برند با قدمت و با کیفیت newera

نییورا

برند  newera

newera یک برند مشهور امریکایی میباشد. این برند کلاه ورزشی تولید میکند و به خاطر کلاه های خود بسیار معروف شده است. کلاه تولیدی این برند برای ورزش بیسبال میباشد و از لحاظ راحتی و کیفیت رده ی بسیار بالایی دارد. برند مورد نظر از سال 1920 فعالیت خود را آغاز کرده است و جز برندهای دارای قدمت میباشد. همانطور که مشخص است قدمت آن به بالای 90 سال میرسد. قطعا برندی که بتواند سال های طولانی در یک زمینه فعالیت کند حرف های زیادی در عرصه ی رقابت برای گفتن دارد. اگر از قدیم این برند را استفاده میکنید که قطعا در مورد آن میدانید که تا چه حد جز بهترین ها است اما اگر برای اولین بار است که میخواهید از این برند خرید کنید و اطلاعی از آن ندارید به شما توصیه میکنیم با ما همراه باشید تا این برند را بیشتر بشناسید.

سبک newera

در مورد سبک برند newera باید به این نکته اشاره کرد که افراد آن را جز سبکی از زندگی میدانند. دلیل آن هم این است که کلاه های این برند به صورت غیر رسمی و روزانه مورد استفاده افراد قرار میگیرد و فقط مختص ورزش بسکتبال نیست. کلاه ها چه به صورت اسپرت باشند چه به صورت کلاسیک میتوانند در رنگ های مختلف مورد استفاده افراد قرار گیرند. زمانی که از این سبک استفاده میکنید به دلیل خاص بودن آن نگاه ها را به سمت خود برمیگردانید. اگر طرفدار تیم خاصی باشید به راحتی میتوانید با آرم و طرح هایی که این برند بر روی محصولات خود حک میکند از تیم شهری خود حمایت کنید. از جمله ویژگی های این برند که طرفداران خود را به کلاه های تولیدی جذب میکند این است که کلاه ها از کیفیت بالا برخوردارند و علاوه بر این فیت سر میشوند.


کلاه کپ صورتی

خرید کلاه کپ newera


فعالیت newera

برند newera به این صورت فعالیت میکند که با فاصله های کم کلاه های جدید با طرح های منحصر به فرد وارد بازار میکند. از این رو طرفداران این برند میتوانند به صورت مرتب کالکشن های آن را دنبال کنند و بنابر سلیقه خود آنها را برای خرید انتخاب کنند. در بخش بعد در مورد استایل هایی که میتوانید با این برند داشته باشید، صحبت میکنیم.

استایل با newera

با کلاه های برند newera میتوانید استایل های شیک برای خود داشته باشید. از سری کلاه های چرمی آن میتوانید به عنوان یک استایل خیابانی استفاده کنید. جین های رنگ تیره و کتونی ها میتوانند همراه خوبی برای این جنس کلاه باشند و به عبارتی تکمیل کننده استایل خیابانی شما شوند. همچنین میتوانید از کلاه های اسپرت این مجموعه به همراه گرمکن استفاده کنید و یک استایل ورزشی در مکان های غیر رسمی داشته باشید. همچنین هودی ها نیز با این نوع کلاه همخوانی بسیاری دارند و امروزه بسیار پرطرفدارند. از این مدل کلاه حتی در مراسم های رسمی نیز توسط بسیاری از هنرمندان استفاده میشود. پس از اینکه این کلاه یک استایل عالی به شما میدهد خیالتان راحت باشد. حتی آن را میتوانید با تیشرت و شلوارک نیز بپوشید. به نوعی با تمام سلیقه ها همخوانی دارد.


کلاه کپ newera مشکی

خرید کلاه کپ newera مشکی


کلاه های برند newera در فروشگاه کلاه بازی

همانطور که خواندید برند newera یکی از برندهای مطرح و البته دارای قدمت در زمینه تولید کلاه میباشد. این برند هر ساله طرح ها و کلکسیون های مختلفی از کلاه ها را وارد بازار میکند که طرفداران زیادی دارد. علت آن هم کیفیت این برند است. اگر به دنبال این هستید که بتوانید از این برند خرید کنید کافی است وارد سایت کلاه بازی شوید. فروشگاه اینترنتی کلاه بازی انواع کلاه ها و برندهای مختلف را برای فروش دارد که یکی از آنها برند newera میباشد. برای خرید میتوانید وارد سایت شوید و به قسمت برند مربوطه مراجعه کنید آنگاه انواع آن را میتوانید ملاحظه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. همانطور که گفته شد این کلاه ها به این مشهور هستند که کاملا فیت سر میشوند از این رو در هنگام خرید این را مد نظر داشته باشید که از لحاظ سایز یک استاندارد عالی رعایت شده است.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه