آشنایی با کلاه لئونی

کلاه لئونی

کلاه لئونی

کلاه لئونی امروزه یکی از پر طرفدارترین انواع کلاه در میان جوانان و میان سالان به حساب می آید. در گذشته اگر قصد خرید کلاه را داشتید، گزینه های زیادی برای انتخاب کردن نداشتید؛ چرا که اکثر کلاه های تابستانه لبه دار بودند و تنها از نظر طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت بودند. کلاه شاید در گذشته به عنوان یک محافظ برای سر مخصوصا در برابر سرما در فصل سرد سال به کار می رفت. اما در دنیای امروز کلاه بیشتر از آنکه جنبه ی محفاظتی داشته باشد؛ جنبه ی زیبایی دارد. با ورود کلاه لئونی به بازار ایران و مطرح شدن آن در ابتدا، استفاده از مدل تابستانه آن در میان آقایان رواج یافت. این کلاه در ظاهر نقاب آفتاب گیر ندارد و قسمت لبه ی کلاه به صورت سراسری به سمت بالا تا خورده است و  دارای قالب گرد می باشد. چندی بعد مدل زمستانی آن نیز در بازار عرضه شد؛ که عملا در دسته کلاه بافت زمستانی قرار گرفت. این مدل از کلاه پس از فیلم محبوب و خاطره انگیز «لئون حرفه ای» طرفدران بسیاری پیدا کرد.

کلاه های لئونی در تنوع جنس و طرح های بسیار متفاوتی تولید می شوند. امروزه کلاه لئونی پیرسینگ دار نیز در پوشش و استایل افراد استفاده می شود؛ که توجه جوانان و نوجوانان را بیشتر به خود جلب کرده است. همچنین طرح های ساده و تک رنگ نیز طرفداران زیادی بین مردم دارد. به طور کلی می توان کلاه لئونی را کلاهی مورد پسند همه اقشار جامعه با هر سن و سالی معرفی کرد. در ادامه این مطلب از فروشگاه کلاه بازی به برسی بیشتر این محصول می پردازیم.

خرید کلاه لئونی

تفاوت ساختار انواع کلاه لئونی

در این بخش می خواهیم تفاوت ساختار کلاه لئونی مناسب برای تابستان را با مدل مناسب برای زمستان بگوییم. به طور کلی این نوع کلاه مثل کلاه های اولیه دارای لبه در دور تا دورش نیست. علاوه بر کلاه های طرح اولیه به مرور کلاه کپ ها روانه ی بازار شدند. یکی از انواع مشهور کپ ها، کلاه بیسبالی است. که بدون شک در هر خانه ای یک عدد از آن پیدا می شود. مدل تابستانی لئونی بسیار شبیه به کپ است. با این تفاوت که سایه‌بان در آن وجود ندارد. و لبه همچنان به سمت بالا همانند مدل زمستانه که بافتنی است، تا خورده است. از شش تکه ساخته شده و در قسمت بالا به هم رسیده اند. معمولا از جنس نخ هستند و همانطور که می توانید از کلاه بیسبالی در تابستان استفاده کنید و گرما شما را اذیت نکند. از لئونی هم می توانید بدون نگرانی استفاده کنید. در طرح ها و رنگ های شاد تابستانی، می توانید آن ها را بخرید. حال که با کلاه لئونی آشنا شدید می خواهیم در مورد یک سوال مهم که از طرف مشتریان اغلب پرسیده می شود صحبت کنیم.

کلاه لئونی خارجی قرمز

 

برای خــرید کلیک کنید >>  خرید کلاه لئونی خارجی << برای خــرید کلیک کنید

سوال رایج شما

اغلب مشتریان می گویند هیچ کلاهی به آن ها نمی آید؛ می خواهیم بگوییم چنین موضوعی از ریشه غلط است. شما باید بدانید که چطور کلاه درست که به چهره شما می آید را انتخاب کنید. مانند خرید کفش، لباس و سایر پوشاک در هنگام خرید کلاه باید بدانید چه مدل و رنگی به شما می آید و هدف شما از خریدن آن چیست؟ باید تصمیم بگیرید، که چه سبکی را می خواهید انتخاب کنید. در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم که بین کلاه های مختلف شاید تفاوت خیلی کوچکی وجود داشته باشد اما همان تفاوت کوچک باعث می شود هدف استفاده از آن کلاه تغییر کند. برای مثال نوع نخ مورد استفاده اگر تغییر کند؛ کلاه لئونی متناسب دو فصل مختلف می شود. اگر کلاه بیسبالی را انتخاب کنید ویزور آن مانع از رسیدن نور خورشید به چشم شما می شود. در صورتی که لئونی تابستانی را به آن ترجیح دهید تیپ کلاسیک زده اید. می بینید؟ با تغییر کوچک اهداف استفاده کاملا تغییر می کند پس باید بدانید برای چه هدفی، چه مکانی، چه لباسی و… می خواهید کلاه را انتخاب کنید. در زیر تعدادی سوال آوردیم که بهتر است در هنگام خرید کلاه از خود بپرسید:

۱. برای استفاده روزانه آن را خریداری می کنید یا برای مکان های خاص؟

۲. به عنوان اکسسوری آن را خریداری می کنید یا با هدف محافظت از پوست؟

۳. کدام فصل می خواهید آن را بپوشید؟

 

زمانی که به سوال های بالا ‌پاسخ دادید؛ بدون شک انتخاب لذت بخش و درست تری خواهید داشت. اگر هم اهل کلاه بازی هستید و عاشق افزودن کلاه به کلکسیون خود یادتان باشد همیشه به مجله های زیبایی و مد سر بزنید. تا بدانید کدام رنگ ها‌ و طرح ها ترند سال هستند. ما در کلاه بازی کلاه لئونی و انواع دیگر کلاه ها را با بهترین کیفیت به شما عرضه می کنیم.

برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه لئونی سنگشور << برای خــرید کلیک کنید

خرید عمده کلاه لئونی

فروشگاه کلاه بازی برای فروشندگان عزیز نیز در سراسر کشور، شرایطی را برای خرید عمده کلاه فراهم کرده است. ای این رو شما می توانید برای خرید عمده کلاه لئونی و یا هر نوع کلاه و یا اکسسوری دیگری به فروشگاه مراجعه کرده و اجناس خود را با بهترین قیمت و بیشترین تنوع با قیمت عمده تهیه نمایید. بهترین خدمات شایسته مشتریان ماست.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه