آشنایی با کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی چیست؟

کسانی که قصد خرید کلاه را دارند باید بدانند کلاه بیسبالی یکی از انواع خانواده کلاه کپ می باشد. بدون شک در هر خانه یک عدد کلاه بیسبالی را پیدا می کنید. محبوب همگان است. نرم می باشد. همین نرم بودن باعث می شود حسابی روی سر شما فیکس شود. قسمت تاج آن گرد است. در سمت پیشانی آفتابگیری دارد که با آستر سفت و محکم شده است. این طراحی سبب شده در فصل گرما زیر نور خورشید سایبانی داشته باشید. آفتاب مستقیم به پوست شما نمی خورد و مهمتر از آن چشم های شما آسیب نمی بینند. شکل کلاه بیسبالی به مرور زمان تغییراتی داشته است.

در ابتدا از پارچه ی یک دست استفاده می شد. اکنون از شش تکه پارچه برای دوخت استفاده می کنند. در قسمت تاج این شش تکه با یک دکمه به هم متصل می شوند. معمولا برای تامین تهویه سوراخ های فلزی نزدیک این شش بخش دوخته می شود. کلاه بیسبالی در قسمت عقب دارای بند تنظیم کننده است. قسمت جلوی آن ها اکثرا نرم است اما گاهی اوقات برای اینکه بتوانند آرم هک شده روی آن را به خوبی نشان دهند، آن قسمت را با کرباس آهار دار سفت می کنند.

تاریخچه‌ی کلاه بیسبالی

کلاه بیسبالی لباس سنتی بازیکنان بیسبال بوده است. پارچه آن یک دست بوده و بند تنظیم کننده در انتها نداشت. آن ها در اندازه های استاندارد عرضه می شدند. برای بار اول در دهه ۱۹۶۰ توسط فردی به نام بروکلین اکسیلسیزر مورد استفاده قرار گرفت. اوایل دهه ۱۹۷۰ در قسمت پشت کلاه بند تعبیه شد که آن را بر روی سر قابل اندازه می کرد. از دهه ۱۹۸۰ در ایالت متحده و دیگر کشورها رواج پیدا کرد. امروزه از آن نه تنها به خاطر اهداف محافظت کنندگی بلکه به عنوان اکسسوری هم استفاده می کنند. همین امر باعث شد کلاه بیسبالی در طرح ها و مارک های مختلف وارد بازار شود و ترند بهار و تابستان باشد.


خرید کلاه بیسبالی مشکی

برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه بیسبالی لنیاردی << برای خــرید کلیک کنید


امروزه کلاه بیسبالی به نشانه ی وابستگی به طبقه ی کارگر هم پوشیده می شود. با این حال مارک های نام آشنا مثل گوچی، بربری، کنزو و … نسخه هایی با کیفیت بالا را وارد بازار می کنند. زمانی که کلاه به جریان اصلی تبدیل شد، زن و مرد شروع به بازی با سبک آن کردند. شاهد آن هستیم، کلاه را به پهلو و پشت هم روی سر خود می گذارند. می توان گفت آن یکی از محبوب ترین نوع کلاه در کل دنیا است. مخصوصا در استایل اسپرت، خانم ها و آقایان از کلاه بیسبالی بسیار استفاده می کنند.

انواع کلاه بیسبالی

تفاوت اندکی بین انواع مختلف کلاه بیسبالی وجود دارد. همه ی آن ها روی سر فیکس می شوند و بند تنظیم کننده دارند. همین باعث شده است که انواع این کلاه محبوبیت بالایی داشته باشد چون شما در حین استفاده از آن نگران این نیستید که کلاه از سر شما بیفتد. مخصوصا در هنگام بازی در تیم مورد علاقه خود با خیال راحت کلاه با برند دلخواهتان را سر می کنید. سوال دیگری که وجود دارد این است که تا به حال برای شما پیش آمده کلاه خود را از سر بردارید و روی میز بگذارید؟ مطمئنا جواب شما مثبت است. پس با این صحنه مواجه شده اید که گاهی اوقات کلاه پس از اینکه از سر برداشته شد هنوز ساختار خود را حفظ کرده است. به این نوع کلاه بیسبالی ساختاری می گویند.

این نوع کلاه با پارچه ای محکم که در بستری پلاستیکی فرورفته تقویت می شود. نوع دیگری که فاقد این پارچه ی تقویت کننده است را بدون ساختار می گویند. همان هایی که وقتی از سر برمیدارید قسمت فوقانی آن رو به بالا می رود. کج و معوج می شود و از هر طرف آن را فشار بدهید جای انگشت روی آن فرورفتگی ایجاد می کند.


برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه بیسبالی مشکی << برای خــرید کلیک کنید


کلاه بیسبالی اسنپ بک

کلاه بیسبالی نوع دیگری دارد که نام آن اسنپ بک است. این نوع دارای لبه ی صاف است. مانند دیگر کلاه های این دسته بند قابل تنظیم دارد. یکی از انواع ترند کلاه ها است. شما را باحال و به روز می کند. این امکان را به شما می دهد که هر طور دلتان بخواهد آن را سر کنید. همچنین شما می توانید این مدل را از برندهای معروفی مثل نایک تهیه کنید. به این دلیل اسنپ بک خوانده می شود چون در قسمت پشت کلاه فضای باز وجود دارد.

این فضای خالی در پشت توسط دو نوار بسته می شود. جنس این نوار معمولا پلاستیکی است. یک نوار دارای توپ هایی بلند شده و نوار دیگر دارای سوراخ هایی با اندازه مشابه است. با فشار دادن توپ ها به سوراخ می چسبند و نوار را در جای خود نگه می دارند و اینگونه کلاه به اندازه سر شما در می آید و روی سر شما ثابت می شود. اکثرا افراد این نوع را بیشتر ترجیح می دهند. آن می تواند با انواع مکان ها سازگار باشد، از استایل های خیابانی گرفته تا اردوگاه های نظامی، در رقص های هیپ هاپ، بازی های ورزشی و خیلی های دیگر، که این لیست را گسترده می کنند.

قیمت کلاه بیسبالی

نگران نباشید، خوشبختانه انواع کلاه بیسبالی در قیمت های مختلف وجود دارد. قرار نیست کل حساب بانکی خود را خالی کنید تا بتوانید یکی از آن را داشته باشید. می توانید با پرداخت اندکی پول کلاه جدید خود را خریداری کنید. برای اینکار کافی است بودجه ی مالی خود را در نظربگیرید و سپس وقت بگذارید و مدل دلخواه خود را پیدا کنید. نشان داده شده است که رنگ مشکی بیشتر طرفدار دارد. دلیل آن می تواند این باشد که علائم ناشی از فرسودگی مثل خط عرقی که در قسمت داخلی کلاه ایجاد می شود را به خوبی پنهان می کند.


کلاه بیسبالی قرمز

برای خــرید کلیک کنید >> خرید کلاه بیسبالی NY << برای خــرید کلیک کنید


تنوع گسترده ای در این دسته وجود دارد. گاهی اوقات بر سر کمد لباس خود می روید و دلتان می خواهد فارغ از حمایت تیم خود، شهر خود و موارد دیگر، کلاهی را انتخاب کنید. منظور آن است فقط رنگ کلاه برای شما ملاک است. شما به راحتی می توانید کلکسیونی از کلاه بیسبالی داشته باشید که بدون هیچ آرمی باشد. اگر می خواهید در فصل گرم هم از گرمای خورشید در امان بمانید و هم جذاب و باحال به نظر برسید این نوع کلاه ها مناسب ترین گزینه هستند و ما به شما آن را پیشنهاد می کنیم. همچنین شما می توانید برای خرید جوراب نیز به فروشگاه کلاه بازی سر بزنید.

تهیه و تنظیم : سایت کلاه بازی

مدیر سایت
ارسال دیدگاه