چگونه کلاه کپ خود را انتخاب کنیم !

کلاه کپ

کلاه کپ و خوشتیپ شدن

آیا قصد خرید کلاه برای خود یا دیگران را دارید؟! کلاه کپ یکی از گزینه های شما برای خوشتیپ تر شدن است. خانم هستید یا آقا، هیچ فرقی ندارد. تفکر رایج غلط را که کلاه مخصوص آقایان است را دور بریزید. کلاه کپ برای همه مناسب است. تابستان باشد یا زمستان،  فرقی نمی کند. از آن می توانید در فصل سرما برای گرم شدن و در فصل گرما برای خنک نگه داشتن خود استفاده کنید. البته شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که استفاده از کلاه برای شما سخت باشد. وقتی کلاه سرتان است خجالت می کشید یا احساس عجیب بودن در بین دیگران می کنید. باید بدانید استفاده از انواع آن ها بسته به شرایط، شما را از آنچه که هستید خوشتیپ تر نشان می دهد. فقط کافیست بدانید از کلاه کپ ها در چه زمانی و همراه با چه لباس هایی باید استفاده کنید. امروزه کلاه جایگاه مهمی در صنعت مد و فشن پیدا کرده است. به همین دلیل علاوه بر نقش محافظتی خود، در دسته ی اکسسوری ها هم قرار می گیرد. اکثر افراد در کمد لباس خود انواع کلاه کپ با رنگ های مختلف دارند که در مکان های متفاوت از آن استفاده می کنند. همچنین به وفور شاهد استفاده از این کلاه در استایل خیابانی هستیم. کلاه کپ مخصوص استایل خیابانی دارای نوشته هایی در قسمت جلوی کلاه است. این نشان می دهد این نوع کلاه به عنوان کالایی تبلیغاتی برای شرکت های مختلف به حساب می آید. در ادامه با ما همراه باشید تا با استفاده از این اکسسوری جذاب تر به نظر آیید.


خرید کلاه کپ مشکی

خرید کلاه کپ مشکی


کلاه کپ در استایل خانم ها

کلاه کپ را به عنوان اکسسوری استفاده کنید. بر اساس اینکه چه سبک لباس را می خواهید بپوشید کلاه خود را انتخاب کنید. حتی کلاه می تواند روی بلند یا کوتاه دیده شدن قد شما هم موثر باشد. خانم ها در هنگام استفاده از کلاه هم، سوال معروف حالا چه بپوشم خود را بیان می کنند. در این قسمت قوانینی آوردیم در مورد درست پوشیدن کلاه برای دخترها تا پاسخ این سوال خود را راحت تر پیدا کنید. آیا شلوار چرم می تواند با این نوع کلاه استفاده شود؟ پاسخ بله است. شما با پوشیدن شلوار چرم و کلاه بسیار خوشتیپ می شوید. همچنین می توانید از بوت های چرم هم استفاده کنید. استفاده از آن ها در هنگام ورزش شما را جذاب تر نشان می دهد. امروزه اکثر دختران در باشگاه های ورزشی کلاه کپ بر سر خود دارند. یکی دیگر از مکان هایی که استفاده از آن رایج است، مراسم های غیر رسمی می باشد. گاهی اوقات برخی بازیگران هالیوود با کلاه کپ نامناسب بر روی فرش قرمز ظاهر می شوند که چندان مورد پسند قرار نمی گیرد. از کلاه کپ حصیری می توانید در پیک نیک ها استفاده کنید. آن را همراه یک بلوز سفید ساده و یک شلوار جین گشاد بپوشید و فوق العاده به نظر آیید. یادتان باشد زمانی که سر تا پا لباس سیاه تن کرده اید یک کلاه کپ قهوه ای می تواند سیاهی یک دست را بشکند و زیباتر جلوه کنید. در فصل سرما از کلاه های خز استفاده کنید.


خرید کلاه کپ سفید

خرید کلاه کپ سفید


کلاه کپ در استایل آقایان

کلاه کپ را با توجه به سبک لباس پوشیدن خود انتخاب کنید. کلاه هایی که برای فصل گرم سال مناسب هستند اغلب از جنس پلی استر، نخ، ساتن و غیره درست شده اند. آن ها دارای لبه آفتابگیر در قسمت جلویی هستند.  کلاه بازها می دانند در قسمت انتهایی این کلاه ها بندی وجود دارد که قابلیت تنظیم اندازه را روی سر فراهم می کند. فیکس شدن این نوع کلاه ها از نکته های مثبت آن به شمار می آید. این کلاه ها از پوست شما در برابر خورشید محافظت می کنند و نمی گذارند چشم های شما آسیب ببینند. آن ها در اندازه ها و شکل ها و برندهای مختلف وارد بازار می شوند. یکی از نکته های مهم در هنگام خرید توجه به رنگ پوستتان است. نباید تضاد زیادی بین رنگ پوست و کلاه انتخابی شما باشد. این هماهنگی باعث می شود زیباتر به نظر آیید. هر سال تابستان و بهار این نوع از کلاه کپ به عنوان ترند بیرون می آیند و پسرها و دخترها در رنگ های متنوع و تابستانی آن ها را خریداری می کنند.

کلاه کپ مناسب فصل سرد

با کلاه کپ تخت استایل خود را در فصل زمستان شیک تر کنید. این نوع حالت غیر رسمی دارد و استفاده از آن متداول تر است. نسبت به مدل های کلاسیک استفاده از آن بدون هراس می باشد. البته گاهی اوقات آن را با تیپ رسمی هم ترکیب می کنند. از آن می توانید همراه با کت کوتاه و کت بلند استفاده کنید. اغلب از پارچه ی فاستونی ساخته می شود که باعث می شود حسابی گرم شوید. دوخت آن به صورت یک دست است و فقط در قسمت کناره ها دوخت می خورد و به شکل مورد نظر در می آید. در قسمت تاج، تخت است و از قسمت جلو به صورت سایه بان بالای پیشانی قرار می گیرد.

مخصوصا مردهای مسن از این نوع کلاه بیشتر استفاده می کنند. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است، بین رنگ کلاه و لباس کنتراست وجود داشته باشد. کلاه کپ تخت را که رنگی متفاوت از رنگ لباس شما را دارد انتخاب نکنید. اگر دقت داشته باشید، در یونیفرم سربازان از همان پارچه ای که کل لباس دوخته شده کلاه تهیه می شود و خیلی زیبا به نظر می رسد. پس شما هم از کلاه و کت هایی که خیلی اختلاف رنگ دارند اجتناب کنید. پارچه ی این نوع فاستونی است که دارای رنگ های ملایمی است که برای این نوع کلاه مناسب است. از خرید این سبک کلاه در رنگ های جیغ خودداری کنید. کلاه کپ را هرگز به صورت برعکس مثل کلاه بیسبالی روی سر خود نگذارید چون اصلا نمای زیبایی ندارد. در گذشته خانم ها از این نوع کلاه استفاده می کردند اما به حالتی که دکمه ای در جلوی کلاه بود و قسمت جلو به سمت بالا می رفت و کلاه به صورت مربع در می آمد. به همین دلیل گاهی اوقات جلوی آن دکمه دارد که برای آقایان زیبا نیست آن را باز کنند. اگرچه به مرور زمان قسمت جلو کاملا دوخت خورد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه