کلاه باکت، شاهکار صنعت مد | انواع کلاه باکت | فروشگاه کلاه بازی

کلاه باکت

خرید و فروش کلاه باکت (کلاه بوکت)

در برخی موقعیت‌ها، هیچ چیزی به اندازه‌ی پوشیدن یک کلاه باکت زیبا و شیک، استایل روزانه‌ی آدم را کامل نمی‌کند. پوشیدن کلاه باکت که میان ما ایرانی‌ها به کلاه بوکت نیز معروف است، می‌تواند حقیقتا مکمل سبک پوششی ما باشد. کلاه باکت می‌تواند برای عده‌ای یادآور خاطرات سریال معروف و کلاسیک Blossom باشد؛ یا حتی عده‌ای دیگر را به یاد رپرهای معروف دهه‌ی 90 میلادی و استایل خاص و منحصر به فردشان بیندازد! در هر حال، این مدل از کلاه، از مدل‌های معروف جهانی‌ست که هرگز از یاد صنعت مد نرفت و همواره با ترندهای جدید، مجددا به جمع کلاه‌های پر فروش‌ جهانی می‌پیوندد. کلاه بازی با عرضه‌ی آخرین ترندهای کلاه باکت در سراسر جهان، تا حد زیادی توانسته است رضایت طرفداران این سبک از کلاه را به خود جلب نماید. شما برای خرید کلاه از هر نوع و برندی کافیست به کلاه بازی سر بزنید.

کلاه بوکت

کلاه باکت (کلاه بوکت)، کلاهی که هرگز قدیمی نشد!

پارچه‌های لوکس و باکیفیت، در کنار رنگ‌ها و الگوهای جذابی که بر روی این دست از کلاه‌ها به چشم می‌خورد؛ کلاه‌های باکت را تبدیل یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی، برای لباس شما نموده است. از مزیت‌های این کلاه، آن است که در هر فصلی، می‌توان آن را پوشید؛ یا با استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع آن، کلاه‌های باکت را با تم هر فصل و زمانی، تطابق داد.


کلاه باکت زمستانه

 

برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه باکت زمستانه << برای خــرید کلیک کنید


این کلاه‌ها با همه چیز و هر لباسی، از لباس‌های شنا گرفته تا کت و شلوارهای خاص، هماهنگ می‌شوند! بنابراین، می‌توان به این نتیجه رسید که کنار زدن کلاه باکت از صنعت مد، چیزی نیست که به این سادگی ممکن باشد. اما چرا؟ دلیل آن‌که پس از این همه سال، این دست از کلاه‌ها هم‌چنان یکه‌تاز صنعت مد هستند و به هیچ وجه تکراری نمی‌شوند، چیست؟

  • این کلاه‌ها، به راحتی با تمام سبک‌های پوششی منطبق می‌گردند. قدرت هماهنگی بالای این کلاه‌، سبب می‌شود که هر فردی با هر سبک پوششی، بتواند مدل مورد علاقه‌ی خود را در میان این کلاه‌ها بیابد.
  • انعطاف بالای این کلاه‌ها با رنگ‌ها و مدل‌های مختلف، دومین عاملی‌ست که موجب می‌شود کلاه‌های باکت در هر زمانی مشهور و محبوب باشند. به زبان ساده‌تر، این کلاه‌ها هر الگو و رنگی را می‌پذیرند. می‌توانند کاملا کلاسیک باشند یا رنگ و لعابی مدرن به خود بگیرند. تمام این عوامل به ترندهای محبوب مد روز بستگی دارد.
  • این کلاه‌ها که سابقا کلاه ماهیگیری هم نامیده می‌شد؛ در اوایل قرن بیستم، یعنی در سال 1900 به بازار معرفی شد. این کلاه‌ در اصل از نمد پشمی یا پارچه‌ی توییت ساخته می‌شود. در گذشته، کلاه باکت توسط کشاورزان و ماهیگیران ایرلندی، برای محافظت در برابر باران و نور آفتاب ساخته می‌شد. دلیل آن این بود که لانولین موجود در این پشم‌ها، به طور طبیعی این کلاه‌ها را ضد آب می‌سازد. در اوایل دهه 80، همزمان با شکوفایی و تکامل رپ و هیپ‌هاپ، کلاه باکت نیز شهرت بسیاری کسب کرد. اعضای گروه مشهور Run DMC و رپر آمریکایی پرطرفداری بنام LL Cool J، نقش بسزایی در کاربرد مجدد و فروش بالای این کلاه‌ها در دهه 1980 میلادی داشتند. هر چند در دهه 90 میلادی، شهرت این مدل از کلاه‌ها، کمی کمرنگ شد؛ با ورود به هزاره‌ی جدید میلادی و اوایل دهه 2000، خواننده و رپر معروف آمریکایی تبار Jay Z، با کاربرد گسترده‌ی مدل‌های متنوع این کلاه، توانست بار دیگر آن را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کلاه‌های دنیا نماید.

کلاه بوکت پرسینگ دار

برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه باکت پرسینگ دار << برای خــرید کلیک کنید


چه مدل‌هایی از کلاه باکت، در جهان شهرت بیشتری دارند؟

برندهای اصیل ساخت کلاه‌های باکت، شامل برندهایی مانند گوچی، نایک، Celine، فیلا، برند بریتانیایی Kangol، Moncler و برندهایی دیگری مانند Lacoste، H&M و.. می‌شود. این برندها، کلاه‌های باکت را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وارد بازار نموده‌اند. از میان مدل‌های پرطرفدار این کلاه، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد.

  • Five by Flynn Bucket Hat
  • Kangol Bermuda
  • Uniqlo UV Protection Sports Hat
  • Patagonia Wavefarer
  • Champion Twill Script Bucket Hat
  • The North Face Class V Brimmer
  • Polo Ralph Lauren Loft

کلاه باکت محبوبیت مجدد خود را در پاییز و زمستان سال 2019 به دست آورد. سرتاسر سال 2020 نیز، استایل‌های متعددی با کلاه‌های باکت مشاهده می‌شد؛ که نشان می‌داد این کلاه‌ها هم‌چنان ملل مختلف جهان را شیفته‌ی خود ساخته‌اند. دلیل آن را نیز می‌توان در این یافت که کلاه باکت، تقریبا با همه چیز مطابقت دارد. علاوه بر این‌که استایل شما را خاص می‌کند، به هر نوع فرم چهره‌ای می‌آید و از پوست صورت هم در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. در عین حال، موجب گردش هوا در سر نیز می‌گردد و موهای شما را خفه نمی‌کند؛ یا باعث سوختگی پوست سر نمی‌گردد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه