قبل از خرید عمده جوراب، با انواع آن بیشتر آشنا شوید !

خرید عمده جوراب

فروش  عمده جوراب در کلاه بازی

درست مانند آشپزی که در حین پخت کیک، بدون هیچ تزئین ظاهری و دکوری آن را سرو می‌کند. سپس با بی‌اشتهایی مشتریان خود مواجه می‌شود؛ جورابی که ظاهر مناسب و زیبا نداشته باشد. تاثیر چندانی در زیبایی پاهای شما نخواهد داشت. این‌جاست که خرید جوراب زیبا و مناسب، اهمیتی دو چندان می‌یابد. با توجه به سبک‌ها و انواع گسترده‌ی جوراب‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی جوراب ‌فروشی، انواع و اقسام متعددی از جوراب را ارائه می‌دهند؛ که گزینه‌های پیش روی خریداران را افزایش می‌دهد. از سویی، خرید عمده جوراب، عموما به صرفه‌تر از خرید تکی جوراب‌ها به نظر می‌رسد؛ چرا که معمولا ارزان‌تر تمام خواهد شد. شرکت‌ها و برندهای تولید کننده‌ی جوراب، برای خریدارانی که خرید عمده جوراب را ترجیح می‌دهند، مزایای بیشتری اختصاص می‌دهند. خرید عمده جوراب، عموما به صورت حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد. اگرچه در بسیاری از موارد، خریداری عمده‌ی جوراب، آن هم به صورت اینترنتی، اقتصادی‌تر خواهد بود. حال سوالی که اول از همه ذهن خریداران را به خود اختصاص می‌دهد؛ این است که چه نوع جورابی محبوب‌تر است و خرید عمده جوراب، در کدام نوع به صرفه‌تر خواهد بود؟

عمده فروشی جوراب

انواع مختلف جوراب، که هنگام خرید عمده جوراب باید بشناسید!

  • خرید عمده جوراب رسمی: جوراب رسمی، مخصوص لباس‌های رسمی‌ست. همان‌طور که از نام این جوراب‌ها مشخص است؛ این جوراب‌ها را عموما در موقعیت‌های رسمی، مانند مجالس، نشست‌های کاری و… می‌پوشند. رنگ‌بندی این جوراب عموما در رنگ‌های خنثی و رسمی، مانند سیاه، آبی، خاکستری و قهوه‌ای خلاصه می‌شود. طول آن نیز معمولا از ساق پا تجاوز نمی‌کند. فروش جوراب‌هایی در این نوع، با توجه به این‌که یک نیاز مبرم برای موقعیت‌های رسمی‌ست؛ می‌تواند بسیار سودآور باشد.
  • خرید عمده جوراب‌های غیر رسمی: این مدل از جوراب‌ها را معمولا به طور روزانه، یا حتی هنگام خواب، به پا می‌کنند. الگوهای رنگارنگ و جذاب روی این جوراب‌ها، وجه تفاوت میان جوراب‌های رسمی و غیر رسمی‌ست. طول آن نیز می‌تواند متفاوت باشد. اگر از طرفداران پروپاقرص جوراب هستید و بسیاری از جوراب‌های متنوع و جذاب در کمد شما ردیف شده است. این مدل از جوراب‌ها، گزینه‌ی مناسبی برای شماست.
  • خرید عمده جوراب ورزشی: یکی از پرکاربردترین انواع جوراب‌هاست که طول آن می‌تواند تا بالای ساق، روی زانو و حتی بالای زانو باشد. این جوراب‌ها به طور تخصصی و مخصوص فعالیت‌های ورزشی طراحی شده‌اند. از آن‌جایی‌که این جوراب‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش رطوبت پا و حفاظت از آن دارند، می‌بایست کیفیت و جنس آن را در اولویت خرید قرار داد.
  • خرید عمده جوراب یوگا: همان‌طور که از نام این جوراب‌ها مشخص است، این جوراب‌ها برای انجام حرکات کششی یوگا طراحی شده‌اند. به منظور مقاومت جوراب در برابر این حرکات، بر روی پاشنه‌ و کفه‌ی جوراب، نقاط متعددی به چشم می‌خورد که جلوی لیز خوردن شما را می‌گیرد. طول این جوراب‌ها متفاوت است و انواع گوناگون آن، گاهی انگشتی هستند و حتی می‌توانند فاقد انگشت باشند!
  • خرید عمده جوراب زمستانی: این جوراب‌ها در هوای سرد، به پاهای شما گرما می‌بخشند. طول آن‌ها نیز متفاوت است و عموما از جنس پشم یا فیبرهای اکریلیک هستند. اگرچه پا باید در این جوراب‌ها نیز، قادر به تنفس باشد و مانع از عرق پا در جوراب گردند.
  • خرید جوراب دیابتی و محافظ: جوراب‌های دیابتی، نسخه‌ی کاملا پیشرفته‌ای از جوراب‌های محافظتی‌ست؛ که جلوی خراش پیدا کردن و ضربه به پا را می‌گیرند. جوراب‌های محافظ هم نقشی مشابه با این جوراب‌ها را ایفا می‌کنند.
  • جوراب طبی: درست مانند جوراب‌های محافظ و دیابتی، این جوراب‌ها نیز جلوی ضربه و هر خراشی به پا را می‌گیرند و مانند یک قلاف، از پای شما مراقبت می‌کنند. انواعی از این جوراب‌ها، خاصیت فشردگی دارند که با کاهش جریان خود در پا، درد را کاهش می‌دهند و خستگی پاهای شما را رفع می‌کنند.
  • خرید عمده جوراب ضد آب: جوراب‌های کلفتی که با مواد ضد آبی مانند پلاستیک ساخته شده‌اند. موقعیت پوشیدن این جوراب‌ها، متفاوت است و مطابق با نام این جوراب‌ها، جلوی خیس شدن پا را می‌گیرند.
  • خرید عمده جوراب فانتزی: جوراب‌هایی غیر رسمی، که به دلیل اشکال متنوع و مدل‌های منحصر به فرد و خاص خود، فروش بسیار بالایی دارند.
  • خرید عمده جوراب شلواری: این مدل از جوراب‌ها، شهرت بسیاری در میان بانوان دارند. ضخامت و طول این جوراب‌ها، متفاوت است و بسته به موقعیت، زیر شلوارهای رسمی یا دامن‌ پوشیده می‌شوند. وزن این جوراب‌ها نیز سبک است و خاصیت حفاظتی خاصی ندارد. این جوراب‌ها عموما برای زیبایی و شکیل‌تر نشان دادن پا، پوشیده می‌شوند.

عمده فروشی جوراب

خرید عمده جوراب

خرید جوراب، تا حد زیادی به انواع جوراب خریداری شده و نیازهای شما دارد. البته انواع دیگری از جوراب‌ها هم، مانند پاپوش‌ها، جوراب‌های ساق کوتاه، ساق بلند، انگشتی و… وجود دارند.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه