کلاه پشت تور بهترین انتخاب برای ورزش

کلاه پشت تور

کلاه پشت تور

کلاه پشت تور مدل خاصی از کلاه کپ است. امروزه مدل های مختلفی از کلاه وجود دارد که برای تابستان و زمستان مورد استفاده قرار میگیرند. این مدل کلاه که قرار است در مورد آن صحبت کنیم میتوان گفت به مرور زمان در اثر تکامل کلاه کپ ایجاد شده است. منظور از تکامل این است که به منظور ایجاد یک سری نکات مثبت در کلاه تصمیم گرفته شد قسمت پشت کلاه به صورت توری باشد. در این محتوا میخواهیم شما را با این مدل کلاه بیشتر آشنا کنیم.

مدل طراحی کلاه

همانطور که گفته شد این کلاه شبیه کلاه کپ است. قسمت جلوی آن دارای سایبان یا همان ویزور است. زمانی که آن را بر روی سر خود میگذارید قسمت سایبان آن از چشم و پوست شما محافظت میکند. قسمت تاج آن نیز بر روی سر شما کاملا فیکس میشود و تنها تفاوتی که با کلاه کپ دارد این است که از قسمت میانی سر تا انتها تور قرار دارد. شما میتوانید از آن مخصوصا زمانی که مشغول ورزش کردن هستید، استفاده کنید. دلیل آن هم این است که چون قسمت انتهایی آن حالت توری دارد باعث میشود هوا به راحتی از میان موهای شما عبور کند و شما بیش از حد عرق نکنید و در نتیجه موهای شما بوی بد نگیرد. در حالت عادی کلاه های کپ برای اینکه این حالت جریان هوا را داشته باشند سوراخ هایی بر روی تاج خود دارند که باعث رسیدن هوا به موهای شما میشود. با این حساب در مدل پشت توری شما یک جریان هوای بهتری را خواهید داشت که موقعیت عالی در هنگام ورزش کردن برای شما ایجاد میکند.


کلاه پشت تور مشکی آبی

خرید کلاه پشت تور گورین


جنس کلاه پشت تور

در مورد جنس کلاه پشت تور نیز باید گفت که میتواند هر جنسی که برای کلاه کپ به کار میرود برای آن نیز استفاده شود. برخی از آنها کتان پنبه هستند که این جنس مخصوصا برای فصل تابستان بسیار مناسب است. اگر پوست حساسی دارید نخ پنبه بهترین انتخاب برای شما میتواند باشد. از سری جنس های دیگر که میتوان از آن برای دوخت این مدل کلاه استفاده کرد پلی استر نیز است. قسمت انتهایی کلاه نیز همانطور که از نام آن پیدا است از جنس تور میباشد. بر این اساس شما میتوانید بنا بر سلیقه خود هر آنچه مناسب شما است و همچنین با توجه به بودجه ای که برای کلاه در نظر گرفتید جنس را انتخاب کنید.

استایل شما کلاه پشت تور

به بحث در مورد استایل شما با این مدل کلاه میرسیم. به هر حال استایل برای هر شخصی مبحث مهمی است. اگر اولین بارتان نیست که از این کلاه استفاده میکنید قطعا از استایلی که برای شما ایجاد میکند خبر دارید اما اگر تا به حال ریسک خرید کلاه پشت تور را نکردید باید بگوییم یک استایل اسپرت فوق العاده را برای ایجاد میکند که میتوانید به صورت روزمره و همانطور که گفته شد در هنگام ورزش کردن استفاده کنید. همچنین نقطه ی قوت این کلاه این است که بهترین تهویه را برای مو و سر شما ایجاد میکند که در کنار استایل حتما باید این را نیز در نظر بگیرید که شما را از این که انتخاب بسیار خوبی است، مطمئن کند.


کلاه پشت تور لویی

کلاه پشت تور لویی ویتون


خرید اینترنتی کلاه پشت تور از فروشگاه اینترنتی کلاه بازی

امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل خرید کردن خرید به صورت اینترنتی است. شاید اولین چیزی که به ذهنتان بیاید این است که کلاه را چطور میشود اینترنتی خرید کرد. چون چیزی که معمول است که این صورت میباشد که کلاه را بر روی سر بگذارید تا متناسب اندازه سر شما باشد. اما در مورد این مدل کلاه باید بگوییم که اندازه آن به صورت فری سایز است و از بابت سایز نیاز نیست نگران باشید و به راحتی میتوانید آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. دلیل آن هم این است که آن در قسمت انتهایی دارای بند تنظیم کننده است که به کمک آن میتوانید به راحتی کلاه را بر روی سر خود فیکس کنید به گونه ای که حتی در هنگام ورزش کردن از روی سر شما به پایین نیفتد. با این اوصاف اگر میخواهید این مدل کلاه را خریداری کنید هم اکنون وارد سایت کلاه بازی شوید. کلاه بازی یک فروشگاه حرفه ای فروش کلاه است که انواع کلاه را برای فروش دارد که یکی از آنها کلاه پشت تور است. برای دیدن اطلاعات کامل آن و همچنین قیمت عالی آن وارد سایت شوید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه