آشنایی با کلاه پشت تور

کلاه پشت تور

کلاه پشت تور

کلاه پشت تور از خانواده کلاه کپ ها میباشد. ظاهر کلی این خانواده به این صورت است که در قسمت جلو بخشی به نام سایبان وجود دارد که با آن ویزور گفته میشود. قسمت بعدی تاج کلاه است که بدنه اصلی کلاه را تشکیل میدهد. تاج به این صورت است که کاملا روی سر قرار میگیرد و قالب سر را به خود میگیرد. بخش بعد قسمت پشت آن است که شامل بند تنظیم کننده میباشد. با استفاده از آن میتوانید به راحتی کلاه را اندازه سر خود تنظیم کنید. قسمت خاص این کلاه آن است که در بخش پشت کلاه تور وجود دارد. در ادامه خواهیم گفت که این تور چه مزیتی دارد. به هر حال این تفاوت نسبت به سایر کلاه های کپ باعث شده است که عده ای به صورت اختصاصی به این مدل علاقه داشته باشند و آن را خریداری کنند. اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که تا به حال از این مدل کلاه نداشتید و ذهنیتی از آن ندارید در شکل زیر میتوانید شکل ظاهری این کلاه را ببینید.


کلاه پشت تور طوسی

خرید کلاه پشت تور


مزیت کلاه پشت تور نسبت به سایر کلاه کپ ها

همانطور که گفته شد تفاوت این نوع از کلاه با سایر کلاه کپ ها در قسمت پشت آن و به دلیل وجود تور است. به صورت کلی بر روی قسمت تاج کلاه کپ ها سوراخ هایی وجود دارد که باعث تهویه هوا میشود. از این رو زمانی که آن را در فصل تابستان روی سر خود میگذارید موهایتان عرق نمیکند. در این نوع از کلاه، این سوراخ ها برداشته شده اند و به جای آنها تعبیه تور در قسمت پشتی کلاه باعث ایجاد تهویه بیشتری شده است. پس مزیت آن مشخص شد که به تهویه بهتر برمیگردد.

استفاده از کلاه پشت تور

در مورد اینکه کلاه پشت تور به چه صورت است و چه مزیتی نسبت به کپ های دیگر دارد، صحبت کردیم. در این بخش میخواهیم در مورد اینکه کاربرد این مدل کلاه ها به چه صورت است، بگوییم. استفاده از کلاه کپ ها در زندگی روزمره به شدت زیاد شده است و این را همه ما میدانیم. تا حدی که در تمام خانه ها یک کلاه پیدا میشود. اما این مدل کلاه که در مورد آن صحبت میکنیم به دلیل ویژگی ای که دارد و به آن اشاره کردیم مخصوصا برای زمانی که ورزش میکنید بسیار مفید است. در زمان ورزش کردن قطعا نسبت به حالت عادی بیشتر عرق میکنید. این مدل کلاه با تهویه بالایی که دارد باعث میشود هوا بین موهای شما رد و بدل شود و نگذارد که خیلی عرق کنید. همچنین از نظر بهداشتی نیز این تهویه در هنگام ورزش باعث میشود سلامت پوست سر شما بیشتر حفظ شود. پس اگر اهل ورزش هایی مثل بدمینتون و … هستید حتی به صورت تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت خود، بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما این است که در هنگام بازی این مدل کلاه را بر سر خود بگذارید. معمولا از این مدل در اماکن عمومی کمتر استفاده میشود و همانطور که گفته شد برای ورزش انتخاب میشود اما باید به این نکته اشاره کنیم که این موضوع به صورت مطلق نیست و شما اگر در فصل تابستان خیلی احساس گرما میکنید این کلاه برای فعالیت های روزانه نیز انتخاب مناسبی است.


خرید کلاه پشت تور مشکی


خرید کلاه پشت تور

با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد اگر قصد این را دارید که برای خود این کلاه خریداری کنید به شما فروشگاه کلاه بازی را پیشنهاد میدهیم. کلاه بازی یک فروشگاه تخصصی فروش کلاه است که برای شما انواع کلاه را عرضه میکند. شما میتوانید این مدل کلاه و همچنین انواع کلاه های دیگر که مناسب فصل های تابستان و زمستان هستند را از فروشگاه اینترنتی ما در هر کجای کشور که باشید، تهیه کنید. تمامی کارها دارای راهنمای خرید از لحاظ اندازه هستند تا شما از بابت درستی سایز مطمئن شوید. این مدل کلاه نیز به دلیل بند تنظیم کننده به راحتی بر روی سر شما اندازه خواهد شد.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه