با کلاه لئونی استایل متفاوتی را تجربه کنید

leoni hat

کلاه لئونی

همان طور که در مقاله های گذشته هم در مورد خرید کلاه توضیحات کاملی را به شما عزیزان دادیم، این بار قصد داریم به شرح کلاه لئونی بپردازیم؛ آیا تا به حال اسم کلاه لئونی را شنیده اید؟ اگر سرمایی هستید و در فصل زمستان از شدت سرما همیشه نالان می باشید، این کلاه برای شما است. یکی از انواع کلاه بافتنی می باشد و سر شما را در فصل سرما، گرم نگه می دارد. اگر بخواهیم در مورد شکل آن به شما بگوییم، در قسمت بالای گوش شما یک حالت برگردان نازک می شود و تاج آن کاملا بر روی سر شما سوار می گردد. کلاه از نوع بافتنی است پس کاملا مشخص است که نرم می باشد و به راحتی شکل سر شما را می گیرد. اگر در هنگام خرید دقت کنید و یک کلاه لئونی تمیز بافته شده، دارای کیفیت عالی، سبک و خوش فرم را خریداری کنید، یک استایل شیک و خاص را بدون شک به شما می دهد. شما می توانید این مدل کلاه را از سایت کلاه بازی تهیه کنید. کافی است وارد قسمت کلاه ها شوید و مشخصات آن را ببینید.

کلاه لئونی و موهای کوتاه

تا اینجا فهمیدیم کلاه لئونی دارای یک طول کوتاه است که بالای گوش می ایستد. چیزی که این بین سوال برانگیز است این می باشد، آیا این کوتاهی اذیت کننده نیست؟ اولا باید بگوییم چون کاملا قالب سر شما می شود احساس آرامش در شما ایجاد می گردد چون نگران افتادن آن از سر خود نیستید. دوما بحثی که می تواند وجود داشته باشد، در مورد میزان مو است. اگر موهای کوتاهی دارید این کلاه برای شما یک گزینه ی بسیار فوق العاده به حساب می آید و بدون نگرانی اقدام به خرید آن کنید. اما اگر موهای خیلی بلندی دارید کلاه هایی که پشت آن ها شل می باشد گزینه ی بهتری برای شما به حساب می آیند. اگرچه مهمترین گزینه ی موجود سلیقه شما است. شاید موهای بلندی دارید و به راحتی هم می توانید از کلاه لئونی استفاده کنید و تجربه ی شیرین استفاده از آن شما را راغب کرده تا به خرید مجدد آن روی بیاورید. در هر دو صورت کلاه بازی یک خرید راحت را برای شما فراهم می کند.


کلاه لئونی زرد

خرید کلاه لئونی زرد


استایل با کلاه لئونی

موافقید کمی در مورد نکات مهم در رابطه با کلاه لئونی و استایل صحبت کنیم؟ پس همچنان با ما همراه باشید. تصور کنید با یک کلاه بافت لئونی وارد مجلس عروسی شدید. خنده دار است. اما این به معنای آن نیست که نمی توانید از این نوع کلاه با تیپ رسمی استفاده کنید. شما می توانید یک تیپ کاملا رسمی بپوشید سپس این مدل کلاه که دارای بافت ظریف و کوتاه و قالب به سر شما است، بر روی سر خود بگذارید. بدون شک یک استایل فوق العاده به شما می دهد. همچنین می توانید با شلوار جین و ژاکت هم آن را بپوشید و خود را مهمان یک استایل غیررسمی کنید. در هر دو صورت یک تیپ عالی به شما می دهد.

نکته مهم

شاید برایتان جالب باشد که کلاه لئونی فقط مختص زمستان نیست. منظورمان این نیست که یک کلاه بافتنی را قرار است در فصل گرم تابستان بپوشید. این مدل کلاه در نوع تابستانی و از جنس کتان و نخ به بازار عرضه می شود. زمانی که از آن در فصل گرما استفاده می کنید یک استایل کلاسیک بی نظیری را به شما می دهد. در طرح های مختلف می توانید نوع بهار و تابستانی آن را نیز از کلاه بازی برای خود تهیه کنید.

کلاه لئونی سفید

خرید کلاه لئونی سفید

سایر محصولات کلاه بازی

شما علاوه بر اینکه می توانید کلاه لئونی را از کلاه بازی تهیه کنید محصولات دیگری نیز برای شما داریم که بدون شک برای شما هیجان انگیز هستند. انواع کلاه کپ مثل کلاه بیسبالی و … را نیز می توانید از ما بخرید. همچنین علاوه بر رده ی کلاه محصولات دیگری نیز داریم. خرید ماسک، ساک ورزشی، چشم بند، عینک آفتابی و دستمال سر دیگر خدماتی است که کلاه بازی در اختیار شما قرار داده است.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه