تفاوت های کوچک بین کلاه بیسبالی ها را بدانید

کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی

نظرتان چیست کلاه بیسبالی را یکی از معروف ترین کلاه های موجود در جهان بنامیم؟ من به شخصه معتقدم افراد این نوع کلاه را به باقی کلاه ها ترجیح می دهند. در کمد اکثر افراد حداقل یک مدل از این کلاه پیدا می شود. اگر بخواهیم از لحاظ طراحی این کلاه را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این کلاه طرح بسیار ساده ای دارد. شاید همین طرح ساده آن باعث محبوبیت آن شده است. به هر حال هر ساله با آمدن فصل گرما افراد به دنبال خرید این مدل کلاه هستند. اگر شما هم می خواهید برای خرید آن اقدام کنید حتما به سایت کلاه بازی سر بزنید.

انواع مدل های کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی به طور کلی ساختار یک کلاه کپ را دارد. اما این به معنای آن نیست که فقط یک مدل از این نوع کلاه در بازار وجود دارد. اگر در مدل های مختلف این کلاه دقیق شوید، می فهمید که انوع مختلف این کلاه با اندکی تغییر در شکل های متفاوت وارد بازار می گردند. این نوع کلاه در کل از چند بخش اساسی ساخته شده است. بخش جلویی آن که ویزور نام دارد و اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم همان سایه بان خودمان است که چشم ها و پوست صورت شما را از آفتاب حفظ می کند. بخش بعدی تاج کلاه است که سر شما را پوشش می دهد. قسمت دیگری هم وجود دارد که در عقب کلاه است و به بند تنظیم کننده معروف است. حال همین سه قسمت با اندکی تغییرات باعث شده اند کلاه های بیسبالی در مدل های متفاوت به بازار عرضه شوند. در ادامه در مورد این تغییرات بیشتر توضیح خواهیم داد.


کلاه بیسبالی 1962

خرید کلاه بیسبالی


کلاه بیسبالی پشت باز

با ساختار کلی کلاه بیسبالی آشنا شدیم. حال می خواهیم ببینیم تفاوت های کوچکی که باعث ایجاد مدل های مختلف می شوند، چیست. در مورد بند تنظیم کننده ای که در پشت می آید، شرایطی را در کلاه ایجاد می کند که شما بتوانید آن را بر روی سر خود کاملا تنظیم کنید و اندازه سر شما گردد. مخصوصا در خرید اینترنتی این نوع کلاه یک انتخاب مناسب می تواند باشد چون دیگر لازم نیست نگران تنگ یا گشاد بودن آن بر روی سر خود باشید. این نوع کلاه که دارای بند تنظیم کننده می باشد با اکثر لباس ها به راحتی ست می شوند.

کلاه بیسبالی با ویزور تخت یا منحنی

قسمت ویزور کلاه بیسبالی می تواند به دو صورت باشد. در بعضی از آن ها شاهد آن هستید که ویزور کاملا سفت و تخت است. در مقابل مدل هایی وجود دارد که قسمت ویزور دارای انحنا می باشد که به احتمال زیاد شما این مدل را بیشتر می پسندید و آن را به دفعات زیاد بر سر افراد دیده اید. معمولا جنس این نوع از نخ می باشد و اکثرا از آن به عنوان اکسسوری استفاده می کنند. در هر دو مدل از این کلاه ها چه آن که دارای لبه تخت است چه آن که لبه منحنی دارد، می تواند بند تنظیم کننده وجود داشته باشد تا آن را به راحتی بر روی سر خود بگذارید.

کلاه بیسبالی

قسمت تاج کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی و به طور کلی انواع کلاه کپ در قسمت تاج دارای یک ویژگی هستند، حالت نرم و انعطاف پذیری که این قسمت دارد این امکان را به شما می دهد که کلاه به صورت کاملا فیت و بدون فضای اضافی بر روی سر شما قرار بگیرد. همین بحث کاملا قرار گرفتن بر روی سر شما باعث می شود هم احساس راحتی کنید و از سر شما نیفتد و هم تهویه از طریق سوراخ های موجود در این بخش بهتر صورت بگیرد.

خرید اینترنتی کلاه

با توجه به شرایطی که کلاه بیسبالی دارد می توانید آن را به راحتی اینترنتی سفارش دهید. کلاه بازی در این زمینه در خدمت شماست. همچنین می توانید برای خرید ماسک، دستمال سر، کلاه لئونی، ساک ورزشی، عینک آفتابی و چشم بند به کلاه بازی مراجعه نمایید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه