هنگام خرید کلاه مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

خرید کلاه مردانه و استفاده از آن برای داشتن استایلی زیبا تر از قدیم تا به امروز ادامه دارد . کلاه ها یکی از اکسسوری های خاص و مدرن و همچنین کاربردی برای مردان نیز می باشند . زیرا کلاه ها می توانند یک استایل ساده را به ترکیبی بی نظیر تبدیل کنند . خرید کلاه مردانه به عنوان یک هدیه می تواند انتخاب خوبی باشد.

خرید کلاه بسیبالیخرید کلاه بیسبالی

انواع کلاه مردانه :

کلاه ها انواع مختلفی داشته و در طرح های متنوع تولید و توزیع می شوند .کلاه ورزشی ، کپ و  انواع مدل کلاه مردانه ی پشمی و بافتنی که در فصول سرد سال از آن ها استفاده می شود جزو کلاه های اسپرت و روزمره نیز می باشند . کلاه شاپو یا فدورا از مثال های کلاه مجلسی نیز می باشند . از این رو قبل از خرید کلاه مردانه ابتدا دلیل خرید و مدل آن را انتخاب کنید.

1- کلاه شاپو

کلاه فدورا از مدل های معروف کلاه لبه دار و خاص نیز می باشد که در ایران به کلاه شاپو شناخته شده است . کلاه شاپو از بهترین انتخاب ها برای داشتن استایل شیک مردانه به سبک های ایتالیایی و یا انگلیسی نیز می باشد .از ویژگی های خاص این کلاه می توان به لبه ی نسبتا پهن این کلاه و نوار روبان که دور بخش بالایی آن پیچیده شده است و به کلاه فرمی منحصر به فرد داده است اشاره نمود . خرید کلاه مردانه مدل فدورا یا همان شاپو از مناسب ترین انتخاب ها برای داشتن استایل رسمی نیز می باشد . از مزایای کلاه شاپو استفاده ی آن در همه ی فصول و در انواع استایل های نیمه رسمی و رسمی و همچنین روزانه نیز می باشد.

خرید کلاه کلاسیک

خرید کلاه شاپو

2- کلاه لبه دار پشمی

خرید کلاه مردانه لبه دار با جنس پشمی برای فصل زمستان بسیار مناسب می باشد . زیرا در عین سادگی هم استایل شما را خاص تر و زیبا تر کرده و هم از سر شما در برابر سرما محافظت کرده و آن را گرم نگه می دارد .توحه به رنگ کلاه در هنگام خرید کلاه مردانه بسیار مهم می باشد . رنگ های طبیعی به دلیل جور شدن با انواع استایل ها مناسب نیز می باشند . روبان دور کلاه می تواند رنگ و جنس متنوعی داشته و براق ، مات و یا چرم باشد . جدید ترین مدل های 2019 و توجه به جزئیات استایل افراد مشهور از جمله روش ها برای ساختن استایل خودتان با کلاه لبه دار پشمی نیز می باشد.

خرید کلاه کپ

خرید کلاه کپ

3- کلاه کپ و اسپرت

از کاربردی ترین نوع کلاه ها اسپرت کلاه کپ نیز می باشد . کلاه کپ هم برای خانم ها و هم برای آقایان طراحی شده است . کلاه کپ یکی از کاربردی ترین انواع کلاه مردانه نیز می باشد و در استایل های اسپرت و روزانه مخصوصا برای پسران و مردان جوان نیز استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید کلاه مردانه کپ :

کلاه کپ از پرطرفدار ترین مدل کلاه در جهان می باشد و به عنوان یک اکسسوری جذاب مورد استفاده قرار می گیرد . در هنگام خرید کلاه مردانه مدل کپ  به مد ، طرح و همچنین به قابلیت های آن از جمله میزان حفاظت از پوست صورت در برابر آفتاب ، امکان گردش هوا و …توجه نمایید . مخصوصا اگر کلاه کپ را برای فعالیت های ورزشی خریداری می کنید.

خرید کلاه کپ آبی مشکی

1- شکل کلاه کپ

کلاه های کپ امروزه در انواع مدل ها و شکل ها و رنگ ها تولید شده در بازار توزیع می شود . در هنگام خرید کلاه مردانه کپ همانند خرید عینک آفتابی و یا طبی باید نسبت به فرم صورت تان شناخت کافی داشته باشید .  از این رو در هنگام خرید کلاه مردانه کپ باید توجه داشته باشد کلاه انتخابی تان با فرم و حالت صورت شما هماهنگ باشد.

2- جنس کلاه کپ

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید کلاه مردانه کپ جنس آن نیز می باشد . کلاه کپ از جنس های مختلفی از جمله پلی استر ، نخ و ساتن تولید و عرضه می شود .کلاه کپ هایی که از پارچه های ضخیم تولید شده اند تنها مناسب فصول سرد سال نیز می باشند و استفاده از آن ها در فصول گرم توصیه نمی شود.

3- رنگ کلاه کپ

از فاکتور های مهم در هنگام خرید کلاه مردانه از جمله کلاه کپ رنگ آن نیز می باشد .انتخاب رنگ یک مورد کاملا سلیقه ای می باشد اما باید توجه داشته باشید رنگ انتخابی تان هماهنگ با پوست صورت تان بوده و با لباس هایتان هارمونی داشته باشد.

4- قابیلت تنظیم سایز

از نکات مهم و قابل توجه در هنگام انتخاب و خرید کلاه مردانه کپ دارا بودن قابلیت تنظیم سایز مخصوصا برای کسانی که زیاد از کلاه استفاده می کنند می باشد .تنظیم سایز توسط یک بند نواری که در قسمت پشتی کلاه تعبیه شده است انجام می گیرد . این قابلیت از ویژگی های یک کلاه کپ خوب می باشد.

5- قیمت کلاه کپ

در هنگام خرید کلاه مردانه بعد از تعیین مدل باید مقدار هزینه ی که می خواهید برای خرید کلاه بپردازید را مشخص نمایید . قیمت کلاه کپ از چند ده هزار تومان شروع و تا چند میلیون تومان ادامه دارد . این بازه ی گسترده ی قیمت کلاه کپ باعث شده هر فرد نسبت به بودجه ای که دارد کلاه کپ انتخابی خود را بخرد.

تمیز کردن و شست و شوی انواع کلاه :

کلاه ها انواع مختلفی دارند که یا از جنس پارچه اند و یا چرم . روش تمیز کردن کلاه های چرمی بسیار راحت می باشد و آن ها را می توان با یک دستمال مرطوب و یا روغن زیتون تمیز نمود . اما روش شست و شوی کلاه های پارچه ای متفاوت می باشد .توجه داشته باشید قبل از شست و شوی انواع کلاه ها ابتدا به اطلاعات داخل کلاه توجه نمایید .برای تمیز کردن کلاه پارچه ای ابتدا قسمت های اضافی آن را مانند روبان جدا و با استفاده از یک دستمال و یا مسواک نیمه مرطوب آن ها را تمیز نمایید .در مرحله ی بعد گرد و غبار کلاه را با استفاده از یک بس نرم و یا جارو برقی که سر آن یک جوراب نازک کشیده شده است پاک می کنیم .در آخر با استفاده از یک شوینده مانند مایع ظرفشویی کلاه را شسته و نهایت آبکشی می کنیم . اگر جنس کلاه پشمی می باشد بهتر است از یک شوینده مخصوص برای جنس پشمی استفاده نمایید و همچنین از آب سرد برای شست و شو استفاده کنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه