کوله پشتی وسیله ای برای راحتی شما

کوله پشتی

کوله پشتی

وقتی وسیله ها برای جابجایی سنگین هستند کوله پشتی اولین انتخاب هر فرد می باشد. زمانی که آن را از دو بند بر روی دوش خود می گذارید دیگر حمل و نقل اشیا برای شما سخت نیست. شاید عده ای فکر کنند استفاده از آن فقط برای کوهنوردی است اما باید بگوییم بسیاری از افراد هستند حتی به جای کیف های دستی از انواع کوله استفاده می کنند. آن ها عاشق تیپ های اسپرت می باشند و استفاده از آن را فقط برای کوهنوردی نمی دانند. به همین دلیل همیشه در بساط خود طرح های مختلفی از کوله پشتی دارند و در استایل های خیابانی خود از آن استفاده می کنند. اگر تا به حال تجربه ی مصرف آن را نداشته اید بهتر است چنین بگوییم که در هنگام راه رفتن شما را همچون آهو تیزپا می کند و احساس راحتی به شما دست می دهد. پس از داشتن کوله هرگز غافل نشوید.

انواع کوله پشتی

کوله پشتی ها انواع بسیار زیادی دارند. در ادامه با معرفی انواع آن به شما کمک می کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید. برخی از انواع آن شامل موارد زیر است:

دانشجویی

اگر دانشجو یا محصل هستید فقط یک کوله پشتی می تواند عصای دست شما باشد. با وجود آن هر تعداد کتاب، جزوه، وسایل مورد نیاز و هر آنچه فکرش را بکنید می توانید بدون اینکه اذیت شوید با خود از این کلاس به آن کلاس ببرید. این کوله ها وزن سبکی دارند، از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند، جا زیاد دارند. زمانی که درون آن ها چیزی نباشد شکل ظاهری خود را حفظ نمی کنند. شکل ثابت اکثر آن ها به این صورت است که یک محفظه ی بزرگ به همراه چند جیب در قسمت های مختلف دارند. چون اسم آن دانشجویی است فکر نکنید فقط برای دانشگاه و مدارس است، می توانید حتی برای سفر زمانی که وسایل شما خیلی زیاد نیست از همان استفاده نمایید. از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع هستند.


کوله پشتی سبز

خرید کوله پشتی با دوام


مخصوص لپ تاپ

این کوله پشتی مخصوص افرادی است که کار آن ها وابسته به وجود لپ تاپ می باشد و اینکه امروزه تعداد این افراد کم نیست. این نوع کوله در بخشی از خود محفظه ای جداگانه و محافظت شده دارد که مختص لپ تاپ است و بندهایی دارد که لپ تاپ را فیکس می کند.

مسافرتی

اگر از چمدان حمل کردن خوشتان نمی آید راه حل پیشنهادی ما کوله پشتی مسافرتی است. از لحاظ قیمت مناسب می باشد و وزن آن نیز از چمدان سبک تر است. این مدل کوله ها در قسمت های مختلف پد هایی دارند که برای شما راحتی بیشتر را فراهم می کنند. برای مثال در قسمت بند این پد ها وجود دارند تا زمانی که آن را بر روی دوش خود می گذارید شانه های شما درد نگیرند. بخش های داخلی آن قسمت بندی دارد به همین دلیل به راحتی می توانید وسایل مختلف را در قسمت های مجزا جای دهید. همچنین گاهی اوقات بعضی از آن ها محفظه ای جداگانه برای لپ تاپ هم دارند.

کوله چرم فندی

خرید کوله پشتی فندی

خرید آنلاین انواع کوله

کلاه بازی برای شما امکانی را فراهم کرده که بتوانید به صورت اینترنتی و از بین شکل و طرح های مختلف کوله پشتی مورد نظر خود را خریداری کنید. رنج قیمت ها متفاوت است به همین دلیل به راحتی می توانید متناسب با بودجه ی خود کوله تهیه کنید. با توجه به آنچه گفته شد انواع کوله ها می توانند شرایط را از نظر حمل بار برای شما آسان کنند. اینطور بگوییم داشتن یک کوله برای هر فردی جز ضروریات است. کلاه بازی علاوه بر مدل های جذاب در زمینه کوله پشتی وسایل دیگری نیز دارد. یک کلاه فروشی کامل هستیم که می توانید انواع کلاه بافت و شال و کلاه را از ما بخرید. همچنین می توانید در زمینه خرید ماسک، دستکش، اسکارف و فندک نیز به ما مراجعه نمایید. کافی است در سایت کلاه بازی چرخی بزنید و بسیاری از احتیاجات خود را برطرف نمایید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه