از کلاه بر سر گذاشتن برای شیک تر شدن خجالت نکشید!

کلاه بافت

کلاه

میخواهید خوشتیپ تر از آنچه که هستید ظاهر شوید؟ اکسسوری ها امروزه برای خوشتیپ تر شدن استفاده میشوند. کلاه یکی از همان اکسسوری ها است. اگر میخواهید بیشتر از آنچه که هستید خوشتیپ به نظر برسید بهتر است برای خود یک کلاه جدید و متفاوت تهیه کنید. ما در این مقاله به شما در این زمینه کمک میکنیم. فصل زمستان از راه رسیده و با توجه به بیماری کرونا که خیلی هم خطرناک است بهتر است تا جایی که میتوانید مراقب باشید تا سرما نخورید. در ادامه میخواهیم سبک های مختلف استفاده از این پوشاک که به عنوان اکسسوری هم استفاده میشود را به شما بگوییم تا نتوانید از استفاده کردن آن دل بکنید.

کلاه بافت دخترانه مشکی

رنگ مشکی یکی از انواع رنگ هایی است که به هر تیپی می آید. رنگ سیاه به دلیل اینکه افراد را لاغر تر نشان میدهد بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و مخصوصا خانم ها در تیپ های رسمی و غیر رسمی از آن استفاده میکنند. اگر شما اهل سر تا پا مشکی پوشیدن هستید یک کلاه مشکی نیز بر سر بگذارید و این ست مشکی را تکمیل کنید. از جمله رنگ های دیگری که به آن می آید سفید، طوسی، کرم، گلبهی، زرد، قهوه ای، طلایی، سبز، آبی و بسیاری رنگ های دیگر است. همانطور که میبینید آن را میتوانید با طیف وسیعی از رنگ ها ست کنید و از لحاظ ست کردن نگرانی نداشته باشید.

کلاه بافتنی لبه دار

یکی از انتخاب های شما میتواند این مدل باید. فرقی نمیکند چه رنگی را انتخاب میکنید چون انتخاب رنگ بر اساس سلیقه و علاقه شما است. نکته ای که در مورد این مدل باید بدانید این است که آن به شدت به صورت های گرد می آید. وقتی صورت شما گرد است باید از انواع کلاه استفاده کنید که به صورت نامتقارن باشد و گردی صورت شما را کمتر نشان دهد. به همین دلی این مدل که دارای لبه است حالت نامتقارن دارد و در نتیجه باعث میشود که صورت شما از حالت گردی در آید.


کلاه تک بافت سرمه ای زرد

خرید کلاه بافت


کلاه بافتنی کشباف

مدل کشباف دارای بافت ریز است و هم میتوانید آن را به صورت تک و هم به صورت همراه با شال گردن استفاده کنید. این مدل معمولا کاملا جذب سر میشود و بدون شک این مدل آنقدر معروف است که قطعا برای یک بار هم که شده از این مدل استفاده کردید. این مدل مخصوصا برای کسانی که دارای صورت قلبی شکل هستند به کار میرود. مخصوصا اگر لبه آن هم حالت کشباف داشته باشد باعث میشود پیشانی شما کشیده تر به نظر برسد و این برای حالت صورت شما بسیار عالی است.

کلاه منگوله دار

این مدل به پوم پوم هم معروف است و طرفداران مربوط به خود را دارد. این منگوله هم میتواند از جنس کاموا باشد و هم میتواند از جنس خز باشد. به هر حال از سال ها 2017 این مدل مد شد و همچنان هم مد میباشد. به شما پیشنهاد میکنیم حتما یک مدل از آن را در کمد لباس خود داشته باشید چون خیلی ظاهر شما را متفاوت میکند.


کلاه تک بافت پلیسه دار مشکی

کلاه بافت حلقه دار مشکی


خانم ها از کلاه پوشیدن نترسید

اگر شما جزو آن دسته از خانم ها که به راحتی از این پوشاک استفاده میکنید هستید شاید این جمله را درک نکنید اما بسیاری از خانم ها هستند که خجالت میکشند از آن استفاده کنند. حال هر کدام دلایل شخصی خود را دارند. برخی به خاطر اینکه شاید به سن و سالشان نمیخورد برخی هم از این بابت که میترسند به آنها نیاید، از آن استفاده نمیکنند. اما وقت آن رسیده این افکار را از سر خود بیرون کنید. در این مقاله فقط به تعدادی از انواع آن اشاره کردیم که ملاحظه کردید هر کدام به چه صورت هایی می آید. پس از این بابت که قرار است با گذاشتن آن بر سر از زیبایی شما کم شود سخت در اشتباهید. بر عکس آن باعث میشود صورت شما زیباتر نیز به نظر برسد. در این زمینه کافی است فقط یک بار خریداری کنید و شاهد این قضیه باشید. از طرفی زمانی که از رنگ مشکی آن صحبت کردیم فهمیدید به همه تیپی می آید. همه مدل ها رنگ مشکی دارند یعنی خیالتان راحت باشد که از هیچ نظر مشکلی پیش نمی آید. حال بهترین زمان است که اگر تا به حال از این پوشاک زیبا که نقش اکسسوری نیز دارد استفاده نکردید بهتر است برای خرید آن اقدام کنید و یک تجربه جدید در ظاهر خود را تجربه کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه