کلاه بافت گزینه ی واجب در کمد لباس شما

کلاه بافت

کلاه بافت

شاید برای شما هم پیش آمده است که قبل از رسیدن فصل زمستان به فکر خرید کلاه برای زمستان افتاده باشید. کسی چه می داند اولین بار چه کسی کلاه بافت را برای گرم کردن بر سر خود گذاشت. کسانی که بافتنی می کنند، می دانند این نوع کلاه یکی از‌سرم گرم کننده ترین و آسان ترین چیزها برای بافتن است. در قسمت پایین که روی پیشانی قرار می گیرد مدل های بافت مختلف زیادی ندارد اما در قسمت بالا می توانند مدل های زیادی به آن بدهند. اغلب کلاه ها از سمت پایین بافته می شوند و از بغل با بخیه هایی به هم متصل می گردند.

انواع کلاه بافت

کلاه های زیادی وجود دارد اما محبوب ترین نوع کلاه، کلاه بافت است. از این نوع کلاه انواع مختلف وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

۱- beanies

این مدل دارای الگوی ساده تر است و برای کسانی که در آب و هوای خنک تر زندگی می کنند یک هدیه مناسب به حساب می آید.

خرید کلاه بافت قرمز

۲- Tams

این مدل کلاه در مدل های مختلف الگوی بافت وجود دارند. می توانند به صورت ساده یا پیچیده باشند. این سبک از کلاه به انواع صورت ها می آید. اغلب خانم ها از آن استفاده می کنند. طراحی این کلاه های بافت طوری انجام شده است که شعاع بیشتری از سر را نسبت به کلاه های بافت معمولی در بر می گیرد.

۳- Earflaps

این کلاه در مناطق سرد مشهور هستند. در زیر شکل آن را می توانید، ببینید. این روزها این مدل از کلاه بافت مورد استفاده بسیاری از خانواده ها برای فرزندانشان می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد مدل از کلاه این است که گوش شخصی که آن را بر سر می گذارد را به خوبی در بر می گیرد و با استفاده از بند آن می توان آن را زیر چونه شخص استفاده کننده فیکس نمود. امروزه این مدل از کلاه در میان خردسالان بسیار پرطرفدار بوده است.

خرید کلاه بافت بچه گانه

۴- Tuques

این نوع کلاه از لحاظ مد و فشن هم پر طرفدار هستند. قدیمی هستند اما به مد برگشته اند. کلاه های ساده ای که شاید پدرانتان با آن ها زمستان های فراوانی را پشت سر گذاشته باشند.

کلاه بافت و استایل خانم ها

کلاه بافت یک فشن برای استایل زمستانه خانم ها می باشد. این به معنی آن نیست که آقایان از آن استفاده نمی کنند، منظور از آن این است خانم ها می توانند از آن در محدوده ی گسترده تری در مورد مد و فشن استفاده کنند. در کل زمستان از لحاظ پوشاک بیشتر به افراد امکان این را می دهد که به مد بیشتر توجه کنند و شیک تر به نظر برسند. در همین لحظه کافی است بوت های بلند و پالتوهای خز را به همراه این کلاه تصور کنید تا متوجه آنچه گفته شد، بشوید. پس برای اینکه یک استایل خاص در زمستان داشته باشید، این نوع کلاه را حتما در گزینه ی مد نظر خود داشته باشید. با توجه به اینکه در رنگ های مختلف می توانید این نوع کلاه را برای خود خریداری کنید و با هر لباسی که دارید به راحتی ست کنید.

کلاه بافت و استایل آقایان

آقایان در فصل زمستان علاوه بر بحث استایل بیشتر به دلیل اثر گرمایی از کلاه بافت استفاده می کنند. امروزه کلاه برای آقایان یکی از اکسسوری های مهم به حساب می آید. دلیل آن هم این است که آقایان نسبت به خانم ها از اکسسوری کمتری برخوردار هستند. خانم ها گردنبند، گوشواره، دستبند و … به عنوان اکسسوری دارند و از کلاه در کنار آن ها به عنوان مکمل استفاده می کنند، در حالی که آقایان کلاه برای آن ها یک ‌اکسسوری اصلی به حساب می آید. آقایانی هم که موهای کمتری دارند کلاه برای آن ها بسیار پر طرفدار است. اغلب کلاه هایی که در بین آقایان پر طرفدار تر هستند رنگ های مشکی، طوسی، قهوه ای و دیگر رنگ های در این زمینه دارند. اگرچه جوانان ریسک پذیر رنگ های در زمینه های دیگر هم انتخاب می کنند، حتی قرمز.

خرید کلاه بافت صورتی

کلام آخر

با توجه به آنچه گفته شد، کلاه بافت یکی از گزینه های مناسب در فصل زمستان است. البته خوب است به این نکته اشاره کنیم که در انواع مختلف این کلاه به اصطلاح نخی که برای بافت آن ها استفاده می شود، کلفت و نازک است، یعنی ضخامت آن ها با هم فرق می کند. به همین دلیل به شما این آپشن را می دهد که بنا بر میزان سرمایی بودن خود آن را انتخاب کنید. امیدواریم با توجه به مطالبی که خواندید انتخاب این نوع کلاه برای شما راحت تر شود. شما می توانید این نوع کلاه و کلاه های دیگر مثل کلاه کپ، کلاه بیسبالی، کلاه لئونی و … را در کلاه بازی برای خود تهیه کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه