قبل از خرید کلاه نکاتی را در مورد آن بخوانید

خرید کلاه

خرید کلاه

پیشینه خرید کلاه به امروز و دیروز برنمی‌گردد بلکه رد آن به هزاران سال پیش می‌رسد. شاید انسان های نخستین نیز برای حفاظت از سر خود مبادله ی کالا به کالا انجام می‌دادند تا بتوانند برای خود کلاه مورد نظر را دست و پا کنند. در ایران نیز تاریخچه استفاده از کلاه به قبل از دوران صفویه برمی‌گردد. تا اینکه به زمان رضا شاه و استفاده از کلاه شاپو می‌رسیم. کلاه آنقدر دارای اهمیت بود که در آن زمان باید دانش آموزان حتما به همراه فرم مدرسه خود آن را نیز به سر خود می‌گذاشتند. پس خریدن کلاه یکی از کارهایی است که افراد بسیار در طول تاریخ انجام دادند. با ما همراه باشید تا نکات مفیدی را در زمینه خرید کلاه به شما بدهیم.

کلاه کپ

یکی از انواع کلاهی که در هنگام خرید کلاه با آن مواجه می‌شوید، کلاه کپ است. این نوع کلاه را شاید به اسم نشناسید اما حتما از لحاظ ظاهری با آن آشنا هستید. این نوع کلاه دارای یک بخش سایبان در قسمت جلو که به آن ویزور گفته می‌شود، است. کلاه بیسبالی یکی از انواع آن هست. با آمدن اسم سایبان متوجه می‌شوید که این کلاه برای شما سایه ایجاد می‌کند، پس مناسب فصل تابستان است. اگر می‌خواهید در فصل تابستان از شر اشعه خورشید در امان بمانید و از چشمان و پوست خود محافظت کنید این نوع کلاه انتخاب بسیار مناسبی است. انواع مختلفی دارد که می‌توانید بنابر سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. در هنگام خرید آن از لحاظ اندازه لازم نیست نگران باشید به دلیل اینکه در قسمت انتهایی آن بند تنظیم کننده وجود دارد. این نوع کلاه در طرح ها و جنس های مختلف عرضه می‌شود. برای مثال جنس کتان پنبه آن به همراه سوراخ هایی که بر روی آن تعبیه شده است تا جریان هوا بهتر صورت گیرد، بهترین گزینه برای فرار از گرمای تابستان است.


خرید کلاه از کلاه فروشی


خرید کلاه بافتنی

در هنگام خرید کلاه در مقابل کلاه کپ ها انواع کلاه زمستانی وجود دارد. جنس این نوع کلاه ها به گونه ای است که در فصل سرد سر شما را گرم نگه می‌دارند و اجازه نمی‌دهند که سرما بخورید. مخصوصا اگر سینوزیت یا سردردهای مزمن در فصل سرد دارید حتما برای خود یک کلاه بافتنی خریداری کنید. در هنگام خرید با توجه به اینکه ضخامت کلاه چقدر است می‌توانید تخمین بزنید که در چه فصل هایی می‌شود از آن استفاده کرد. برای مثال کلاه بافتنی شل امروزه بسیار پرطرفدار است. اگر به ضخامت این کلاه توجه کنید طوری است که می‌توانید از شروع پاییز تا اواسط بهار از آن استفاده کنید. به عبارتی نه آنقدر ضخیم است که شما را از گرما خفه کند نه آنقدر نازک که یخ بزنید. در هنگام خرید بهتر است بدانید که نوع بافتنی با اغلب استایل ها به راحتی ست می‌شود و با لباس‌های روزمره خود می‌توانید آن را استفاده کنید. به عبارتی جای نگرانی از بابت ست کردن وجود ندارد.

شکل صورت در هنگام خرید کلاه

یکی دیگر از نکاتی که می‌توانید در هنگام خرید کلاه آن را مد نظر قرار دهید، شکل صورت خود است. خب برای اینکه راحت متوجه مطلب شوید صورت را به دو دسته گرد و مربعی تقسیم می‌کنیم. صورت‌های مربعی به صورت‌هایی گفته می‌شود که در آن بلندی پیشانی و چانه هم اندازه است. پیشنهاد می‌شود این افراد از کلاه هایی با لبه گرد استفاده کنند. به دلیل اینکه صورت آنها را گردتر نشان می‌دهد. هرچه لبه کلاه پهن تر باشد صورت گردتر به نظر می‌رسد. همچنین انواع کلاه کپ نیز برای استایل آنها مناسب است به دلیل اینکه کشیدگی صورت آنها را کمتر می‌کند. در مقابل افرادی که صورت گرد دارند به اصطلاح کشیدگی صورت آنها کمتر است و نیاز به این دارند کلاهی را انتخاب کنند که کشیدگی صورت آنها را بیشتر کند. نکته ای که این افراد بهتر است به آن توجه کنند این است که از کلاه هایی که دارای تاج بلند هستند، استفاده نکند. به دلیل اینکه صورت آنها را گردتر نشان می‌دهد. همچنین لبه کلاه آنها بهتر است باریک تر باشد. توجه داشته باشید تمام آنچه گفته شد سلیقه ای است و برای بهتر نشان دادن گفته می‌شود به همین دلیل شما آزاد هستید هر مدل کلاهی که دوست دارید را خریداری نمایید.

کلاه بازی

فروشگاه آنلاین کلاه بازی در خدمت است تا خرید انواع کلاه مثل کلاه بافت، شال و کلاه بافت، خرید عمده کلاه، کلاه بچه گانه و هر نوع کلاه دیگری که فکر آن را می‌کنید از آن داشته باشید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه