پچ حرارتی محصولی متفاوت

پچ حرارتی

پچ حرارتی

پچ حرارتی محصولی است که از آن به عنوان برچسب بر روی طیف وسیعی از وسایل استفاده میشود. نقش هایی که بر روی آن است به وسیله جوهر های بسیار مقاوم ایجاد شده است که بر روی یک برچسب در نهایت قرار میگیرد. جوهر باید طوری باشد که برای مثال زمانی که لباس دارای پچ شستشو میشود رنگ از بین نرود و خراب نشود. آن به عنوان یک لیبل بر روی محصولات مختلف مثل کیف، کفش، لباس و بسیاری محصول دیگر نصب میشود. شما میتوانید آن را در طرح ها و مدل های مختلف تهیه کنید و خیلی آسان بر روی هر آنچه میخواهید متصل کنید.

نحوه نصب پچ

همانطور که از نام آن مشخص است برای نصب آن نیاز به حرارت است. این حرارت با اتو تامین میشود. در این بخش به طور دقیق به شما خواهیم گفت که این کار چگونه صورت میگیرد. چسباندن آن چون به صورت حرارتی است بسیار آسان میباشد. کافی است اتو را روی آن قرار دهید و اجازه دهید حرارت باعث گردد که پچ به محصول مورد نظر متصل گردد. در مورد میزان حرارت باید گفت دمای 100 تا 190 بنابر اینکه در دستورالعمل نصب آن چه چیزی درج شده است کافی است. نباید حرارت بیشتر از آنچه که بر روی دستورالعمل پچ درج شده است شود چون هم به چسب و هم به نقش روی پچ آسیب میزند. کافی است اتو را به مدت چند ثانیه کوتاه که آن هم بر روی دستور نصب پچ نصب شده است بر روی پچ نگه دارید و فشار دهید. همزمان با فشار دادن اتو را با دقت طوری که پچ تکان نخورد عقب و جلو کنید تا کاملا چسب تمام نقاط متصل شود. به همین راحتی شما میتوانید از پچ استفاده کنید.


پچ حرارتی

خرید پچ حرارتی


نکته مهم

یک نکته مهم که در هنگام نصب پچ حرارتی باید بدانید این است که از یک کاور استفاده کنید. شما زمانی که برای ایجاد حرارت اتو را بر روی پچ میگذارید امکان دارد که اتصال مستقیم آن آسیب به طرح وارد کند. به همین دلیل است که قبل از اینکه اتو را بر روی پچ قرار دهید روی آن کاوری مثل روزنامه یا پارچه دیگر قرار دهید و آنگاه اتو را بر روی آن قرار دهید. این کاور کردن به پچ اجازه ی سالم ماندن میدهد. پس اگر میخواهید کار شما تمیز از آب درآید این کار را هرگز فراموش نکنید. در تولیدی ها که مجبور به این هستند لیبل ها را در حجم بالا به پارچه ها متصل کنند میتوانند از کاور اتو نیز استفاده کنند. آن به طور کامل سطح حرارت دهنده اتو را میگیرد و راحت تر کار انجام میشود.

شستشو با پچ حرارتی

یکی از سوالات شما شاید این باشد که چون پچ حرارتی به صورت چسبی به محصول میچسبد در هنگام شستن مشکل جدا شدن ایجاد نمیشود؟ در مورد این موضوع باید گفت که این کار شستشو را حتما با آب ولرم انجام دهید. آب ولرم باعث میشود که چسب آسیبی نبیند. پچ ها نیز به دلیل جوهر خوبی که در ساخت آنها استفاده شده در هنگام شستشو ایمن هستند. با این حال راه حل دیگری نیز وجود دارد که خیال شما راحت گردد که پچ جدا نمیشود. برای اتصال دائمی پچ حرارتی کافی است دور تا دور آن را با نخ و سوزن بر روی محصول بدوزید در این حالت دیگر هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.


پچ حرارتی

خرید پچ لباس


فروشگاه کلاه بازی

فروشگاه آنلاین کلاه بازی شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی و به صورت آنلاین انواع پچ حرارتی را خریداری کنید. برای دسترسی به آنها کافی است وارد سایت شوید و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. از آنها مخصوصا برای جلب توجه کودکان خود میتوانید استفاده کنید. اگر لباسی در خانه دارید که فرزند شما با وجود اینکه باید آن را بپوشد اما در برابر آن مقاومت میکند کافی است آن را با یک پچ که میدانید مورد علاقه آن است، تزئین کنید و لباس را به آنچه او را تشویق به پوشیدن میکند، تبدیل نمایید. علاوه بر این یک سری از لیبل ها هستند که نماد تیم های مورد علاقه افراد را بر روی خود دارند. میتوانید آن را خریداری کنید و بر روی کیف، لباس یا هر آنچه مد نظرتان است طبق آنچه در بالا گفته شد به راحتی نصب کنید و از وجود آن لذت ببرید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه