معرفی بیشتر کلاه کپ

کلاه کپ

کلاه کپ

شاید شمایی که شروع به خواندن این مطلب کرده اید هم قصد خرید کلاه داشته باشید،چنین می توان گفت که کلاه کپ یک پوشاک نسبتا جدید است. این به معنای آن نیست که قدمت تاریخی نداشته باشد بلکه منظور از جدید بودن آن این است که به تازگی در بین افراد این همه پرطرفدار شده است. همانطور که واضح است از آن مثل کلاه لئونی، کلاه بافت و دیگر کلاه ها به عنوان پوشش سر استفاده می شود اما فقط به همین جا ختم نمی گردد. از کپ چند سال است که به عنوان اکسسوری هم استفاده می شود و هر ساله در طرح و رنگ و لعاب مختلف به عنوان ترند بیرون می آید. از پارچه های بافتنی و کتان و نایلون و … برای ساخت آن استفاده می شود. تاج آن بسیار به سر نزدیک می شود و برخلاف کلاه های دیگر دور آن لبه نمی آید و فقط در قسمت جلو بخشی سایه بان مانند دارد تا از سلامت پوست و چشم محافظت کند. در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع کلاه کپ آشنا کنیم و نقش آن را در استایل شما بگوییم. با ما همراه باشید تا در هنگام خرید تصمیم درست تری را بتوانید بگیرید.

تفاوت انواع کلاه کپ ها

در زیر اطلاعاتی در مورد انواع آن آورده ایم:

۱- Sun Visor

این مدل را اغلب با نام کلاه نقاب دار می شناسید. همانطور که در شکل زیر می بینید این کلاه تاج ندارد و قسمت جلو با یک بند بر روی سر ثابت می شود. این کلاه فقط از چشم ها، گونه ها و پوست صورت در برابر آفتاب محافظت می کند. پس اگر می خواهید سر شما در فصل تابستان از نور آفتاب در امان بماند این گزینه مناسبی نیست.


کلاه کپ سبز

خرید کلاه کپ سبز


۲- کلاه کپ مدل BB

یک نوع کپ سبک، دارای تاج نرم و سایبان سفت است. جنس کلاه از پنبه می باشد. آن دارای ۶ پنل در قسمت تاج کلاه است. معمولا در قسمت جلوی آن آرم و نشان یک تیم خاص یا هر نشان دیگری وجود دارد. این کلاه ممکن است اندازه سرتان باشد یا اینکه نیاز داشته باشید آن را اندازه کنید. در قسمت پشتی آن نواری وجود دارد که سریعا می توانید آن را به اندازه ی سرتان در آورید. این نوار معمولا از جنس پلاستیک فشرده است. این نوع کلاه شبیه کلاه بیسبالی است.

کلاه کپ مشکی

خرید کلاه کپ مشکی

۳- کلاه کپ مدل Ascot

همانطور که در تصویر زیر می بینید این کپ کمی متفاوت از دو نوع قبلی است. درست است که گفتیم از کپ ها معمولا در فصل تابستان استفاده می شود اما به این معنا نیست که مدل زمستانی آن اصلا وجود ندارد. این مدل شبیه به کلاه کپ تخت است با این تفاوت که سخت تر از آن است. ‌این مدل از پشم و نمد ساخته می شود به همین دلیل بسیار مناسب زمستان است تا سر شما را از سرما حفظ کند.

محدودیت سنی در استفاده از کلاه کپ

شاید بارها شنیده باشید لباسی مناسب شما نیست. این جمله در هر سنی که باشید بدون شک ‌حس بدی را به شما منتقل می کند. اما باید بدانید در انتخاب کلاه کپ همچین قواعدی وجود ندارد. شما در هر سنی که هستید، می توانید از آن استفاده کنید.‌ اگر چه برخی از انواع آن مثل اسنپ بک بهتر است محدوده ی بین ۲۰ تا ۳۰ سال از آن استفاده کنند ولی باز هم اگر در سن های بالاتر بخواهید از آن استفاده کنید هیچ چیز عجیبی نیست. اگر سنتان بالا است و از این کلاه ها استفاده می کنید علاوه بر اینکه شما را اهل ورزش نشان می دهد از طرفی‌ حس‌ جوان بودن و شادابی را نیز به طرف مقابلتان القا می کند. با توجه به آنچه گفته شد، انواع کلاه کپ با توجه به ویژگی هایی که دارند، کاربردهای وسیعی می توانند برای شما داشته باشند پس حتما لازم است یکی از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشید و از آن ها لذت ببرید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه