

گذشته را به دست فراموشی نسپارید!

یکی دیگر از ویژگی‌های این برند، بهره‌گیری و تمرکز بر مدِ کلاسیک، در کنار شگردهای مدرن است. شما در کالکشن‌های کم نظیر این برند، می‌توانید ردپایی از گاوچران‌های قدیمی، دریانوردها، کارگران و… پیدا کنید. این بهره‌مندی از سبک‌های کلاسیک در کنار سبک مدرن، توانسته علاقمندانی در تمام سنین را به این برند جلب نماید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه