آیا با اسکارف آشنایی دارید؟

اسکارف چیست؟

اسکارف پوششی است که به صورت عریض و بلند می باشد و از آن برای پوشاندن پیشانی، بینی، گردن و سر استفاده می کنند. کسانی که خوش سلیقه هستند آن ها را در حالت های مختلف می پوشند. آن را نباید با لچک اشتباه گرفت. لچک حالت روسری سه گوش دارد ولی همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، اسکارف بلند و عریض است. شاید چنین به نظر آید آن یک اکسسوری است اما بیشتر از اینکه اکسسوری باشد یک پوشش محافظتی به شمار می آید. زمانی که از نوع ضخیم آن استفاده شود حتی پاسخگو محافظت پیشانی و سر و گلوی شما در سرمای کوهستان در کوهنوردی هم می تواند باشد. وقتی هم که بخواهید انواع خنک آن را استفاده کنید زمانی که آن را جلوی دهان و بینی خود ببندید از ورود گرد و غبار به درون ریه های خود جلوگیری کرده اید. با توجه به آنچه گفته شد با اینکه به نظر می رسد فقط جنبه ی زیبایی دارد اما چنین نیست و فراتر از آن است.

ویژگی های اسکارف

به طور کلی اسکارف حجم کمی را می گیرد و وزن بسیار پایینی دارد. زمانی که بخواهید آن را خریداری کنید با طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح و حتی جنس ها مواجه می شوید. از طرفی وزن سبکی که دارد برای مثال اگر بخواهید سفر بروید تعداد زیادی از آن ها بدون اینکه اضافه بار برای شما ایجاد کنند می توانند برای زیبایی شما همراهیتان کنند. با توجه به دو مزیتی که به آن اشاره کردیم در هنگام خرید دغدغه ای برای شما باقی نمی گذارد. به راحتی می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف آن را برای خود داشته باشید.


اسکارف زمستانه جوکر

خرید اسکارف


روش های استفاده اسکارف

در این بخش به صورت مفصل در مورد اینکه چطور از اسکارف استفاده کنید، صحبت می کنیم. اول اینکه باز هم تاکید می کنیم که اسکارف را از لحاظ ظاهری با باندانا و دستمال سرهای سه گوش اشتباه نگیرید. از لحاظ ظاهری اسکارف بلند و عریض است و همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید در یک حالت شما می توانید آن را به دور گردن خود بیاندازید سپس یک سمت آن را تا بالای بینی خود بکشید. در این حالت ذرات معلق وارد بینی و دهان شما نمی شوند و شما از ورود انواع ویروس ها مانند کرونا ویروس هم در امان می مانید. همچنین می توانید آن را به صورت هدبند بر روی پیشانی خود فیکس نمایید. در حالتی دیگر می توانید یک طرف آن را بر روی پیشانی ثابت کنید و ادامه اسکارف را تا پشت سر خود پایین بکشید و به این شکل کل سر خود را حفظ نمایید. اینطور بگوییم که آن را می توانید کاملا شبیه حالت یک کلاه بافت از پشت آویزان بر روی سر خود بگذارید. این تعدادی که به آن اشاره شد تنها بخشی از حالت های مختلف بستن آن است. در تصویر زیر می توانید حالت های مختلف دیگر آن را ببینید.

روش استفاده از اسکارف

اسکارف را آنلاین بخرید

حال که اطلاعاتی در مورد اسکارف به دست آوردید و متوجه شدید می توانید انواع آن را در رنگ ها و طرح ها و جنس های مختلف خریداری کنید به راحتی می توانید آنچه مد نظرتان است را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. سایت کلاه بازی طرح های مختلفی از آن را برای شما فراهم آورده است تا خریدی مطمئن و آسان را از طریق اینترنت داشته باشید. مخصوصا اسکارف هایی که دارای طرح هایی مثل جوکر و … هستند این روزها به شدت پرطرفدار است، خبر خوش این است که این مدل را برای فروش در سایت کلاه فروشی خود داریم. یادتان باشد زمانی که مشغول سفارش دادن هستید محصولات دیگر مثل شال و کلاه ، فندک، کوله پشتی، عینک آفتابی، دستکش و … را نیز داریم به آن ها نیز به چشم خریدار نگاهی بیاندازید. حتی برای خرید ماسک نیز ما برای شما گزینه های فوق العاده ای را داریم.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه